Førstegangsprøvende :-)

Ja den heter norri prøver på første :D Syklusen min har variert en del i lengde, men i fra vi startet å prøve så har den ligget på 30+ dager, men denne pp´en snudde det plutselig og jeg hadde bare 28 dager.. Så jeg blir ikke helt klok den :p Hvor mange dager endte denne siste syklusen din på? :)
 
Ja den heter norri prøver på første :D Syklusen min har variert en del i lengde, men i fra vi startet å prøve så har den ligget på 30+ dager, men denne pp´en snudde det plutselig og jeg hadde bare 28 dager.. Så jeg blir ikke helt klok den :p Hvor mange dager endte denne siste syklusen din på? :)

Ah, håper kroppen kommer seg på en stabil syklus snart :) Min er 25 dager, på dagen. Hadde en SA i Februar, så er første måneden syklusen min er tilbake på rett kjør :)
 
Ah, håper kroppen kommer seg på en stabil syklus snart :) Min er 25 dager, på dagen. Hadde en SA i Februar, så er første måneden syklusen min er tilbake på rett kjør :)

Ja det hadde vært fint, forhåpentligvis blir 28 dager trenden fremover :D Utrolig trist med SA :( Men forhåpentligvis er det det at du har fått tilbake din vanlige syklus som kommer til å gjøre susen :D Temper du? eller tester du etter el?
 
Ja det hadde vært fint, forhåpentligvis blir 28 dager trenden fremover :D Utrolig trist med SA :( Men forhåpentligvis er det det at du har fått tilbake din vanlige syklus som kommer til å gjøre susen :D Temper du? eller tester du etter el?

Jaa, håper det er det som gjør susen :)

Har testet etter EL tidligere, men har ikke gjort det på mange måneder, siden jeg vet hvilken dag jeg har eggløsning :) Enn du? bruker du noen hjelpemidler? :)
 
Jeg begynte å tempe forrige pp, så det kommer jeg til å fortsette med :) I tillegg skal jeg teste etter EL! Håper selvfølgelig jeg får EL like tidlig som jeg fikk nå sist, men jeg vet jo aldri hva denne kroppen har tenk til å gjøre - så derfor må jeg bare helgradere meg på det området haha :hilarious:
 
Jeg begynte å tempe forrige pp, så det kommer jeg til å fortsette med :) I tillegg skal jeg teste etter EL! Håper selvfølgelig jeg får EL like tidlig som jeg fikk nå sist, men jeg vet jo aldri hva denne kroppen har tenk til å gjøre - så derfor må jeg bare helgradere meg på det området haha :hilarious:

Forstår deg godt! :) Jeg er egentlig et kontrollmenneske, men har faktisk klart å legge fra meg kontrollen litt nå :) Er 1 år siden jeg slutta med prevansjon, så trenger at det klaffer nå, men samtidig så klaffet det når jeg ikke hadde så stort fokus på det :) Men det er forskjell på hva som funker fra person til person! Lenge siden du slutta med prevansjon? :)
 
Hører mange som sier at de er blitt gravide når de slutter å fokusere og stresse så mye med det, så jeg håper at syklusen min begynner å stabilisere seg nå sånn at jeg etter hvert kan droppe el testene i hvert fall! Jeg blir nemlig ganske stressa når testen blir positiv :smiley-ashamed005 Hvordan klarer du å "legge bort" fokuset på det? Har du noen tips? :D Er faktisk 2 år siden jeg sluttet med prevensjon, man skulle jo tro jeg skulle blitt gravid på den tiden, men så begynte vi jo heller ikke å prøve ordentlig før nå i januar!
 
BEKLAGER for ingen oppdateringer.. Men har ikke kommet meg inn på forumet på noen uker :eek:

Idag skulle jeg hatt mensen, men ingen mensen å se! Så skulle kanskje ha kjøpt meg en test :'D
 
Hører mange som sier at de er blitt gravide når de slutter å fokusere og stresse så mye med det, så jeg håper at syklusen min begynner å stabilisere seg nå sånn at jeg etter hvert kan droppe el testene i hvert fall! Jeg blir nemlig ganske stressa når testen blir positiv :smiley-ashamed005 Hvordan klarer du å "legge bort" fokuset på det? Har du noen tips? :D Er faktisk 2 år siden jeg sluttet med prevensjon, man skulle jo tro jeg skulle blitt gravid på den tiden, men så begynte vi jo heller ikke å prøve ordentlig før nå i januar!

Jeg la bort alt av tester osv, har veldig stabil syklus, så jeg vet hvilken uke som er den uka vi må være ekstra aktive, så det blir nok bedre når syklusen stabiliserer seg :D 1 år siden vi sluttet på prevansjon også.. Ble jo gravid i vinter, men mista :/
 
IKM

Ja, da har æ lagt mæ for kvelden.. Uten at TR har dukka opp.. Må kanskje på apoteket å kjøp en test imorra hvis hu ikke dukke opp :) Livredd for å bli skuffa, så derfor har æ ikke testa enda :eek:
 
Ja men har ingen tester liggende :'D må kanskje en tur på apoteket imorgen da :eek: Tørr nesten ikke.. Tenker heletiden at mensen kommer sikkert snart :'D redd for å bli skuffa..

Det skjønner jeg.

Håper tanta holder seg unna og jeg gleeder meg til testing! :)
 
Det skjønner jeg.

Håper tanta holder seg unna og jeg gleeder meg til testing! :)
Skal kjøpe test etter jobb idag! Usikker på hva jeg skal kjøpe, vil du hjelpe meg å bestemme? :) enten blir det en pakke strimler, eller digital :) Hvis det blir digital, tester jeg ikke før imorgentidlig :)
 
Last edited:
Oj så spennende [emoji1] gleder meg til testing [emoji4]
 
Back
Topp