Førstegangsprøvende :-)

Tusentakk for gode ord! [emoji173] godt å ha støtte her inne.. [emoji4]

Ja, BV er gull sånn sett. Syns forumet har vært supert å ha disse månedene. :happy: Var til utredning selv i Trondheim (på Medicus, vi juksa og tok det privat) og finner ut om noen måneder om vi blir søkt til St. Olavs. Skal igjennom lapraskopi og hysteroskopi først.

Er det noe spesielt du mistenker selv?
 
Ja, BV er gull sånn sett. Syns forumet har vært supert å ha disse månedene. :happy: Var til utredning selv i Trondheim (på Medicus, vi juksa og tok det privat) og finner ut om noen måneder om vi blir søkt til St. Olavs. Skal igjennom lapraskopi og hysteroskopi først.

Er det noe spesielt du mistenker selv?
Lurer egentlig mest på om jeg har pcos eller ikke.. har slitt veldig med vekt, og sterke blødninger under mensen.. syklusen er også begynt å tulle seg til!

Håper det ikke er noe spesielt selvfølgelig :)
 
Da kom TR igår.. Syklustull og store blødninger -.- er også helt ubrukelig de første 2 dagene, da jeg har veldig vondt.. Håper det gir seg snart og at det klaffer neste syklus! :)
 
Da kom TR igår.. Syklustull og store blødninger -.- er også helt ubrukelig de første 2 dagene, da jeg har veldig vondt.. Håper det gir seg snart og at det klaffer neste syklus! :)

Æsj :( Det kan ikke være endometriose, da?

Håper TR drar sin vei snart og blir borte leenge!
 
Back
Topp