Skravletråd!

Jeg kan fint barbere legger, lakke tånegler og stelle føttene mine :) dvs har ikke prøvd etter bekkenet streika totalt i går.. Men håper det.. :p om ting skal drøye er det kjekt å kunne stelle seg litt en gang til
 
Jeg måtte tvinge mannen til å klippe tåneglene mine, han er så redd for å klippe tær :D Leggene var det langt bedre service på. Jeg var også en tur til frisøren og fikk klipp og farge, samt vipper og bryn for noen dager siden. Nå mangler bare bikiniområdet, men det har jeg gitt litt opp siste ukene. Som vi sier her hjemme; kjappa er stengt på ubestemt tid for vedlikehold! Haha, gleder oss til sexlysta kommer tilbake..
 
Jeg måtte tvinge mannen til å klippe tåneglene mine, han er så redd for å klippe tær :D Leggene var det langt bedre service på. Jeg var også en tur til frisøren og fikk klipp og farge, samt vipper og bryn for noen dager siden. Nå mangler bare bikiniområdet, men det har jeg gitt litt opp siste ukene. Som vi sier her hjemme; kjappa er stengt på ubestemt tid for vedlikehold! Haha, gleder oss til sexlysta kommer tilbake..
Hørtes deilig ut med litt sånn egenpleie! Det skal jeg nok unne meg når flyttelasset er ferdig pakket ut kjenner jeg :)
 
DET er det! ..så gjett om jeg er nøgd med å ha fått klipt negler OG smurt legger da! :D

Heldige du :)
Jeg får nesten ikke på meg sokkene mine så jeg kommer til å avvente tåneglklippingen til etter fødsel, hvis ikke de blir altfor ille da :hilarious:.
Leggene er jeg bare lykkelig over å klare å få noe såpe på når jeg dusjer, så de blir nok også uberørt :p.
Og så har vi selve intimsonen :oops:, den blir nok litt av et kunstverk. Har prøvd litt på egenhånd men det blir jo så som så for jeg ser jo ikke en dritt :p
 
Heldige du :)
Jeg får nesten ikke på meg sokkene mine så jeg kommer til å avvente tåneglklippingen til etter fødsel, hvis ikke de blir altfor ille da :hilarious:.
Leggene er jeg bare lykkelig over å klare å få noe såpe på når jeg dusjer, så de blir nok også uberørt :p.
Og så har vi selve intimsonen :oops:, den blir nok litt av et kunstverk. Har prøvd litt på egenhånd men det blir jo så som så for jeg ser jo ikke en dritt :p
Intimsonen er et problem ja! Mannen lurte på om vi ikke skulle vokse der og, men det tør jeg ikke, haha :p
 
Heldige du :)
Jeg får nesten ikke på meg sokkene mine så jeg kommer til å avvente tåneglklippingen til etter fødsel, hvis ikke de blir altfor ille da :hilarious:.
Leggene er jeg bare lykkelig over å klare å få noe såpe på når jeg dusjer, så de blir nok også uberørt :p.
Og så har vi selve intimsonen :oops:, den blir nok litt av et kunstverk. Har prøvd litt på egenhånd men det blir jo så som så for jeg ser jo ikke en dritt :p

Var LITT stolt etter å ha fått det til på egenhånd kan du si :'D
"Trekanten" får være som den er, gitt. Makan til håpløst prosjekt! :p
 
Du kan hvertfall trøste deg med velstelte bein. Her er det totalt forfall over hele linja :p

Jupp ;) nå vil de jo helst at man ikke barberer nedentil før fødsel likevel. Så er derfor det er viltvoksende nå.. Kunne fint tatt det, for kommer greit til der og :p
 
Jupp ;) nå vil de jo helst at man ikke barberer nedentil før fødsel likevel. Så er derfor det er viltvoksende nå.. Kunne fint tatt det, for kommer greit til der og :p
Kan ikke annet enn lure på hvilke slangemenneske-bevegelser du er i besittelse av :p Jeg hadde rett og slett ikke lange nok armer til å komme til på "vanlig vis" de siste par månedene :oops:
 
Ha ha jeg ler litt av denne hårete diskusjonen her jeg ligger og slapper av:) jeg klarer faktisk også å barbere legger og diverse andre steder uten problemer stående i mitt trange dusjkabinett så jeg vil være med i slangemenneskeklubben:) har barbert leggene tre ganger siste uka... Av kjedsomhet;)
 
Kan ikke annet enn lure på hvilke slangemenneske-bevegelser du er i besittelse av :p Jeg hadde rett og slett ikke lange nok armer til å komme til på "vanlig vis" de siste par månedene :oops:

Er hypermobil i mange ledd ;) men derav kraftig bekkenløsning og.. Har ikke utslag på bevegelser uten belastning da.. Men så snart det bare er noen gram ekstra vekt på beina.. Fy så vondt det blir og krykkebruk resten av dagen..
 
Kan ikke annet enn lure på hvilke slangemenneske-bevegelser du er i besittelse av :p Jeg hadde rett og slett ikke lange nok armer til å komme til på "vanlig vis" de siste par månedene :oops:

Men magen hindrer jo utsikten også, så jeg slipper hvertfall å se ned på de forfalne områdene :p
 
Uff! Økedøgn på mini, jeg er så trøtt! Gi meg styrke:(
Åh, konstant amming er slitsomt! Vesla har hatt ett økedøgn så langt, som ikke var så ille sammenlignet med hvordan storebror sine var, han ammet så og si er helt døgn med bare pause for bleieskift!
Er det over nå? :)
 
Back
Topp