Det største ønske

Hmm, spørs om jeg må stille inn siktet litt bedre neste gang, om det bare freser forbi!! :wideyed: :hilarious: Men satser på at det har landet hos noen nå, og så kommer resten etter. :pompus:
 
Hmm, spørs om jeg må stille inn siktet litt bedre neste gang, om det bare freser forbi!! :wideyed: :hilarious: Men satser på at det har landet hos noen nå, og så kommer resten etter. :pompus:
Du får finjustere det litt :D
 
PP21 - CD26 - 10DPO

Ikke så mye å skryte av dagens tester... en er blenda og den andre kan jeg kanskje se en strek på. Men måtte veldig på do i dag så ikke den mest konsentrert urinen å ta prøve av. Har 35 tester å ta av (går ut i des), så kanskje jeg tar en ny i ettermiddag/kveld.

Er veldig kvalm og kjenner en klump i livmorområdet. Oppblåst og gassy. Litt mer ømme bryst.

4034DCE9-52BE-48BF-BCF6-D8D28DE49228.jpeg
F82AA3B9-FAEA-4AD9-82C6-403A9C5B4A2B.jpeg


Tempen er fin og høy, men skulle ønske den begynte å gå litt oppover nå :p

BC1F1A4C-595F-4B5F-80FD-2AF86C8F85E4.jpeg
 
Last edited:
Hvilken test er det du kan se strek på i virkeligheten? Jeg synes nemlig jeg ser antydning til strek på den nederste [emoji4] stemmer helt klart for ny test i ettermiddag/kveld!
 
Syns også jeg ser noe på den nederste!

De testene der syns jeg forresten var utrolig treige her, streken brukte lang tid på å komme frem. Selv da hCG var passert 50.
 
Hvilken test er det du kan se strek på i virkeligheten? Jeg synes nemlig jeg ser antydning til strek på den nederste [emoji4] stemmer helt klart for ny test i ettermiddag/kveld!
Jeg så på den øverste. Den nederst så jeg på noen timer etter og syns jeg kanskje ser noe. Tok en ny test når jeg sto opp, men blor nok en ny senere i kveld tror jeg ;)
 
Syns også jeg ser noe på den nederste!

De testene der syns jeg forresten var utrolig treige her, streken brukte lang tid på å komme frem. Selv da hCG var passert 50.
Ja de makesure er litt treg. Det er de sensitive testene. Men fikk strek på de i forrige pp. Var jo ikke gravid, hvis det ikke var en kjemisk da.
 
Tok en ny test kl 10.15 når jeg sto opp. Ser kanskje streken litt tydeligere men vet ikke om jeg fikk det med på bildet. Det kan også være et hakk akkurat der streken skal være. Ny test i kveld tenker jeg. Er jo 10dpo etter FF, men hvis jeg tar etter testene så er jeg 9dpo.

Og ang slankekrigen så har jeg gått ned 1,9 kg på ei uke :wideyed: Nærmer meg målet!

Beklager litt dårlig bilde, rart at jeg plutselig ikke skal klare å ta klare bilder da :wtf:
Dette er testen fra tostreker.no

75B1E8B6-7817-41C0-987D-03B4CF6DBEBC.jpeg
 
Ja de makesure er litt treg. Det er de sensitive testene. Men fikk strek på de i forrige pp. Var jo ikke gravid, hvis det ikke var en kjemisk da.

Syns ikke de fra tostreker er noe bedre når det gjelder treghet. :p

Har også fått streker som ikke har blitt noe av. Tror ikke det har vært kjemiske heller, men heller det at testene fort kan gi litt skygger. Så da er det å se om streken blir sterkere eller har farge. :)

Wow, nesten 2 kg! :D Flink!!
 
Syns ikke de fra tostreker er noe bedre når det gjelder treghet. :p

Har også fått streker som ikke har blitt noe av. Tror ikke det har vært kjemiske heller, men heller det at testene fort kan gi litt skygger. Så da er det å se om streken blir sterkere eller har farge. :)

Wow, nesten 2 kg! :D Flink!!
De fra tostreker jeg har nå ser jeg er litt tregere enn til vanlig. Vet ikke om det er fordi de går ut nå i desember??
Har også fått noen skyggestreker av og til men som regel er de blenda.

Takk :D
 
De fra tostreker jeg har nå ser jeg er litt tregere enn til vanlig. Vet ikke om det er fordi de går ut nå i desember??
Har også fått noen skyggestreker av og til men som regel er de blenda.

Takk :D

Det kan jo være det? Så at et par andre brukere har klaget på det samme også i høst, så det kan være noe sånt. :)
 
Tok en ny test kl 10.15 når jeg sto opp. Ser kanskje streken litt tydeligere men vet ikke om jeg fikk det med på bildet. Det kan også være et hakk akkurat der streken skal være. Ny test i kveld tenker jeg. Er jo 10dpo etter FF, men hvis jeg tar etter testene så er jeg 9dpo.

Og ang slankekrigen så har jeg gått ned 1,9 kg på ei uke :wideyed: Nærmer meg målet!

Beklager litt dårlig bilde, rart at jeg plutselig ikke skal klare å ta klare bilder da :wtf:
Dette er testen fra tostreker.no

Vis vedlegget 233878
Ser noe svakt på testen ja [emoji16] så flink du er!!
 
Back
Topp