IKM uke 19 ❤️

Snapchat-1416383708.jpg
jeg er gravid :Heartbigred
 
Tusen takk :) det er helt uvirkelig! Første pp uten hormonbehandling. Har kun blitt gravid med Pergotime før.
Så bra at kroppen har ordnet opp på egenhånd :D velkommen til januar 2019 :D
 
Det der er babystreker [emoji16] Gratulerer og velkommen til januar 2019 [emoji173]️

Tusen takk til dere alle[emoji173]️
Kan liksom ikke helt forstå det.
Vært å kjøpt en test til nå skal jeg skal ta i morgen tidlig [emoji85][emoji28]
Blir ikke helt klok på hvor lang jeg evt er på vei og termin.. for ingen slike apper eller kalkulatorer viser akkurat det samme. Sikkert pga min dumme syklus [emoji28]

Sist mens startet 8. april. I dag er jeg da på syklus dag 36.
Fikk svak strek på el test 27. og 28. april, og helt hvit den 29. april. Så tenkte jeg må ha hatt el den dagen.

Forrige syklus var på 35 dager,
Gangene før der har variert fra 29-32... så ikke så lett å bli klok på dette. [emoji849]
 
Tusen takk til dere alle[emoji173]️
Kan liksom ikke helt forstå det.
Vært å kjøpt en test til nå skal jeg skal ta i morgen tidlig [emoji85][emoji28]
Blir ikke helt klok på hvor lang jeg evt er på vei og termin.. for ingen slike apper eller kalkulatorer viser akkurat det samme. Sikkert pga min dumme syklus [emoji28]

Sist mens startet 8. april. I dag er jeg da på syklus dag 36.
Fikk svak strek på el test 27. og 28. april, og helt hvit den 29. april. Så tenkte jeg må ha hatt el den dagen.

Forrige syklus var på 35 dager,
Gangene før der har variert fra 29-32... så ikke så lett å bli klok på dette. [emoji849]
Du får gå etter det du føler er mest riktig.. tror bv kalkulatoren endrer termin hvis du setter inn lengde på syklus? Så får det bare bli litt ca frem til oul ;) eller evt tul.. :)
 
Back
Topp