spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Er denne boka i salg på papir? Klarer ikke helt å slå fra meg at hele det programmet er en slags "sekt".... Har lest over alt på nettet, det er ingen som kan si noe mer konkret om dette programmet en at du skal sitte ved siden av og litt annet smått. Må dere skrive under på en taushetserklæring når dere kjøper programmet eller noe sånn?
Vil så gjerne vite mer, men haaaaater å lese bøker på nett, og klarer bare ikke å få meg til å kjøpe et program jeg er sterkt usikker på om jeg kan følge. (Gi meg en bok jeg kan bla i før jeg kjøper den liksom! )
Kan jo nevne at jeg har prøvd litt ut fra hva jeg har lest, har vært inne hos han mens han har grått osv, men uten smokken hyler han som om han har vondt, så den har han fortsatt. Og om han våkner om natta så er det pupp som gjelder (bor i blokk og vil ikke holde alle våkne kl 2.30 heller )
Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
Det sier seg selv at når det er en betalt tjeneste, så kan vel ikke jeg sitte å utlevere alt innholdet? hvis du er interessert så kan du heller sende meg en privat melding, så kan jeg svare deg der.