Det største ønske

Hurra for dpo-land! [emoji1] kos deg med ananasen, så krysser vi fingrene for to streker om i overkant av én uke [emoji4]
 
Hurra for dpo-land! [emoji1] kos deg med ananasen, så krysser vi fingrene for to streker om i overkant av én uke [emoji4]
Deg skal jeg gjøre :) Håper på to streker denne gangen :)
 
Så bra EL kom og du er i dpo-land. :) Krysser fingre for at det dukker opp fine streker om ikke så alt for lenge. :D
 
Så bra EL kom og du er i dpo-land. :) Krysser fingre for at det dukker opp fine streker om ikke så alt for lenge. :D
Håper å joine deg i juniforumet ;)
 
Yay for DPO-land! (Så tidlig du var oppe i dag?!?)

Denne PP'n ender med at du flytter inn i TG for juni 2018!!! :happy093.
 
Nå synes jeg det er på tide med din tur altså, minime!! [emoji173]
Yay for DPO-land! (Så tidlig du var oppe i dag?!?)

Denne PP'n ender med at du flytter inn i TG for juni 2018!!! :happy093.
Ja nå er det på tide altså ;)
Husker i mai da jeg ble gravid så fikk jeg "streng" beskjed fra ei her inne noen dager før positiv test om at nå måtte en spire sitte, og det gjorde den (liten stund). Får snakke strengt til kroppen om at nå får den vær så god å ordne opp og klargjøre for en spire :D Nå skal det bli min tur :Heartred
 
Yay for DPO-land! (Så tidlig du var oppe i dag?!?)
Av og til må jeg jo stå opp tidlig jeg også, kan jo ikke ligge å dra meg hver dag :hilarious: Fikk ikke sovet etter tempinga i morges så var like greit å sto tidlig.
 
Ja nå er det på tide altså ;)
Husker i mai da jeg ble gravid så fikk jeg "streng" beskjed fra ei her inne noen dager før positiv test om at nå måtte en spire sitte, og det gjorde den (liten stund). Får snakke strengt til kroppen om at nå får den vær så god å ordne opp og klargjøre for en spire :D Nå skal det bli min tur :Heartred

Har sagt til deg før at du må ta også riste i den der kroppen din! Så ta en ordentlig alvorsprat og røsk litt i den i helga, for så å frist den med noe godt for å være samarbeidsvillig. ;)
 
Av og til må jeg jo stå opp tidlig jeg også, kan jo ikke ligge å dra meg hver dag :hilarious: Fikk ikke sovet etter tempinga i morges så var like greit å sto tidlig.

Hehe, håper du har hatt en fin dag så langt og fikk utnyttet dagen maks! :flower
 
Har sagt til deg før at du må ta også riste i den der kroppen din! Så ta en ordentlig alvorsprat og røsk litt i den i helga, for så å frist den med noe godt for å være samarbeidsvillig. ;)
Ja får ta en alvorsprat med den og bruke strengstemmen :p Hmm hva skal jeg friste den med...??? :rolleyes: Får tenke litt på det jeg.

Hehe, håper du har hatt en fin dag så langt og fikk utnyttet dagen maks! :flower
Hatt en fin dag, men ikke utnyttet den selv om jeg sto opp tidlig :p
Får gjør noe fornuftigt i morgen isteden :)
 
PP21 - CD21 - 5DPO

Fem dager til første test. Ikke noen særlige symptomer utenom at jeg kjenner ilinger. Kanskje det er egget som prøver å grave seg ned ;) (men kjenner det på begge sidene så kanskje det da er to?? :wideyed: :wacky: :hilarious: ) Føler brystene begynner så vidt å bli litt øm. Temp er høy og fin. Dagens temp trodde jeg skulle droppe enda mer fordi jeg var litt kald når jeg tempet, men det gjorde den ikke. Blir noen spennende dager.
Er litt optimistisk siden jeg har hatt litt vektnedgang siden forrige pp. Spiser sunnere. Så kanskje det klaffer? Men så tenker jeg at det skal mer til enn det :p
Har bestilt babyklister, `spur of the moment`. Håpte den kom før helgen men det gjorde den ikke, så håper den kommer på mandag :) Skader ikke å prøve.

0205815E-2925-4D5E-858F-5618F7FAC21C.jpeg
 
Du er så optimistisk og det er så fint å lese:) håper det er din tur nå!!:)
 
Krysser fingrene for at det er deres tur nå.
 
Jeg håper virkelig at spira sitter nå! :Heartred:Heartred
 
Du er så optimistisk og det er så fint å lese:) håper det er din tur nå!!:)
Optimistisk enn så lenge :) Bare vent til jeg nærmer meg IKM :p Kan jo ikke gi opp håpet helt enda.
:Heartred
 
PP21 - CD23 - 7DPO

Ikke så mye nytt å oppdatere.
Høy fin høy temp fremdeles.
Kjenner litt ilinger iblant, og strekkfølelser hadde jeg i går. Ilingene har økt litt i dag.
I dag har jeg kjent litt strålinger ut i låret, men det kan jo hende at det var fordi jeg malte peisen i går. Mye opp og ned.
Litt ilinger i lysken.
Litt ømme nipler og svakt ømme bryst.
I går kveld og i da ar jeg litt uggen/kvalm.

I dag kom babyklister i posten. Mannen henter den på vei hjem, så første dose blir tatt i dag :)

På fredag ryker første test :)

62F239E3-4B1A-48FF-AA41-EE502F34A133.jpeg
 
Last edited:
PP21 - CD24 - 8DPO

Første testdag nærmer seg med stormskritt :)
I går begynte jeg på babyklister. Litt sent å begynne med det, men bedre sent enn aldri ;)

Symptomer:
Kvalm (begynte i går, og våknet av at jeg var kvalm, blir bare verre. Kanskje det hjelper å spise litt :D )
Oppblåst
Gassy
Svakt ømme bryst og nipler
Trøtt (sov lenge i dag)
Kjenner mer stikninger
Kjente skikkelig knip nederst i magen når jeg gjorde nr 2.
Blodsukkeret var høyt (gir meg et lite håp)

Er jo med i slankekrigen her på forumet, for kiloene skal av :) Men det er ikke sånn super slanking jeg gjør. Spiser sunnere og oftere. Ingen snop utenom litt i helga. Hadde en 30 min gåtur på mandag og en 10 minutters i helga. Så ikke noe særlig trening/mosjon. Men siden fredag har jeg gått ned 1.3kg og gått ned 1-2 cm rundt magen. Håper vekta holder seg der til innveiing på fredag :) Trodde aldri jeg skulle klare så mye på noen få dager. :dance008
 
Back
Topp