Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

PP7, CD11

Tester etter el, men bruker superbillige tester fra eBay. Er så vidt at man kan skimte strek nr 2. Spent på om jeg klarer å finne el med de testene. Håper jeg får el denne gangen da [emoji33]
 
Herregud så teit jeg er [emoji85][emoji23] Siden jeg har 100 el tester og 100 g-tester bestilte jeg like godt 50 nye el tester av et annet merke siden jeg ikke likte de jeg har [emoji849] Kan snart starte teste-butikk jo [emoji85]
 
PP7, CD13

Fremdeles ingen tegn til el. Begynner å lure på om kroppen streiker og nekter å ha el eller noe [emoji849] tester 3-4 ganger for dagen nå [emoji23]
 
PP7, CD14.

Fremdeles ingen antydning til el. Liker ikke onestep testene altså! Spent på når de nye jeg har bestilt kommer. Hvis jeg liker de gir jeg vekk onestep til noen som vil ha de [emoji4]
 
PP7, CD15.

Bittelitt sterkere strek på el test i dag, men ikke i nærheten av positiv. I dag har jeg en dårlig dag [emoji17] Lurer på om jeg noensinne kommer til å bli gravid? Klarer ikke å se det for meg lenger. Virker så uoppnåelig liksom.. Lei av å prøve, lei av å ikke få det til, lei av at alle rundt meg blir gravid bare de tenker på sex [emoji849] Skal det noensinne bli vår tur? Hvor lenge må vi eventuelt vente? Kommer vi til å måtte kjøre i gang med assistert befruktning? Blæææææ..
 
PP7, CD16

Skulle ta el test i morges, og i forvirringen har jeg klart å ta en g-test istedet. Og nå innbiller jeg meg at jeg ser strek [emoji849] Er den øverste på begge bildene. De to nederste er el tester.
IMG_0385.jpg
IMG_0386.jpg
 
Hei, føler med i dagboken din jeg også[emoji5]
Jeg ser også streken på HCG testen.. håper du har hatt EL uten å være klar over det eller at EL er på trappene nå. Følger spent med videre og håper for deg[emoji1317]
 
PP7, CD15.

Bittelitt sterkere strek på el test i dag, men ikke i nærheten av positiv. I dag har jeg en dårlig dag [emoji17] Lurer på om jeg noensinne kommer til å bli gravid? Klarer ikke å se det for meg lenger. Virker så uoppnåelig liksom.. Lei av å prøve, lei av å ikke få det til, lei av at alle rundt meg blir gravid bare de tenker på sex [emoji849] Skal det noensinne bli vår tur? Hvor lenge må vi eventuelt vente? Kommer vi til å måtte kjøre i gang med assistert befruktning? Blæææææ..

Kjenner til følelsen, sender deg en god klem[emoji173]️
 
Hei, føler med i dagboken din jeg også[emoji5]
Jeg ser også streken på HCG testen.. håper du har hatt EL uten å være klar over det eller at EL er på trappene nå. Følger spent med videre og håper for deg[emoji1317]

Tusen tusen takk for det [emoji173]️ Jeg mistenker at den testen er en med en tøysestrek. Er veldig usannsynlig at jeg skal være gravid nå. Kanskje jeg har litt mer håp for pp8 eller 9. Da er jeg tilbake på medisiner og mannens medisin har fått virke :)
 
CD 17

Testet igjen i dag. Både g-tester og el test var negativ i dag, så nå er det bare å vente på gyn time for å få vite hva som foregår med kroppen min [emoji38]
 
CD 17

Testet igjen i dag. Både g-tester og el test var negativ i dag, så nå er det bare å vente på gyn time for å få vite hva som foregår med kroppen min [emoji38]

Så kjedelig. Håper du får god hjelp av gyn og finner ut av hva som skjer. [emoji173]️
 
Jaja, da kom plutselig mensen da [emoji15][emoji849] På CD17 eller CD40 alt etter som hvordan man regner det. Hipp hurra for menssmerter og kropp som jeg er to min fra å kaste på komposten [emoji849]
 
Skjønner ikke hva som skjer nå jeg [emoji15] Ser ut som det ikke er mensen helt enda allikevel. Er brunt denne gangen også. Håper det kommer noe friskt blod i morgen :)
 
Skjønner ikke hva som skjer nå jeg [emoji15] Ser ut som det ikke er mensen helt enda allikevel. Er brunt denne gangen også. Håper det kommer noe friskt blod i morgen :)
tanta kom her og igår.. så skuffende...
 
Back
Topp