IKM uke 19 ❤️

En app sier at ikm er den 12.05 og en annen sier at den kommer 14.05. Så får holde en fot her inne og.

Denne pp blir uten EL tester og tidlig testing. Klarer ikke disse negative testene hele tiden.

Fjernkontroll - pp8 - B2 - EL 26/27.04 - IKM mellom 12 og 14.05
Hvilken dag skal jeg skrive deg opp? :)
 
MiniMe80 - PP29 - B1 - EL ca 30.04 - IKM ca 13.05
 
Begynner og nærme seg el testing :wacky: antatt el neste torsdag, men har kommet noen dager tidligere før, så begynner nok testing på mandag :happy:
 
Begynner og nærme seg el testing :wacky: antatt el neste torsdag, men har kommet noen dager tidligere før, så begynner nok testing på mandag :happy:
Antatt el på mandag her.. litt usikker på om jeg skal teste eller ikke.. men har tester liggende så svir vel av noen :p
 
Cd 10 her i dag, så begynner å teste i dag. Skulle ikke, men.:p Kanskje jeg dropper det.. må tenke litt i dag.
 
Cd11 i dag. Skal begynne å teste i morgen :)
 
Kan ikke helt skjønne hvordan vi skal få tid til å legge inn aksjer i denne hektiske hverdagen jeg :p Er helt utslitt når kvelden kommer også :bag: godt vi enda har noen dager på oss, selv om vi sikkert burde ha starta nå :rolleyes:
 
Cd12. Er nok noen dager igjen.
 

Vedlegg

  • Snapchat-664837064.jpg
    Snapchat-664837064.jpg
    447,4 KB · Visninger: 58
Last edited:
Faktisk ikke handlet inn noen g tester denne mnd, så får se hvor lenge det varer :p har testet fra 6 dpo de to siste pp og bare blitt sykt skuffa av blenda tester og mulige skygger fra visse vinkler. Så nå er den store planen og ikke teste før ikm :hilarious: Noen andre som har denne foreløpige planen? :D er avhengig av testing dog, så tror jo ikke det går. Vertfall ikke når det begynner å komme tester fra dere andre her :smiley-ashamed004
 
Jeg melder meg inn her også da EL har vært forsinket denne mnd.

Lillebille89 -PP5 -EL 23.04 -IKM 07.05
 
Back
Topp