Skravletråd i oktober:)

Blitt syk da :( måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré :(
 
Blitt syk da :( måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré :(

Så kjedelig, da. :( Høres ut som om du har fått absolutt alt på én gang God bedring!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blitt syk da :( måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré :(
Huff det hørtes ikke bra ut! God bedring!
 
Hvordan har dagen deres vært i dag?
Jeg har gått lang tur idag i skog og mark, herlig, men kjenner det i korssryggen nå. Godt å slappe av på sofaen og samle litt energi til en ny uke.
 
Dagen i dag har ikke vært no.. Ligget på sofaen i hele dag med kvalme og hodepine.. 14+0 i dag.. Håper kvalmen kan gi seg litt snart..
 
Dagen i dag har ikke vært no.. Ligget på sofaen i hele dag med kvalme og hodepine.. 14+0 i dag.. Håper kvalmen kan gi seg litt snart..
Ligger også på sofaen med kvalme. Kastet opp igjen i dag. en stund siden sist nå. Blir vel bedre snart...
 
Yeay. Har nådd 50 inleggsgrensen til å få være med i skjult forum. Innfrir alle unntatt 1 kriterie. Og det er tiden som medlem. Så må smøre meg med tålmodighet i 15 dager til :-O jaja. Skal vel klare det og :p
 
Hvordan har dagen deres vært i dag?
Jeg har gått lang tur idag i skog og mark, herlig, men kjenner det i korssryggen nå. Godt å slappe av på sofaen og samle litt energi til en ny uke.
Så flink du har vært :) håper korsryggen/ bekken blir bedre :)
 
Trenger noken og skravle med så eg kjem opp i 50 innlegg innpå her! hehe :)
Har skreve masse i andre "gruppe" men det telle vist ikkje, om man vil ha tilgang til den skjulte gruppa :(
 
Hehe. Jeg klarte å skravle meg til 50 inlegg på 2 uker. Så endte med at jeg nå må vente 2 uker for å ha vært medlem lenge nok. Siden den ikke reknet medlemstid før nick var laget :p så smører meg med tålmodighet til rett før månedsskiftet :-D
 
Bare å skravle i vei, da. :p

Jeg må bare si det at tiden går så seint! Det hjelper jo på at jeg har begynt å kjenne liv, men jeg føler meg liksom satt tilbake da jeg egentlig skulle hatt termin 23 oktober... :/ Kjipt...
Ikke har jeg mage heller! :p Beklager, skal ikke gjøre dette til en syteplass. :p

Hva har dere gjort i dag? :)
 
Trenger noken og skravle med så eg kjem opp i 50 innlegg innpå her! hehe :)
Har skreve masse i andre "gruppe" men det telle vist ikkje, om man vil ha tilgang til den skjulte gruppa :(
Om vi er flere her inne klarer du det på 1-2 timer :)
 
Hehe. Jeg klarte å skravle meg til 50 inlegg på 2 uker. Så endte med at jeg nå må vente 2 uker for å ha vært medlem lenge nok. Siden den ikke reknet medlemstid før nick var laget :p så smører meg med tålmodighet til rett før månedsskiftet :-D
Tålmodighet er jo noe gravide er kjent for ;)
 
Back
Topp