Førstegangsprøvende :-)

Egentlig syns jeg du burde kjøpe begge deler [emoji39] men hvis du bare skal kjøpe en pakke så tenker jeg strimmel [emoji4] er vel mange i en pakke?!
Ja det er mange i en pakke der ja :) Så vurderer det, for da kan jeg teste allerede i ettermiddag :'D
 
Urinen ble for utvannet.. Så får enten prøve å ikke drikke nå frem til rundt 7 - eller bare vente til imorgen :) synes jeg skimter strek på testen, også husket jeg nå hvorfor jeg ikke kjøpte de strimlene på apoteket sist.. for de er så himla usensitive -.-
6ffffc08fffa1387e98369e58e98b08d.jpg
5c8c5b40a73ae4b8b35272f98233d489.jpg
 
Jeg ser ingenting, men mulig det er fordi jeg sitter ute?! Stemmer for ny test i kveld :D
 
Jeg tror faktisk jeg kan skimte noe ! :)
 
Jeg også.. Også vet jeg at å teste på utvannet urin med disse testene er helt håpløst, for de er veldig lite sensitive.. [emoji21] Så skal prøve å holde meg til en ikveld, også tar jeg imorgen tidlig :)

Lykke til! Jeg har trua på at det er en spire der:) når la dere inn aksjer i forhold til el??
 
Jeg ser strek men disse testene er jo som du sier lite sensitive. Jeg gleder meg i hvert fall veeldig til neste test, SÅ spennende! :D
 
Nå som jeg er inne, så syns jeg også at jeg kan se strek!!!!!! Blir kjempespennende med testing i morgen wohoo :D
 
Back
Topp