IKM uke 19 ❤️

Faktisk ikke handlet inn noen g tester denne mnd, så får se hvor lenge det varer :p har testet fra 6 dpo de to siste pp og bare blitt sykt skuffa av blenda tester og mulige skygger fra visse vinkler. Så nå er den store planen og ikke teste før ikm :hilarious: Noen andre som har denne foreløpige planen? :D er avhengig av testing dog, så tror jo ikke det går. Vertfall ikke når det begynner å komme tester fra dere andre her :smiley-ashamed004
Jeg gleder meg sånn til å teste at jeg kommer garantert til å gå på en smell :p men så er jeg bare på pp1 da, så jeg skjønner godt at du vil prøve å vente :)
 
Faktisk ikke handlet inn noen g tester denne mnd, så får se hvor lenge det varer :p har testet fra 6 dpo de to siste pp og bare blitt sykt skuffa av blenda tester og mulige skygger fra visse vinkler. Så nå er den store planen og ikke teste før ikm :hilarious: Noen andre som har denne foreløpige planen? :D er avhengig av testing dog, så tror jo ikke det går. Vertfall ikke når det begynner å komme tester fra dere andre her

Jeg har det på akkurat samme måte! I gang med pp6 og tester hver gang, og alt for tidlig, til ingen nytte..Blir så sykt skuffa hver gang, så føler det er bedre å heller tenke at tante rød kommer :wtf:
 
Jeg gleder meg sånn til å teste at jeg kommer garantert til å gå på en smell :p men så er jeg bare på pp1 da, så jeg skjønner godt at du vil prøve å vente :)
Hehe, når vi prøvde på nr 1 tenkte jeg aldri at man kunne teste før tr ikke kom. Så jeg ventet hver mnd. Og når det endelig gikk testet jeg 2 dager etter ikm :D. Var først når jeg mistet den og havnet her inne jeg ble introdusert for testing :hilarious: skal iallefall klare minst 10 dpo, da har jeg fått positiv tidligere. Men er også litt kjedelig å miste håpet allerede da.
 
Jeg har det på akkurat samme måte! I gang med pp6 og tester hver gang, og alt for tidlig, til ingen nytte..Blir så sykt skuffa hver gang, så føler det er bedre å heller tenke at tante rød kommer :wtf:
Ja, så får man en eller annen skyggestrek en dag og får håpet opp, så er det bare tull og blenda tester videre og tr :wtf:
 
Hehe, når vi prøvde på nr 1 tenkte jeg aldri at man kunne teste før tr ikke kom. Så jeg ventet hver mnd. Og når det endelig gikk testet jeg 2 dager etter ikm :D. Var først når jeg mistet den og havnet her inne jeg ble introdusert for testing :hilarious: skal iallefall klare minst 10 dpo, da har jeg fått positiv tidligere. Men er også litt kjedelig å miste håpet allerede da.
Ja, jeg kjøpte tester på apoteket min første pp med nr en, og tenkte «hjelp, dette blir dyrt» :hilarious: så havna jeg her inne etter det og fant ut at det var noe som het billige-tester.no :p jeg fikk positiv 9 dpo sist, så håper å holde meg til da.. :shy:
 
417C430A-F2F0-43D5-A660-59732E750CF0.jpeg

Positiv? Eller bare neeesten..?
 
Endelig negativ EL test igjen. Den var positiv i mårrest. Skal jeg regne første dag som negativ i dag eller i morgen?
 
Endelig negativ EL test igjen. Den var positiv i mårrest. Skal jeg regne første dag som negativ i dag eller i morgen?
I dag ville jeg ha tenkt, EL i dag :) Lykke til i dpo land :)
 
Neesten positiv el test idag, så satser på positiv i morgen og onsdag, og 1 dpo på torsdag :happy: så får vi se om den planen holder :hilarious:
 
Positiv el test idag, og har til og med en plan om å legge inn aksjer ikveld :hilarious: er ikke bare bare å være prøvere med konstant underskudd på søvn :p
 
Har forventet EL på torsdag, men El-testene blir nesten bare svakere og svakere.. Bør ha blitt endel sterkere i morgen om den liksom skal være helt positiv på torsdag.
 
Enda mer positiv EL-test idag, så da må vi nok få til en runde i høyet ikveld også :p
 
Back
Topp