Det største ønske

Heia egget :D
 
Heia, heia!
Spennende dager, kjekt aksje-innleggingen er i gang allerede. Tvitvi!
 
PP21 - CD16

Sterk EL test, ingen tvil om at den er positiv. Og det beste av alt: MAX på monitoren!!! :D Streken var sååå tydelig på monitor testen før jeg satte den inn i monitoren, så hadde den bare sagt Høy så hadde jeg blitt så frustrert :shifty: :p
Kjenner det jobbes i eggstokkene, og håper så inderlig denne gangen at det er gullegget som kommer. Hadde jo vært fantastisk hvis vi hadde klart det selv nå, med litt vektnedgang og spise sunnere.

Har begynt å spise mindre og sunnere. Og ikke noe snacks og snop i uka. Kjenner det er litt vanskelig men prøver å ignorere det :p Men gjør alt og litt til nå for å få en sjanse til å få et lite nurk.

Fant ut at isbilen kommer i dag... Så det blir litt hamstring av is. Det meste spiser nok mannen, men greit å ha litt lakrisis just in case det ikke går rett vei denne gangen. Men skal tenke positivt å håpe på det beste :)

FullSizeRender.jpg


Testen før den ble satt inn i monitoren

IMG_4165.JPG


Ingen tvil om at den er positiv
FullSizeRender (2).jpg


FullSizeRender (1).jpg
 
Takk til heiagjengen :Heartred:Heartred Satser på at gullegget slipper ;)
 
Håper på gullegg!
 
Hurra for positiv EL-test og max på monitoren :) Håper på klaff denne gangen!
:smiley-bounce012 Håper virkelig det nå.
Egget har ikke sluppet enda, og er optimistisk allerede :hilarious:
 
Krysser fingerne for gullegg og gode dager.
 
PP21 - CD17

EL testen var positiv i dag også. Kjenner meg øm i eggstokkene og kjenner ilinger. Håper EL er i dag :) Satser på negatv EL test i morgen. Ser ut til at det blir en ny 30 dagers syklus. At det ikke lenger er 27 dagers sykluser jeg har... Vel er ikke så interessert å finne ut av det, for håper jeg heller får to streker på g-testene denne pp :)
Har bare hatt to dager med EL slim, og det var på mandag og tirsdag. Kan ikke si at det har vært noe særlig i dag. Jeg som bruker å ha det i flere dager.
Fikk en liten økning i temp i dag. Håper på et stort et i morgen :)
 
Håper så inderlig at du får to fine streker på g-test denne gangen!!
 
PP21 - CD18

Er i dag 1 eller 2 dpo. Er ikke helt enig med FF eller meg selv :p
Etter tempdropp og EL slim så var EL på tirsdag. Men utifra hvor øm eggstokkene var i går og testene, så tenker jeg EL var i går.
Fikk max på monitoren på tirsdag, positive EL tester på mandag-onsdag (sterkest på tirsdag og onsdag).

Lekte meg litt med FF ved å legge inn temp for i morgen og da kom krysset på tirsdagen. Men så satte jeg tempen i dag litt høyere enn den var og tastet inn temp for i morgen og lørdag, så sa den at EL var i går.

Vel det viktigste er at jeg er i dpo land :) Nå begynner nedtellinga til testinga.
 
Back
Topp