Det største ønske

Må dessverre si meg enig med deg der ja. Skulle så inderlig håpe det hadde vært en utvetydig positiv.
 
Håper på fin imorgen ❤️
 
PP21 - CD29 - 13DPO

I dag er ikke en veldig god dag. Er sikker på at løpet er kjørt. Føler på meg at TR kommer i løpet av noen dager, og at det bare er å forberede seg på å gå inn i ny pp. Meeen gir ikke opp helt enda, men er forberedt på at det ikke gikk rett vei.
Tempen er fremdeles høy og fin, men tror nok den dropper i morgen.
Har svake murringer, mensfølelse.
Syns jeg fikk noe svakt på g-testen i dag tidlig. Men skulle ønske den var sterkere hvs det var noe der når jeg nå har kommet til 13dpo. Hadde veldig nødt på do, så var ikke noe konsentrert urin å teste på. Blir kanskje en test senere. Unngå å drikke noe særlig i noen timer.
Hadde jo noen lignende streker på fredag som ble borte et par dager for så å returnere så kanskje det er noe likevel? Lurer nok meg selv bare.
Har fått lengre syklus og dermed lengre LF men hva hjelper det når egget ikke vil feste seg...
Så lurer på om jeg har hatt en kjemisk med tanke på alle symptomene jeg hadde eller om kroppen bare tuller med meg...

5F46C395-C755-4521-8D44-D3EAC213B7F5.jpeg
5801EFD9-73C3-49BA-AF95-A0F8011FA8D2.jpeg
 
Må dessverre si meg enig med deg der ja. Skulle så inderlig håpe det hadde vært en utvetydig positiv.
Skulle håpt det ja. Men den gang ei. Noe svakt på testen i dag da, men tror nok ikke det gikk rett vei denne pp heller.
 
Hvordan går det meg deg i dag? :)
Nja ikke så bra egentlig. Føler på meg at TR er på vei. Får se hva de neste dagene bringer :)
Men fikk noe svakt noe på testen da.
 
Jeg ser streken, men forstår at du helst skulle sett at den var sterkere. Håper i det lengste at det er en spire som bare har brukt litt tid på å feste seg [emoji173]
 
PP21 - CD29 - 13DPO

I dag er ikke en veldig god dag. Er sikker på at løpet er kjørt. Føler på meg at TR kommer i løpet av noen dager, og at det bare er å forberede seg på å gå inn i ny pp. Meeen gir ikke opp helt enda, men er forberedt på at det ikke gikk rett vei.
Tempen er fremdeles høy og fin, men tror nok den dropper i morgen.
Har svake murringer, mensfølelse.
Syns jeg fikk noe svakt på g-testen i dag tidlig. Men skulle ønske den var sterkere hvs det var noe der når jeg nå har kommet til 13dpo. Hadde veldig nødt på do, så var ikke noe konsentrert urin å teste på. Blir kanskje en test senere. Unngå å drikke noe særlig i noen timer.
Hadde jo noen lignende streker på fredag som ble borte et par dager for så å returnere så kanskje det er noe likevel? Lurer nok meg selv bare.
Har fått lengre syklus og dermed lengre LF men hva hjelper det når egget ikke vil feste seg...
Så lurer på om jeg har hatt en kjemisk med tanke på alle symptomene jeg hadde eller om kroppen bare tuller med meg...

Vis vedlegget 234048 Vis vedlegget 234049
Høy og fin temp Ja! Ser en svak strek, krydder alt jeg har for deg jeg [emoji173]
 
Ser strek i dag og jeg, mulig jeg er for opptimistisk på deres vegne, men unner deg så sinnsykt å klare det nå! ❤️ Tenk om det er gravidmurringer og ikke mensmurringer? Jeg krysser alt jeg har! ❤️❤️
 
Den tempen var jo så fin :(
 
God klem. Fortsetter å håpe til det siste!
 
Ser strek i dag og jeg, mulig jeg er for opptimistisk på deres vegne, men unner deg så sinnsykt å klare det nå! ❤️ Tenk om det er gravidmurringer og ikke mensmurringer? Jeg krysser alt jeg har! ❤️❤️
Takk skjønne du ❤️
 
Den tempen var jo så fin :(
Var veldig fin og høy men ser ikke ut til at det har så mye å si. Ser ikke ut til at det går rett vei denne gangen heller.
 
Har hatt svake murringer i hele dag. Kjenner trykk utover og litt ilinger ut i låret. Brystene har blitt litt ømmere, og fortsatt kvalm. Vondt i hodet nesten i hele dag. Følte på meg tidligere at løpet er over for denne gangen. Og frykt for hver gang å gå på do og virkelig vite at alt er over.
Tok en ny test kl 17, ser noe der. Men det er nok ingenting, fordi når jeg var på do i kveld kom det noen dråper blod på papiret og et par dråper i do. Det kan være en uskyldig blødning, men jeg tenker realistisk på det og det er nok spotting før tanta kommer i morgen. Får heller bli positivt overrasket hvis det ikke kommer noe mer.
 
Last edited:
Testet idag?
 
Nei. Skulle det men kom litt blod på papiret i dag også. Kommer det ikke noe mer i dag så blir det kanskje en test i morgen men kjennes ut som løpet er kjørt for denne pp.
 
Back
Topp