Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

PP7, CD2.

Trodde virkelig mensen kom for fullt i går, men driver bare og spotter. Er bare litt på papiret når jeg tørker meg. Satser på det er full rulle i løpet av dagen. Har mensen-puls så det kan ikke være noe annet enn det.
 
Fremdeles bare spotting [emoji849] Aldri gjort det før. Kanskje noen timer før det har fosset, men aldri 2 dager [emoji15] Syns syklusen min er så forskjellig fra mnd til mnd, det kødder med hodet mitt! Men jeg kan vel ikke være gravid når pulsen er så lav som den er?
 
Jeg spotter og spotter, men har fremdeles ikke kommet rødt, friskt blod. Skjønner meg ikke på denne drittkroppen [emoji15] Pulsen er superlav så jeg håper jeg begynner å blø ordentlig snart så jeg kan bli ferdig med det.
 
Klarte jo ikke å dy meg.. Ikke akkurat sjokkerende at den er lysehvit [emoji38]
IMG_0282.jpg
 
Testet igjen i dag, og den er like negativ i dag. Får satse på at det var en kort syklus og at jeg er tilbake i normal gjenge nå. Fremdeles bare brun «mensen».
 
Begynner å bli en smule lei nå. Spotter brunt på 7. dagen nå. Skjønner ikke hvor mensen ble av eller hvorfor den ble byttet ut med spotting 5 dager før mensen skulle komme? Jeg forstår ikke kroppen min nå! Skal til gyn syklusdag 2 neste pp. Får høre med han da (hvis mensen dukker opp da [emoji849])
 
PP7, CD7. Tror jeg kaller denne uken med brun spotting for mensen jeg. Gidder ikke å fundere mer på det. Later som om det er mensen og tenker at jeg er godt inni pp7. Er forøvrig ikke ferdig med denne tøysemensen heller, fremdeles brunt på papiret [emoji849] Begynt å teste etter el.
 
PP7, CD7. Tror jeg kaller denne uken med brun spotting for mensen jeg. Gidder ikke å fundere mer på det. Later som om det er mensen og tenker at jeg er godt inni pp7. Er forøvrig ikke ferdig med denne tøysemensen heller, fremdeles brunt på papiret [emoji849] Begynt å teste etter el.
Håper det klaffer for dere snart <3
 
Nå ser det ut som spottingen har gitt seg. Var litt i morges og formiddag, nå på ettermiddagen og kvelden har det ikke vært noe :) Har begynt å teste etter el siden jeg ikke aner hvordan denne syklusen er.
 
Pp7, CD9 (tror jeg)

Ingen mer spotting siden i går. Deilig [emoji5] Begynt å teste etter el og håper testene blir positive om 4-5 dager. Akkurat nå er de suuuuupersvake. Ser nå at siden pp6 ble så kort i tillegg til at jeg har regnet litt feil, er det mest sannsynlig ikke så mye håp for oss før pp8 (hvis sædkvaliteten hans bedrer seg da)
Er ikke så mye annet å gjøre enn å vente. Lei av å vente jeg nå etter hvert [emoji849]
 
Masse lykke til[emoji173]️ hadde foresten en akkurat lik «mensen» du beskriver. Varte over en uke med sånn spotting. Jeg konkluderte med at jeg mest sannsynlig ikke hadde hatt EL den PP. Å de viste seg jo senere at jeg hadde PCO å ikke alltid EL[emoji28]

Håper det klaffer for dere snart og at dere får det til selv som dere ønsker[emoji173]️
 
Masse lykke til[emoji173]️ hadde foresten en akkurat lik «mensen» du beskriver. Varte over en uke med sånn spotting. Jeg konkluderte med at jeg mest sannsynlig ikke hadde hatt EL den PP. Å de viste seg jo senere at jeg hadde PCO å ikke alltid EL[emoji28]

Håper det klaffer for dere snart og at dere får det til selv som dere ønsker[emoji173]️

Åååh.. det var godt å høre at jeg ikke er alene i verden om å ha en sånn «mens» [emoji257] Godt mulig jeg ikke har hatt el, jeg testet ikke etter el forrige pp for første gang siden vi startet prøvingen. Har funnet el hver mnd. Har kun pulsen å gå etter. Denne pp tester jeg igjen, men har ikke funnet el enda. Satser på den kommer på CD 13-14 [emoji4] Takk for det [emoji173]️[emoji257] Håper det klaffer snart jeg også [emoji4]
 
Back
Topp