Skravletråd!

Altså... Okei...vel,,. Jeg tror jeg har fått hemoroider.. Det gjør ikke vondt eller noe, men jeg er rimelig sikker pp at det er det... 3 uker til termin, hva gjør jeg nå? Virkelig flaut å ha det under fødsel?!

Flaut er det ikke i alle fall. Det er meget vanlig i forbindelse med fødsel. Ikke tenk på det, bare pass på at du ikke blir hard i magen, for da blir de værre.
 
Altså... Okei...vel,,. Jeg tror jeg har fått hemoroider.. Det gjør ikke vondt eller noe, men jeg er rimelig sikker pp at det er det... 3 uker til termin, hva gjør jeg nå? Virkelig flaut å ha det under fødsel?!

Du kan trøste deg med at du uansett ikke er så ille rammet som meg :(
Det har tatt helt av og alt jeg kan gjøre er å prøve å lindre smertene. Dessverre må jeg ta med meg alle hemoroidene inn i fødselen og sikkert får enda flere der :(
Men etter fødsel er det rett på kur i håp om at det skal bli litt bedre.
 
Du kan trøste deg med at du uansett ikke er så ille rammet som meg :(
Det har tatt helt av og alt jeg kan gjøre er å prøve å lindre smertene. Dessverre må jeg ta med meg alle hemoroidene inn i fødselen og sikkert får enda flere der :(
Men etter fødsel er det rett på kur i håp om at det skal bli litt bedre.
Uff sender deg en god klem <3
 
Nå begynner det å bli mange bebiser her! :) Kjenner jeg blir mer utålmodig for hver bany som melder sin ankomst her inne :p
 
Det er du ikke alene om :)
 
Nå begynner det å bli mange bebiser her! :) Kjenner jeg blir mer utålmodig for hver bany som melder sin ankomst her inne :p
Fødelista blir jo oppdatert flere ganger om dagen jo! :-o minner meg bare på at det kan skje når som helst igrunn... Og blir kjempenervøs! :-D
 
Veldig stille her i dag. Er alle ute i finværet eller ligger å føder?
 
Har vært på fotball skole med de to eldste barna mine:) gøy å få gjøre litt annet så ikke alt handler om lillegutt:)
 
Jeg har visst den store sovedagen i dag. Det var hektisk med mange fødsler på sykehuset onsdag, så da det var vår tur var det ikke ledige dobbeltrom igjen på barselhotellet. Samboer måtte dermed sove hjemme, og jeg ble alene om nettene. Tror jeg sov ca ti timer iløpet av barseloppholdet, og tre timer i natt etter hjemkomst. Så i dag tar samboer seg av jenta vår for det meste, og bare kommer inn på soverommet med henne når hun er sulten, slik at jeg får meg litt sårt etterlengtet søvn :) Så får jeg heller ta mesteparten av jobben og kosen i natt, da hun er et skikkelig nattedyr og trives best våken ved mammas pupp mellom kl tolv og fem på nattestid ;)
 
Vi har sovet på sofaen store deler av dagen :p Lader opp batteriene til det som snart skal skje ;)
 
Vi har vasket ned nyhuset gang nr 2.. Litt demotiverende å vaske 1.gangen bare til tapetsererne bare for at de skal stå å pusse sparkel og kappe lister innomhus så vi må vaske en gang til.. Men sånn er det. Nå er alt rent og klart till innflytting. Utolmodig! Termin på onsdag og overtakelse 17.... :|
 
Ja, var stille her inne i dag. Tipper det tar seg opp på tirsdag :p

Jeg er hvertfall en av de første i køen, sånn at dere er klar over det ;)
 
Mannen har nettopp vokset leggene mine :p Så nå kan finværet bare komme, og jeg slipper å bøye meg i dysjen *hurra* :p
 
Jeg holder på kjede vettet av meg.. Ikke lei og ikke vondt noen steder men kjeder meg!!!
 
Hatt en fin dag med familien min. Dro på biltur laaaangt unna føden i tilfelle det kunne trigge fødsel men nei da.. Kun noen kynnere
 
Back
Topp