IKM uke 19 ❤️

Hvordan går det med dere, dagens IKM-ere? Nå synes jeg gravidlista må fylles opp litt altså ❤️

ruth_85 - pp1 - b3 - el 28/4
EAO - pp 1 - B3 - EL mulig 29/4
Prøverpåen - El 26.04
 
Hvordan går det med dere, dagens IKM-ere? Nå synes jeg gravidlista må fylles opp litt altså [emoji173]️

ruth_85 - pp1 - b3 - el 28/4
EAO - pp 1 - B3 - EL mulig 29/4
Prøverpåen - El 26.04


Ingen tr her enda. Men med min flaks kommer den vel i løpet av kvelden eller morgendagen. [emoji28] selv om jeg håper å ikke se noe til tanta på laaang tid[emoji177][emoji4]
 
Ingen tr her enda. Men med min flaks kommer den vel i løpet av kvelden eller morgendagen. [emoji28] selv om jeg håper å ikke se noe til tanta på laaang tid[emoji177][emoji4]
Har du testet noe da? :)
 
Nei ikke enda, men har liggende noen sånne tynne strips. Aldri prøvd dem. Men blir vel å ta test i morgen el mandag om tr ikke viser seg[emoji4]
Krysser fingrene for positiv test og ikke tr :D
 
Krysser fingrene for positiv test og ikke tr :D

Tok to nå når jeg stod opp, slike skyggestreker jeg har sett mange snakke om i forumet her?
Tr kan jo komme i løpet av dagen el morgendagen. Så kanskje jeg tok test for tidlig.
Image1526196828.337910.jpg
 
Tok to nå når jeg stod opp, slike skyggestreker jeg har sett mange snakke om i forumet her?
Tr kan jo komme i løpet av dagen el morgendagen. Så kanskje jeg tok test for tidlig.
Vis vedlegget 257720
Dette er gravidstreker i mine øyne, gratulerer[emoji173] [emoji92]
 
Tok to nå når jeg stod opp, slike skyggestreker jeg har sett mange snakke om i forumet her?
Tr kan jo komme i løpet av dagen el morgendagen. Så kanskje jeg tok test for tidlig.
Vis vedlegget 257720

Det der er babystreker [emoji16] Gratulerer og velkommen til januar 2019 [emoji173]️
 
Back
Topp