Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

PP7eller 8, CD 23 eller 45 [emoji15]

Ja, sånn blir det når syklusen er på bærtur[emoji849] Aner ikke hvilken pp jeg er i eller hvilken syklusdag jeg er på. Spotter brunt igjen, er nå på 6. dagen med det. Hadde det samme for ca 3 uker siden. Varte i 8 dager. Ingen ferskt blod, kun brunt. Har ikke funnet el, men har brukt onestep testene. Ikke fornøyd med de! Skjønner ingenting [emoji15] Skal til gyn i slutten av mnd. Håper han har noen svar til meg, og eventuelt noe medisin. Frem til det har jeg gitt opp. Orker ikke prøve, orker ikke å henge så mye på på forum.
 
Føler med deg og har lurt på hvordan det går med deg. Ikke gøy når ting ikke er på stell. Hadde trua for dere nå som mannen din har fått medisiner. Men kanskje godt med en liten pause og fokuset på noe annet. Blir spennende med time hos Gyn, håper du får litt mer klarhet og drahjelp i neste PP. [emoji173]️
 
Føler med deg og har lurt på hvordan det går med deg. Ikke gøy når ting ikke er på stell. Hadde trua for dere nå som mannen din har fått medisiner. Men kanskje godt med en liten pause og fokuset på noe annet. Blir spennende med time hos Gyn, håper du får litt mer klarhet og drahjelp i neste PP. [emoji173]️

Tusen takk for gode ord [emoji173]️ Får håpe gyn får orden på syklusen min så det i alle fall er en sjanse. Hjelper ikke med flinke svømmere med GPS og hele greien hvis ikke jeg har et egg til de [emoji38]
 
Nei, det må være frustrerende. Får håpe det snart blir god-egget på dere[emoji3]

Ja, er forferdelig frustrerende når det er et så stort ønske, vi begynner å dra på årene og vi har ingen fra før. Vil jo rekke å få et søsken også. Håper egentlig at vi snart blir henvist til ivf sånn at vi kanskje har en sjanse snart [emoji5] Har ikke tid til at det skal ta så lang tid jeg [emoji849]
 
Ja, er forferdelig frustrerende når det er et så stort ønske, vi begynner å dra på årene og vi har ingen fra før. Vil jo rekke å få et søsken også. Håper egentlig at vi snart blir henvist til ivf sånn at vi kanskje har en sjanse snart [emoji5] Har ikke tid til at det skal ta så lang tid jeg [emoji849]

Skjønner det veldig godt, bekymrer meg mye for det samme. Vil gjerne være sprek sammen med barna mine også. Kanskje det ikke er så dumt å bli henvist til ivf likevel.. [emoji846]
 
Skjønner det veldig godt, bekymrer meg mye for det samme. Vil gjerne være sprek sammen med barna mine også. Kanskje det ikke er så dumt å bli henvist til ivf likevel.. [emoji846]

Ja, helt enig [emoji5] Nei, tror det er bare greit. Vi prøver jo selvsagt mens vi venter på å komme til, men tror det er greit og lurt å forsøke å få den henvisningen ja [emoji4]
 
Ja, helt enig [emoji5] Nei, tror det er bare greit. Vi prøver jo selvsagt mens vi venter på å komme til, men tror det er greit og lurt å forsøke å få den henvisningen ja [emoji4]

Ja, jeg holder med deg i det. Plutselig skjer det jo før, men ikke vits å utsette henvisning for lenge.
 
PP 7 eller 8, CD 28 eller 50.

I går og i dag har jeg hatt el slim, noe jeg aldri har lagt merke til før. Har testet med både el tester og g-tester hver dag nå siden jeg ikke aner hvor i syklus jeg er. I kveld ble plutselig el testen tilnærmet positiv [emoji15] Håååååper el kommer innen de neste dagene og at jegbegynner å virke igjen [emoji38]
 
YES!!! Positiv el test i dag [emoji16][emoji322][emoji322] Da er det bare å humpe ivei [emoji38]
IMG_0523.JPG
 
Herregud så teit jeg er [emoji85][emoji23] Siden jeg har 100 el tester og 100 g-tester bestilte jeg like godt 50 nye el tester av et annet merke siden jeg ikke likte de jeg har [emoji849] Kan snart starte teste-butikk jo [emoji85]

Haha[emoji23] hvor bestilte du disse da?[emoji173]️
 
PP7 eller 8, CD 13 tydeligvis!

Positive el tester både i går og i hele dag. Fikk lagt inn aksjer i forgårs og i dag på formiddagen. Lurer på å ta en kveldsøkt også bare for å være sikker. Og så fylle på igjen i morgen kveld også [emoji38] Kan aldri være for sikker [emoji13] Og siden testene er positive så lenge blir jeg usikker og tør ikke å la vær med aksjene. Mannen er storfornøyd [emoji38] Veldig deilig å vite hvor man er i syklusen igjen etter 50 + dager med usikkerhet. På tirsdag skal vi til gyn, så satser på å få litt mer klarhet i ting da. Og sikkert mer medisiner tipper jeg. Venter veldig på noen g-tester jeg bestilte på eBay. Håper de kommer i tide for testebonanza [emoji38] Må teste i alle fall 6. Juni, for da reiser vi utenlands med begrenset mulighet for testegalskap [emoji38]
 
Ble kveldsøkt også, selv om jeg vet det er dumt på grunn av kvaliteten på svømmerene hans. Jeg tør ikke å la vær [emoji15] Selv om jeg vet at medisiner og snusslutt ikke vil slå inn på kvaliteten hans før tidligst neste pp, så tør jeg ikke å la vær [emoji23] Så her er det full rulle. 2 ganger i dag, og tenker en påfyllingsrunde i morgen. Nå ligger jeg og sanker sæd [emoji23]
 
Ble kveldsøkt også, selv om jeg vet det er dumt på grunn av kvaliteten på svømmerene hans. Jeg tør ikke å la vær [emoji15] Selv om jeg vet at medisiner og snusslutt ikke vil slå inn på kvaliteten hans før tidligst neste pp, så tør jeg ikke å la vær [emoji23] Så her er det full rulle. 2 ganger i dag, og tenker en påfyllingsrunde i morgen. Nå ligger jeg og sanker sæd [emoji23]

hahah kjenner meg så igjen i det du skriver! lykke til:Heartpink
 
hahah kjenner meg så igjen i det du skriver! lykke til:Heartpink

Hehe [emoji38] Takk takk! Er helt umulig med det der! Hver eneste gang har jeg sagt at vi skal holde oss til annenhver dag, hver eneste gang har jeg feilet [emoji23] Ligger forresten og sanker igjen nå [emoji849]
 
PP8, CD 14.

Ble en økt i kveld også. Skal i alle fall ikke stå på innsatsen [emoji38] I morgen har vi gyn time, og jeg håper vi får noe mer hjelp. Veldig spent på den timen altså! Har endel spørsmål og regner med jeg skal begynne igjen på medisiner neste pp. Ellers nytes sommerværet for fullt [emoji173]️[emoji295]️ Helt herlig med så fantastisk vær! Mangler i alle fall ikke d-vitaminer [emoji16]
 
Back
Topp