IKM uke 19 ❤️

Tror jeg må melde meg inn her isteden jeg, da EL kom nesten en uke senere enn vanlig.

Bluebell82- PP5-B2-EL 25.04 -IKM 9.05
 
Har tidligere ikke testet etter EL fordi jeg kan klart merke på kroppen når EL er, men siden det ikke har klaffa på 5PP, så har jeg denne måneden brukt clearblue sine digitale EL tester. I går fikk jeg et fast smile fjes :)
Hva regnes da som 1 DPO? det faste smilefjeset står på displayet i 2 dager, så det er jo ikke sånn at jeg kan teste i dag om jeg har en kort eller lang LH topp. Noen erfaringer?
 
Har tidligere ikke testet etter EL fordi jeg kan klart merke på kroppen når EL er, men siden det ikke har klaffa på 5PP, så har jeg denne måneden brukt clearblue sine digitale EL tester. I går fikk jeg et fast smile fjes :)
Hva regnes da som 1 DPO? det faste smilefjeset står på displayet i 2 dager, så det er jo ikke sånn at jeg kan teste i dag om jeg har en kort eller lang LH topp. Noen erfaringer?

Ble aldri klok på de testene, så jeg gikk tilbake til billigstrimler. For meg kom det faste smilefjeset på cd13 og EL var cd 16.
 
2 dpo og allerede på symptomjakt :hilarious: selv om jeg egentlig ikke tror det har klaffa denne måneden :p
 
Flere her som måler hvilepuls? Laveste er første dag med positiv EL test. Den tok noen dager før den ble negativ. Er 3 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180426-182702_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180426-182702_Fitbit.jpg
    25,9 KB · Visninger: 51
Herrefader altså. Blir så dritt lei av dette opplegget. Nå tenkte jeg få inn en ekstra runde i dag, siden det er eggløsning. Har ikke sagt noe til mannen om at det er den tiden. Sist jeg ble gravid så hadde vi sex på el-dagen. Men pikken (unnskyld språket) lukter tydeligvis at jeg er fruktbar og synes da det er nødvendig å streike? Går fader ikke an altså.

Prøvde å holde skuffelsen inni meg, vil ikke at han skal bli lei seg og stresset.. men klarte ikke, så det ble ikke akkurat en vellykket kveld på noen måter.
 
Herrefader altså. Blir så dritt lei av dette opplegget. Nå tenkte jeg få inn en ekstra runde i dag, siden det er eggløsning. Har ikke sagt noe til mannen om at det er den tiden. Sist jeg ble gravid så hadde vi sex på el-dagen. Men pikken (unnskyld språket) lukter tydeligvis at jeg er fruktbar og synes da det er nødvendig å streike? Går fader ikke an altså.

Prøvde å holde skuffelsen inni meg, vil ikke at han skal bli lei seg og stresset.. men klarte ikke, så det ble ikke akkurat en vellykket kveld på noen måter.
 
Herrefader altså. Blir så dritt lei av dette opplegget. Nå tenkte jeg få inn en ekstra runde i dag, siden det er eggløsning. Har ikke sagt noe til mannen om at det er den tiden. Sist jeg ble gravid så hadde vi sex på el-dagen. Men pikken (unnskyld språket) lukter tydeligvis at jeg er fruktbar og synes da det er nødvendig å streike? Går fader ikke an altså.

Prøvde å holde skuffelsen inni meg, vil ikke at han skal bli lei seg og stresset.. men klarte ikke, så det ble ikke akkurat en vellykket kveld på noen måter.

Natta er ennå ung, du kan jo ta initiativ når han har sovna;) gjør d ofte på gubben og har aldri fått noen klager på det altså:oops:
 
Negativ EL test idag, så da er det bare og vente. Dpo dager går så tregt!
 
Flere som håper på baby tidlig i 2019? Skriv dere opp da vel :D

Nick - PP - B? - EL - IKM

Mandag 7.mai
Rainbowdash- B_ - pp22 - el 23.04
Lillebille89 -PP5 -EL 23.04

Tirsdag 8.mai
Minimeg - pp1 - 1B - EL ca 23.04

Onsdag 9.mai
Kalaya00 - pp6 - El 24.04
Bluebell82- PP5-B2-EL 25.04
Annand2 - pp5 etter MA - B2 - EL 26. april
Katzilla87 - pp5 etter sa - b2 - el ca 27/4

Torsdag 10.mai

Fredag 11.mai

2moms - PP1 - B1 - 26.04

Lørdag 12.mai
Fjernkontroll - pp8 - B2 - EL 26/27.04
ruth_85 - pp1 - b3 - el 28/4

Søndag 13.mai
Fjellgeita92 - p12 - ca.28.04
MiniMe80 - PP29 - B1 - EL ca 30.04
LilleMy87 - PP12 - B1 - EL 29/4


:HeartredGravid:Heartred


:sad015TR:sad015


Ikke oppdatert


Hønepøne - PP 12 - B2 - EL 26.04 - IKM 11.05
 
De treigeste dagene man kan oppleve :wtf: 2 dpo idag. Og jeg som ikke skulle teste før evt inn :facepalm: har bestilt tester på eBay. Får se om de kommer i tide :wacky:
 
Fikk inn litt aksjer nå. Det kan jo i teorien gå. Positiv EL-test onsdag kveld, negativ torsdag formiddag rundt 12. Da kan jo EL ha vært alt fra i går kveld til dag tidlig. Også lever egget da i 12-24 timer. Er ikke umulig ihvertfall. Fikk jo inn litt kvelden jeg hadde positiv test også.
 
Bondemamma85 - pp1 - B5 - EL mulig rundt 16/4 - IKM har ikke fått TR etter pilleslutt 22/3, så usikker der gitt.
 
PP2 - el-test slo ut 13.04 - IKM ca 11.05 tror jeg :) :) Hva står B for?
B står for hvilket nr i rekken man prøver på. B1 prøver på barn nr 1, B2= barn nr 2 etc
 
Back
Topp