IKM uke 19 ❤️

Så gøy at begge er 1 dpo idag :) Jeg er litt usikker, er så lei av blanke g-tester, så skal prøve å holde meg til hvertfall 9 dpo tror jeg :) Hva med deg?
Samme her :) eller.. mulig jeg svir av en 8 dpo, men ikke før.. testa positivt 9 dpo sist, men hadde ikke testa før da, så vet ikke om jeg hadde sett noe 8 dpo :)
 
Samme her :) eller.. mulig jeg svir av en 8 dpo, men ikke før.. testa positivt 9 dpo sist, men hadde ikke testa før da, så vet ikke om jeg hadde sett noe 8 dpo :)

Det er bra å klare å holde seg til 8dpo :) Håper på to streker for oss begge :) Har du prøvd lenge?
 
Det er bra å klare å holde seg til 8dpo :) Håper på to streker for oss begge :) Har du prøvd lenge?
Ja, krysser fingrene for oss begge! Selv om jeg ikke har så store forhåpninger siden det er første pp på nr to :p hva med deg?
 
Takk :) Lykke til med el, nå er vi snart i dpo land alle sammen :happy:
Takk :) Det er vi snart. Fremdeles noen dager til for meg, mellom 4 til 7dager. Håper på mange under gravid :)
 
Ganske positiv EL-test nå

2yweat3.jpg


Da gjenstår det bare å se om jeg får med meg mannen i kveld da
 
Dropper å fortelle han at han må og prøver å snike meg innpå isteden:p
Hehe det er nok den beste metoden [emoji28] Samboeren min kan bli stresset om jeg sir at idag MÅ vi ha sex Er nok ikke så kult å ha det presset på seg [emoji39]
 
Testen i em var negativ igjen, men skal ta en til litt etterpå bare for å sjekke. Tror ikke den ble våt nok, tok litt tid før den begynte og blinke. Forrige mnd var den positiv tirsdag, negativ onsdag og positiv igjen på torsdag :facepalm: håper ikke det er noe tull den mnd
 
Jeg skal på blåtur med jobb hvor det alltid blir mye drikking 4-6. mai. Forventer tr 7-8. mai. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta stilling til det. Jeg er ikke den som tar tidligst kveld på slikt [emoji28]
 
Back
Topp