Skravletråd!

Jeg er så fast bestemt på at jeg skal få maks ut av permisjonen, så jeg er veldig innstilt på at ungen ikke kommer før over termin :p Kommer til å få sjokk hvis fødselen starter "tidlig" ;)
Hehehe, her også! Jobber til onsdag neste uke før perm, og vil rekke å lande litt før det kommer noen baby til gards, samtidig har jeg de siste mnd'r hatt en sterk feeling på at ho kommer før, men håper ho venter. For samboers del eksisterer det ikke noe babyliv før termindatoen (ikke så bokstavelig som det kan høres ut da), så ja, jeg får sjokk hvis det blir før termin, men tror han får større sjokk. :p
 
Hehehe, her også! Jobber til onsdag neste uke før perm, og vil rekke å lande litt før det kommer noen baby til gards, samtidig har jeg de siste mnd'r hatt en sterk feeling på at ho kommer før, men håper ho venter. For samboers del eksisterer det ikke noe babyliv før termindatoen (ikke så bokstavelig som det kan høres ut da), så ja, jeg får sjokk hvis det blir før termin, men tror han får større sjokk. :p
Her har jeg fått mine to første en uke etter oul-termin og har ikke en gang sett for meg at noe kan skje før termindato selv om jeg også vet at terminen er satt farlig sein denne gangen.. Men det stikker, modnes og står på her asså. Mye tidligere enn med de to første.. Har igjen 7 arbeidsdager etter å ha vært på jobb hver dag i 100% hele svangerskapet og har virkelig tenkt å ha noen dager til å forberede ankomst! Wæææ, nei ikke føde før!!
 
Her har jeg fått mine to første en uke etter oul-termin og har ikke en gang sett for meg at noe kan skje før termindato selv om jeg også vet at terminen er satt farlig sein denne gangen.. Men det stikker, modnes og står på her asså. Mye tidligere enn med de to første.. Har igjen 7 arbeidsdager etter å ha vært på jobb hver dag i 100% hele svangerskapet og har virkelig tenkt å ha noen dager til å forberede ankomst! Wæææ, nei ikke føde før!!

Nei ikke føde før :eek:. Da mister man jo ukene fra permisjonen sin. Jeg har også jobbet 100% og har utsatt alt av babygreier til permisjonsstart, så jeg må jo få tid til det :)
 
Usj, følte meg som prototypen på udugelig gravid i ettermiddag. Var på shoppingrunde med mannen på stort kjøpesenter, og fikk akutt heftig halsbrann. Løp i desperasjon inn på mcdonalds og bestilte meg en milkshake, for å døyve det verste. Og kjøpte samtidig en liten cheeseburger, for når jeg kjente etter så var jeg jo litt sulten (som alltid nå for tiden). Gikk blid og fornøyd ut, mens jeg jafset i meg burgeren jeg hadde i ene hånda, og tok grådige slurker av milkshaken jeg hadde i andre hånda, og innså plutselig at folk så på meg og den høygravide magen min med "det blikket" :oops: Jaja, både burgeren og shaken smakte godt :p
 
Usj, følte meg som prototypen på udugelig gravid i ettermiddag. Var på shoppingrunde med mannen på stort kjøpesenter, og fikk akutt heftig halsbrann. Løp i desperasjon inn på mcdonalds og bestilte meg en milkshake, for å døyve det verste. Og kjøpte samtidig en liten cheeseburger, for når jeg kjente etter så var jeg jo litt sulten (som alltid nå for tiden). Gikk blid og fornøyd ut, mens jeg jafset i meg burgeren jeg hadde i ene hånda, og tok grådige slurker av milkshaken jeg hadde i andre hånda, og innså plutselig at folk så på meg og den høygravide magen min med "det blikket" :oops: Jaja, både burgeren og shaken smakte godt :p

Herlig :D Fikk lyst på Mcdonalds jeg nå :rolleyes:.

MÅ jo være lov til slike ting når man er gravid! Syns det hørtes helt nødvendig ut :p
 
I morgen er det meldt regn her. Dermed har jeg avlyst alle 17. Mai planer og holder meg hjemme. Hva er deres planer i morgen? Føler med dere som har skolebarn akkurat nå.. :)
 
Jeg planlegger å holde meg i joggebuksa, se litt på NRK og spise krone-is rett fra fryseren :p
 
Her blir det sofa, tv, kjærestetid og generell avslapping :) Og med den værmeldinga, så er jeg glad det allerede var planlagt hjemmekos :p
 
Hørtes litt deilig ut med joggebuksefeiring;) her skal vi ut i tog og full pakke med storebror på 2. Litt styr, spesielt med antrekk nåf jeg ikke kan gå i bunad, men er veldig glad i dagen også så tror nok jeg hadde feiret uten barn også :)
 
Er det laget Facebookgruppe for denne gjengen forresten? Er det evt aktuelt? Jeg har det med termingruppa til storebror fra 2012, og vi skravler fremdeles daglig, syns det er veldig lettvint med Facebook som jeg uansett er innom daglig...
 
Jeg blir også hjemme i morgen, er 38+2 og får kynnere bare av å krysse stuegulvet. Mannen tar med seg to sett besteforeldre til sentrum for å følge jentene i toget.

Deretter kommer hele hurven hjem og så skal vi feire eldstejenta som blir åtte år i morgen :) Det blir kos. Moren min kommer med rømmegrøt og kake, så i år slipper jeg urolig lett unna.

Når morgendagen er over, kan babyen bare komme. Nå har jeg vært gravid lenge nok, og vil gjerne ha igjen kroppen min ;-)
 
Bunaden til jenta henger klar (hjemmestrikket av meg) skjorta hennes og finskjorta til gutten er strøket.. Antrekket mitt ligger klart.. Kaldt blir det nok.. Men men.. 17 mai bare en gang i året og hadde ikke klart å bare være hjemme.. Skal ha 3 åringen i vogn så jeg har noe å støtte meg til når jeg trenger det og mannen får dytte oppover :p 6 åringen går jo heldigvis selv..
 
Her ble planene endret da værvarslet var såpass urvent. Gidder ikke å dra til byen for å fryse! Vi tar heller sikte på en god og rolig frokost og går 200 meter fra huset for å se på det lokale barnetoget før vi stikker på skolens arrangement. Så ordner svigermor med grilling og kake:) herlig avslappende!
 
Er det laget Facebookgruppe for denne gjengen forresten? Er det evt aktuelt? Jeg har det med termingruppa til storebror fra 2012, og vi skravler fremdeles daglig, syns det er veldig lettvint med Facebook som jeg uansett er innom daglig...

Har prøvd å lete litt, men har ikke funnet noe. Syns virkelig at vi burde ha det :D
 
Er kjempespent på jordmortime senere i dag! Skal bare inn for å sjekke leie siden han ikke lå med hodet ned sist. Om hun er usikker eller om han ikke ligger med hodet ned i dag så blir det UL. Håper jo selvfølgelig at han ligger rette veien, men har også lyst til å se han på UL :p Er vel ikke krise enda det der ned leie, men det er vel sikkert bare for å begynne å følge med litt framover og evt følge opp :)
 
Er kjempespent på jordmortime senere i dag! Skal bare inn for å sjekke leie siden han ikke lå med hodet ned sist. Om hun er usikker eller om han ikke ligger med hodet ned i dag så blir det UL. Håper jo selvfølgelig at han ligger rette veien, men har også lyst til å se han på UL :p Er vel ikke krise enda det der ned leie, men det er vel sikkert bare for å begynne å følge med litt framover og evt følge opp :)
Så spennende da! Hvor langt er du? Jeg skal på kontroll i morgen for å sjekke leie, da er jeg 36 så han bør snart legge seg til da:) har en sete tidligere, så derfor jeg er ekstra spent...
 
Så spennende da! Hvor langt er du? Jeg skal på kontroll i morgen for å sjekke leie, da er jeg 36 så han bør snart legge seg til da:) har en sete tidligere, så derfor jeg er ekstra spent...
Jeg er 34+6 i dag :) så har fortsatt litt tid enda, med de vil vel bare følge med litt tenker jeg. Men det er jo bare 8 dager til jeg er i uke 36 også så;) Håper han har lagt seg til rette rette veien til deg i morgen da:)
 
Så spennende da! Hvor langt er du? Jeg skal på kontroll i morgen for å sjekke leie, da er jeg 36 så han bør snart legge seg til da:) har en sete tidligere, så derfor jeg er ekstra spent...
Jordmora trodde han lå med hodet opp i dag også, så skal inn om ei uke å sjekke igjen... Så får vi se :)
 
Back
Topp