Førstegangsprøvende :-)

synes jeg har flust i symptomer.. skikkelig vanskelig å skille de fra ønskede symptomer.. Også kan man jo ha flust av symptomer før tr.. skriver uansett opp noen:

• murringer i nedre mageregion hver dag siden EL
• veldig varm, uten å ha feber
• klarer ikke holde inn magen som vanlig
• Halsbrann
• Ekstremt trøtt og sliten
• Kort lunte
• *edit* lyskesmerter

noe av dette kan også ha med å gjøre at jeg er multiallergisk :-o men vi får vente å se.. kjenner testetrangen er skikkelig tilstede nå.. Vil bare løpe hjem å ta en test..
 
Last edited:
DPO land

Testa negativt på CBD nå.. IKM imorra, får vel bare vente på TR da.. Er så drita lei nå.. -.-
Sender deg en god klem ❤ prøvingen er ikke lett, det vet jeg alt om.
 
DPO land

Testa negativt på CBD nå.. IKM imorra, får vel bare vente på TR da.. Er så drita lei nå.. -.-

Det forstår jeg veldig godt ❤️ Jeg prøvde jo ikke like lenge som deg men jeg synes bare den tiden var tung nok og negative tester og TR er alltid en skikkelig nedtur.

Jeg håper så inderlig at det klaffer snart ❤️
 
Det forstår jeg veldig godt [emoji173]️ Jeg prøvde jo ikke like lenge som deg men jeg synes bare den tiden var tung nok og negative tester og TR er alltid en skikkelig nedtur.

Jeg håper så inderlig at det klaffer snart [emoji173]️

Tusen takk for gode ord, setter stor pris på det! ♡
 
IKM

Da var IKM her.. Ingen tegn til TR enda, bruker som regel å være der på morgenen.. Hvis ikke hun er kommet til imorgen, så tester jeg imorgentdlig igjen, selv om jeg ikke har noe trua på at vi traff EL denne måneden..

Er fortsatt stiv og øm i livmorområdet.. Aldri vært det siden EL før.. -,- snodige kroppen..
 
Last edited:
Krysser fingrene[emoji173]️
 
Vet du! Februarbaby blir kjempe kjempe bra :Heartred Selvom det aldri er noe gøy med tr, så er det godt å vite at kroppen spiller litt på lag - ikke noe mer syklus tull nå!!
 
Vet du! Februarbaby blir kjempe kjempe bra :Heartred Selvom det aldri er noe gøy med tr, så er det godt å vite at kroppen spiller litt på lag - ikke noe mer syklus tull nå!!

Jaa! Jeg håper og håper.. Hadde vært fantastisk med Februar baby :) Nei, håper kroppen kan være på mitt lag nå! Hadde vært fantastisk :-D
 
Jeg skal heie på deg og kroppen :D Vi ligger ganske likt, er på CD 2 selv, så skal følge med her! :)
 
Back
Topp