Førstegangsprøvende :-)

CD1 - pp5 etter SA

Da kom tr bankende på døren.. Hadde fått et lite håp om at hun ikke kom.. Skal kroppen min liksom bli ustabil nå da? Hva er dette for noe tull.. Har bestilt meg gynokolog time, slik at jeg får sjekka ståa der nede.. [emoji21] Er skikkelig skuffa, og angrer skikkelig for at jeg fortalte tim samboeren at mensen var to dager for seint, for han får jo også opp håpet.. Nå blir begge skuffa, istedet for kun meg.. [emoji53] får bare vente å høre hva gyn sier da..
 
Neeei var ikke det som skulle skje [emoji20] skjønner godt at du er skuffa!
Gyn time er sikkert lurt, trenger jo ikke være noe feil - men det er godt å få sjekket ståa uansett. God klem [emoji173]️
 
Neeei var ikke det som skulle skje [emoji20] skjønner godt at du er skuffa!
Gyn time er sikkert lurt, trenger jo ikke være noe feil - men det er godt å få sjekket ståa uansett. God klem [emoji173]️
jaa.. er så lei nå.. Etter vi mista og har kjent på følelsen av å være gravid så er ønsket så utrolig høyt :/ det er veldig vanskelig.. :( æsj.. blir veldig lei meg kjenner jeg.. takk for støtte [emoji173] du er god!
 
:Heartred:Heartred Syklustull er skrekkelig kjedelig. :(
 
Nei så kjipt:( vet godt hvordan du har det!! Det er så kjip følelse.. spesielt når man tror det har klaffet. Blir nok greit å komme seg til gyn. Sender over en klem!!
 
CD1 - pp5 etter SA

Da kom tr bankende på døren.. Hadde fått et lite håp om at hun ikke kom.. Skal kroppen min liksom bli ustabil nå da? Hva er dette for noe tull.. Har bestilt meg gynokolog time, slik at jeg får sjekka ståa der nede.. [emoji21] Er skikkelig skuffa, og angrer skikkelig for at jeg fortalte tim samboeren at mensen var to dager for seint, for han får jo også opp håpet.. Nå blir begge skuffa, istedet for kun meg.. [emoji53] får bare vente å høre hva gyn sier da..

jaa.. er så lei nå.. Etter vi mista og har kjent på følelsen av å være gravid så er ønsket så utrolig høyt :/ det er veldig vanskelig.. :( æsj.. blir veldig lei meg kjenner jeg.. takk for støtte [emoji173] du er god!

Ånei, så utrolig trist! :( Jeg hadde så troen. Jeg forstår veldig godt at du er lei deg! Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre ❤️

Stor klem ❤️
 
Nei så kjipt:( vet godt hvordan du har det!! Det er så kjip følelse.. spesielt når man tror det har klaffet. Blir nok greit å komme seg til gyn. Sender over en klem!!

[emoji813]red[emoji813]red Syklustull er skrekkelig kjedelig. :(

Sender deg en god klem! [emoji813]red

[emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red

Når har du fått time til gyn?
Skal til gyn neste uke :) Så blir spennende å se hva de sier..
Ånei, så utrolig trist! :( Jeg hadde så troen. Jeg forstår veldig godt at du er lei deg! Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre [emoji173]️

Stor klem [emoji173]️
Jaa.. får bare prøve å legge bort alle bekymringer og kose meg med samboeren! :) eneste som hjelper.. [emoji173] takk for utrolig gode ord alle sammen, dere er fantastiske [emoji7]
 
Da har tanta pakka sakene sine.. Så da er det på'an igjen.. Kommer ikke til å være så mye her inne nå.. Må prøve å koble av alle tankene å bekymringene :/
 
Jeg må bare si.. Jeg skulle egentlig vært godt inn i 2 trimester nå.. og kjenner på følelsen av at det ALDRI blir min tur.. er utrolig lei, og må klistre på ei maske når jeg skal være med vennindene mine som er gravide.. HATER kroppen min akkurat nå! Jævla dritt.. unnskyld ordbruken, men klarer bare ikke å holde igjen..
 
Jeg må bare si.. Jeg skulle egentlig vært godt inn i 2 trimester nå.. og kjenner på følelsen av at det ALDRI blir min tur.. er utrolig lei, og må klistre på ei maske når jeg skal være med vennindene mine som er gravide.. HATER kroppen min akkurat nå! Jævla dritt.. unnskyld ordbruken, men klarer bare ikke å holde igjen..

Selv om jeg ikke prøvde så lenge som du har gjort så har jeg også vært der og følt det akkurat sånn så jeg vet hvordan du har det ❤️ Jeg ventet ganske lenge på at mannen skulle bli klar så alle andre ble gravide og det føltes som det aldri skulle bli min tur uten at vi engang kunne prøve. Og når vi først begynte så tok det jo noen måneder. Jeg trodde virkelig at det aldri kom til å bli min tur.

Det blir din tur også, kanskje når du minst venter det ❤️ Ventetiden er grusom men det er så verdt det ❤️

Har du vært hos gyn og sjekket at alt ser bra ut? Det positive er jo at du har blitt gravid så det er i hvert fall mulig :)
 
Selv om jeg ikke prøvde så lenge som du har gjort så har jeg også vært der og følt det akkurat sånn så jeg vet hvordan du har det [emoji173]️ Jeg ventet ganske lenge på at mannen skulle bli klar så alle andre ble gravide og det føltes som det aldri skulle bli min tur uten at vi engang kunne prøve. Og når vi først begynte så tok det jo noen måneder. Jeg trodde virkelig at det aldri kom til å bli min tur.

Det blir din tur også, kanskje når du minst venter det [emoji173]️ Ventetiden er grusom men det er så verdt det [emoji173]️

Har du vært hos gyn og sjekket at alt ser bra ut? Det positive er jo at du har blitt gravid så det er i hvert fall mulig :)
Tusentakk for utrolig gode ord! [emoji173][emoji173][emoji173] alt hjelper i en tung tid som dette...
 
Enn at det går an.. Gyn ringte meg idag og sa de hadde slettet timen min, og satt meg på venteliste tim høsten siden jeg hadde en SA i Februar!! Siden det var andre enn meg som trengte time tidlig, siden jeg kan jo bli gravid.. Er så lei nå, at jeg nesten ikke orker å være forbanna.. Klarer nesten ikke holde tårene tilbake.. [emoji22]
 
Enn at det går an.. Gyn ringte meg idag og sa de hadde slettet timen min, og satt meg på venteliste tim høsten siden jeg hadde en SA i Februar!! Siden det var andre enn meg som trengte time tidlig, siden jeg kan jo bli gravid.. Er så lei nå, at jeg nesten ikke orker å være forbanna.. Klarer nesten ikke holde tårene tilbake.. [emoji22]

Whaat? De kan vel ikke bare gjøre det? Er du henvist eller er det privat? Er det evt. mulig å gå privat i stedet?
 
Whaat? De kan vel ikke bare gjøre det? Er du henvist eller er det privat? Er det evt. mulig å gå privat i stedet?
Er henvist ja.. Nei jeg trodde heller ikke de kunne gjøre det -.- men de sa jeg ikke trengte det.. er så skuffa..

vurderer sterkt privat nå ja.. men usikker på hvem jeg vil hos i Trondheim da..
HÆÆÆÆ:eek: Nei seriøst? Det kan ikke være lov!!!
Nei det kan du si :/ Er så skuffa nå at jeg har ikke ord..
 
Back
Topp