Førstegangsprøvende :-)

Bare sletta de timen?? :wideyed::wideyed::wideyed:

Etter det jeg forstod på Medicus så kan man henvises dit også for sjekk, og dermed slippe unna med bare egenandel. Er ca ingen ventetid heller der. Har hørt de skal være flinke, men har ikke vært der selv enda (skal tigge henvisning fra legen på mandag). Det er sikkert flere med avtale med det offentlige, slik at en kan henvises dit og bare betale egenandel. Prøvde å sjekke det opp, men fant liksom ikke noe konkret på det.
 
Bare sletta de timen?? :wideyed::wideyed::wideyed:

Etter det jeg forstod på Medicus så kan man henvises dit også for sjekk, og dermed slippe unna med bare egenandel. Er ca ingen ventetid heller der. Har hørt de skal være flinke, men har ikke vært der selv enda (skal tigge henvisning fra legen på mandag). Det er sikkert flere med avtale med det offentlige, slik at en kan henvises dit og bare betale egenandel. Prøvde å sjekke det opp, men fant liksom ikke noe konkret på det.
ja.. jeg prøvde å ringe de, for jeg bruker å få bekreftelsemelding dagen før, husk din legetime med... men det fikk jeg ikke.. Og nå var det fullpakka timene før somnerferien..

Ja - ringte legen min isted og han sendte ny henvisning til flere gynokologer.. så krysser fingrene for at noen har time til meg før ferien.. :) han var veldig sint på mine vegne, for det er like prekert og ønsket å få barn om man er 24 også..
 
ja.. jeg prøvde å ringe de, for jeg bruker å få bekreftelsemelding dagen før, husk din legetime med... men det fikk jeg ikke.. Og nå var det fullpakka timene før somnerferien..

Ja - ringte legen min isted og han sendte ny henvisning til flere gynokologer.. så krysser fingrene for at noen har time til meg før ferien.. :) han var veldig sint på mine vegne, for det er like prekert og ønsket å få barn om man er 24 også..

Ja ikke sant. Helt utrolig at det er mulig! Godt du ringte og sjekket, så du ikke hadde møtt opp.

Får tro noen har tid. Medicus virka det som man kunne få time nesten på dagen også. Mulig flere har den muligheten.
 
Er henvist ja.. Nei jeg trodde heller ikke de kunne gjøre det -.- men de sa jeg ikke trengte det.. er så skuffa..

vurderer sterkt privat nå ja.. men usikker på hvem jeg vil hos i Trondheim da..

Nei det kan du si :/ Er så skuffa nå at jeg har ikke ord..

Det hadde jeg glatt gjort, sånn at du får sjekket opp at alt er OK og at det skjer noe. Har du vært hos gyn og sjekket opp tidligere?
 
ja.. jeg prøvde å ringe de, for jeg bruker å få bekreftelsemelding dagen før, husk din legetime med... men det fikk jeg ikke.. Og nå var det fullpakka timene før somnerferien..

Ja - ringte legen min isted og han sendte ny henvisning til flere gynokologer.. så krysser fingrene for at noen har time til meg før ferien.. :) han var veldig sint på mine vegne, for det er like prekert og ønsket å få barn om man er 24 også..

Så bra! Håper det ordner seg :)
 
Etter noen heftige runder med en sint lege som virkelig har tatt saken min med gyn alvorlig, så får jeg nå komme inn å ta prøver 2, 3 eller 4 dag av mens når jeg får det denne måneden.. Har IKM Lørdag eller Mandag! Har lite tro denne måneden, føler kroppen er en tro kopi av forrige måned..

Skal bli godt å få sjekket opp alt nå.. For vi kan jo bli gravide! Skal sjekke slimhinna, hormoner og hele røkla nå!
 
Etter noen heftige runder med en sint lege som virkelig har tatt saken min med gyn alvorlig, så får jeg nå komme inn å ta prøver 2, 3 eller 4 dag av mens når jeg får det denne måneden.. Har IKM Lørdag eller Mandag! Har lite tro denne måneden, føler kroppen er en tro kopi av forrige måned..

Skal bli godt å få sjekket opp alt nå.. For vi kan jo bli gravide! Skal sjekke slimhinna, hormoner og hele røkla nå!

Så bra at du får sjekket opp ting! Håper det gir noen svar sånn at du kan gjøre noen tiltak, forhåpentligvis hjelper det :)

Krysser fingrene for at det har klaffet likevel jeg, da ❤️
 
1ecfc81be2a3fa98c5004f773c21af86.jpg
694dfcd6a9f2f3a9624acbba1e04f0a9.jpg


Røyk på en testesmell jaa.. Men ser ingenting, så får vel bare vente og se :)
 
Jeg ser dessverre ingenting :( Men siden de er lite sensitive beholder jeg troen litt til ;)

Jeg unner deg såå at det klaffer nå altså ❤️
 
Hurra, er så glad legen din er på og skal ha deg inn til gyn!! Håper selvfølgelig at det klaffer for deg nå, men hvis ikke så blir det godt å få sjekka ståa!! Heier på det [emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg ser dessverre ingenting :( Men siden de er lite sensitive beholder jeg troen litt til ;)

Jeg unner deg såå at det klaffer nå altså [emoji173]️
Vi får bare håpe [emoji3]
Hurra, er så glad legen din er på og skal ha deg inn til gyn!! Håper selvfølgelig at det klaffer for deg nå, men hvis ikke så blir det godt å få sjekka ståa!! Heier på det [emoji173]️[emoji173]️
Jaa.. håper det har klaffet jeg også [emoji4] hvis ikke er det greit å få sjekka litt :)
 
Jeg måtte ta en skikkelig lang og god pause herifra.. TR kom og har ny IKM iløpetav de neste dagene nå.. Har gitt opp håpet litt.. 23 august har jeg fått time på st Olavs, har tatt blodprøver osv i Juni.. Så får vi se hva fremtiden bringer [emoji5]
 
Jeg måtte ta en skikkelig lang og god pause herifra.. TR kom og har ny IKM iløpetav de neste dagene nå.. Har gitt opp håpet litt.. 23 august har jeg fått time på st Olavs, har tatt blodprøver osv i Juni.. Så får vi se hva fremtiden bringer [emoji5]

Godt å se livstegn fra deg! :)

Skal du utredes eller hva er planen? Håper på klaff denne gangen ❤️
 
Godt å se livstegn fra deg! :)

Skal du utredes eller hva er planen? Håper på klaff denne gangen [emoji173]️
Skal utredes ja - både jeg og mannen! Så håper på å få svar på hva som er greia snart.. Trenger evt ikke være noe heller, siden det har klaffet før! Men - greit å sjekke ståa likevel :)
Takk [emoji173]
 
Skal utredes ja - både jeg og mannen! Så håper på å få svar på hva som er greia snart.. Trenger evt ikke være noe heller, siden det har klaffet før! Men - greit å sjekke ståa likevel :)
Takk [emoji173]

Så bra! Ja, det er godt at det i hvert fall skjer noe :)
 
Lykke til med utredningen. :Heartred Og selv om de ikke skulle finne noe klar årsak så får man i alle fall sjekka hvordan ting ligger an, og slipper å spekulere og bekymre seg over om det kanskje er noe galt.
 
Lykke til med utredningen. [emoji813]red Og selv om de ikke skulle finne noe klar årsak så får man i alle fall sjekka hvordan ting ligger an, og slipper å spekulere og bekymre seg over om det kanskje er noe galt.
Tusentakk for gode ord! [emoji173] godt å ha støtte her inne.. [emoji4]
 
Back
Topp