Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

Skjønner det! Når man har prøvd lenge setter man pris på alle symptomer :) Ønsker deg en nydelig dag - og lykke til i neste PP! Stor klem [emoji254]

Masse lykke til på OUL på tirsdag [emoji173]️[emoji254] Oppdater meg når du har vært der[emoji173]️
 
Masse lykke til på OUL på tirsdag [emoji173]️[emoji254] Oppdater meg når du har vært der[emoji173]️

Åå, tusen takk! Du har jammen et stort hjerte. Det må jeg si. Kunne glede seg på andres vegne, når du så sårt vil selv. Det står det respekt av [emoji173]️ Jeg skal absolutt oppdatere deg i morgen. Skal inn kl.13.30. Superspent! Håper du får en nydelig dag [emoji8]
 
Åå, tusen takk! Du har jammen et stort hjerte. Det må jeg si. Kunne glede seg på andres vegne, når du så sårt vil selv. Det står det respekt av [emoji173]️ Jeg skal absolutt oppdatere deg i morgen. Skal inn kl.13.30. Superspent! Håper du får en nydelig dag [emoji8]

Selvsagt gleder jeg meg på andres vegne [emoji173]️ Spesielt på dine vegne [emoji257] Det blir nok min tur snart [emoji5] Vil gjerne se bilde av mirakelet ditt hvis du vil dele i morgen [emoji7]
 
PP9, CD7
Mensen er endelig over og vi starter aksjelegging i dag. El er nok ikke før til helgen igjen men her skal det legges aksjer hele veien for sikkerhets skyld [emoji38] Har kjøpt fructus femina (babyklister) og Q10 som jeg tenker å prøve denne gangen. I tillegg til conceive plus glidemiddel, akupunktur og ananas etter el [emoji16] Vi går all in! Hadde vært veldig greit å få det til selv istedet for ivf i september [emoji5]
 
PP9, CD7
Mensen er endelig over og vi starter aksjelegging i dag. El er nok ikke før til helgen igjen men her skal det legges aksjer hele veien for sikkerhets skyld [emoji38] Har kjøpt fructus femina (babyklister) og Q10 som jeg tenker å prøve denne gangen. I tillegg til conceive plus glidemiddel, akupunktur og ananas etter el [emoji16] Vi går all in! Hadde vært veldig greit å få det til selv istedet for ivf i september [emoji5]

Hurra! Det er en god følelse når mensa er over og en kan starte med blanke ark :D Satser på at alle hjelpemidlene gjør susen! Heier på deg [emoji1376] Og skal prøve å få delt et bilde etter UL i morgen. Superspent nå [emoji51]
 
Hurra! Det er en god følelse når mensa er over og en kan starte med blanke ark :D Satser på at alle hjelpemidlene gjør susen! Heier på deg [emoji1376] Og skal prøve å få delt et bilde etter UL i morgen. Superspent nå [emoji51]

Ja, helt nydelig når mensen endelig er ferdig [emoji16][emoji1303] Nå er det bare å kjøre på, ingenting skal være uprøvd [emoji38] Gleder meg til å se bilde av magenurket ditt [emoji7]
 
Hurra! Det er en god følelse når mensa er over og en kan starte med blanke ark :D Satser på at alle hjelpemidlene gjør susen! Heier på deg [emoji1376] Og skal prøve å få delt et bilde etter UL i morgen. Superspent nå [emoji51]

Ååååååh.. nå er du inne på oul [emoji173]️ Tenker på deg og håper alt går strålende flott [emoji257]
 
Ååååååh.. nå er du inne på oul [emoji173]️ Tenker på deg og håper alt går strålende flott [emoji257]

Hadde det vært så vel [emoji849] Sykehuset ringte i går, jordmor var blitt syk! Vi ble så skuffa, og storesøster begynte å grine. Hadde gleda seg så [emoji85] Heldigvis kun utsatt til i dag, så I DAG er dagen [emoji173]️
 
Hadde det vært så vel [emoji849] Sykehuset ringte i går, jordmor var blitt syk! Vi ble så skuffa, og storesøster begynte å grine. Hadde gleda seg så [emoji85] Heldigvis kun utsatt til i dag, så I DAG er dagen [emoji173]️

Ånei! Så utrolig irriterende [emoji15] Godt det bare ble utsatt en dag da [emoji5] Masse masse lykke til i dag [emoji173]️[emoji257]
 
Tittei [emoji173]️

IMG_8790.JPG
 
Åå, har du laget dagbok![emoji7] Jeg følger deg spent!
 
Ja, har til og med to dagbøker nå [emoji38] En på assistert også! Har lett etter dagbok fra deg, men har ikke funnet?
Nei, har ikke laget :) Får se om behovet melder seg senere. Men veldig kjekt å følge med på deg videre! Nå sitter jeg i Spania og lurer på om jeg skal leite etter tidlig-gtest på apoteket her. Trodde jeg var lur som lå de jeg hadde igjen hjemme [emoji23]
 
Nei, har ikke laget :) Får se om behovet melder seg senere. Men veldig kjekt å følge med på deg videre! Nå sitter jeg i Spania og lurer på om jeg skal leite etter tidlig-gtest på apoteket her. Trodde jeg var lur som lå de jeg hadde igjen hjemme [emoji23]

Åååå så deilig [emoji7] Kos deg masse i Spania og prøv å utsette testing til du kommer hjem [emoji173]️ Eventuelt vent til siste dagen[emoji5]
 
Alt fint med lille Emmi [emoji173]️ Føler meg utrolig heldig. En dag snart sitter du med samme følelse. Det er jeg helt sikker på [emoji8]

Gratulerer sååå mye [emoji7][emoji7] Så deilig at alt er bra! Da er det bare til å nyte tiden fremover [emoji173]️
 
PP9, CD10

I går kom Q10 i posten og både mannen og jeg kommer til å ta de fremover. I tillegg skal jeg få akupunktur i dag, og begynner på babyklister så fort el kommer. Håper på el på søndag, for da kommer mannen hjem igjen fra helgetur [emoji5] Har jo et lite håp om at vi skal klare det selv, selv om sannsynligheten er minimal.
 
Back
Topp