Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

PP8, CD15/ 1-2 dpo.

Veldig spent på gyn-time i dag.
Spent på hvilke medisiner vi får, om han er villig til å henvise oss til ivf, få svar på endel spørsmål vi har.. generelt spent rett og slett [emoji4]
 
PP8, CD18, 6DPO

Tiden går så sakte, men veldig deilig å være i dpo land [emoji5] Dagene går, det nydelige været hjelper mye på [emoji4] Hvilepulsen min ser bra ut foreløpig, blir spennende å se hvilken vei den går de neste 3-4 dagene [emoji33]
 
IMG_0597.jpg
 
Tykk utflod i dag.. hmm.. nå begynner jeg nok straks å innbille meg symptomer også [emoji38]
 
Tykk utflod i dag.. hmm.. nå begynner jeg nok straks å innbille meg symptomer også [emoji38]
Wuhu!! Håper det er en spire[emoji171][emoji254]
 
Ser ut som pulsen ligger an til å gå enda mer ned i morgen [emoji17]
 
PP8, CD21, 8 dpo.
Pulsen gikk ned enda et hakk i dag, og testen var veldig lysehvit, så mitt håp er ute for denne pp. Neste pp skulle jeg prøve med medisiner igjen så får vi se om det hjelper [emoji5]
 
Pp8, CD22, 9dpo

Pulsen holdt seg på samme nivå som i går og blenda test i dag også. Tipper pulsen holder seg på samme nivå eller ett hakk ned i morgen.
IMG_0629.jpg
 
Pp8, CD23, 10dpo

Blenda tester i dag også [emoji53]
Pulsen ett lite hakk opp, men mistenker den faller ned igjen til 67 i løpet av dagen. Tror uansett ikke at ett lite hakk opp har så mye å si. Den har steget mer i tidligere pp’er uten at det har vært noe. Så da venter jeg på pp9 og medisiner igjen [emoji5] I pp9 har vi ventet lenge nok til at svømmerene til mannen skal være bedre hvis medisinen har virket [emoji5]
I dag reiser vi på ferie og kommer hjem igjen på søndag. Det skal bli godt å komme seg vekk litt og tenke på noe annet [emoji4]
 
Pulsen er grei, tester er blenda [emoji53] Bestilt babyklister til neste pp [emoji5]
Image1528477056.447287.jpg
IMG_0664.JPG
 
Pp8, CD23, 10dpo

Blenda tester i dag også [emoji53]
Pulsen ett lite hakk opp, men mistenker den faller ned igjen til 67 i løpet av dagen. Tror uansett ikke at ett lite hakk opp har så mye å si. Den har steget mer i tidligere pp’er uten at det har vært noe. Så da venter jeg på pp9 og medisiner igjen [emoji5] I pp9 har vi ventet lenge nok til at svømmerene til mannen skal være bedre hvis medisinen har virket [emoji5]
I dag reiser vi på ferie og kommer hjem igjen på søndag. Det skal bli godt å komme seg vekk litt og tenke på noe annet [emoji4]
Så kjedelig! Det kan fremdeles være håp, men kanskje bedre å være forberedt på det verste! Håper uansett du får en superfin ferie! :)
 
Back
Topp