XuperBs vei mot familieforøkelse

Jeg har vært uten internett hele helgen, så det var veldig gøy å komme inn hit og se at du har fått 2-3! :wav (ikke at jeg var i tvil da, testene dine er jo så SÅ fine!)

Ja, det var veldig godt å få den! Særlig siden jeg enda ikke har hørt fra legen. *sukk*

Så glad på dine vegne kjære deg ❤️❤️

:Heartred:Heartred Skulle ønske du også kom etter nå, men kroppen din virker jo å være ekstra på en snurr etter det avbrutte forsøket. :sorry:

4+4 - og det går fortsatt bra. Sov lenge i dag siden jeg har hatt fri, så rakk ikke ringe jordmor før jeg var på jakttrening med en fin gjeng med folk og hunder. Var så godt for da rakk jeg ikke å bekymre meg så mye og bare var i "nået". Jeg har enda ikke fått snakket med legen om hCG-prøvene. Hun har prøvd å ringe meg, men det var ca en halvtime i løpet av dagen i dag jeg ikke hadde telefonen på meg og hun ringte selvsagt akkurat da. Forsøkte å få fatt i henne etterpå, men de har det så travelt der. Men, jeg kjenner at når testene har vist så god stigning så har nok hCG også økt innafor normalen. Jeg har jo ikke spotta eller noe sånt enda heller. Hadde hCG hinket hadde jeg neppe fått 2-3 og jeg hadde nok sikkert spottet.

Merker fortsatt ikke så mye til at jeg er gravid, bortsett fra at jeg drømmer mye og igjennom hele natta. Sære drømmer, som er veldig livaktige. Slitsomt. :knegg: Har også fått veldig mye utflod nå, og det hadde jeg i starten sist også. Jeg var vel egentlig ikke sånn superkvalm sist gang heller, men hadde jo den metallsmaken og de veldigveldig ømme brystene. Det har jeg ikke nå. Det er jo litt rart at jeg hadde metallsmak sist, men ikke nå? Brystene kan jeg forstå siden de tåler å vokse mer uten å bli ømme etter det de var igjennom i februar - men metallsmaken er litt mer mysterium.

Kjenner den på kveldene da, etter å ha pusset tennene, for tannkjøttet blør veldig lett. :p :p

Om noen timer er det bare 22,5 dag igjen til TUL. :D

:Heartred:Heartred Skulle ønske du også kom etter nå, men kroppen din virker jo å være ekstra på en snurr etter det avbrutte forsøket. :sorry:

Den er dessverre det :(

Håper at den i det minste samarbeider bedre under forsøket du skal ha!!

Håper på det ❤️ Men sprayen har allerede begynt å true med sykemelding på dag 3... Hjalp jo ikke at jeg var utslitt før medisinstart denne runden.

Men innen du føder er jeg forhåpentligvis gravid :)

Håper på det ❤️ Men sprayen har allerede begynt å true med sykemelding på dag 3... Hjalp jo ikke at jeg var utslitt før medisinstart denne runden.

Men innen du føder er jeg forhåpentligvis gravid :)

Nei, virkelig ikke. Høres skikkelig tøft ut for kroppen med all medisineringen. :Heartred

Det håper jeg virkelig at du er! :Heartred:Heartred

Typisk at legen ringte akkurat i det lille tidsrommet ja. Venter nysgjerrig på prøverresultatene dine.

Typisk at legen ringte akkurat i det lille tidsrommet ja. Venter nysgjerrig på prøverresultatene dine.

Ja, de ringer alltid når det passer dårligst. Og jeg som var limt til telefonen i hele går da jeg venta telefonen da ... Håper hun ringer igjen i morgen, da er jeg på jobb og har telefonen ved siden av meg hele tiden fra halv 8 til 15. :) Får ta den med på do også, sånn i tilfelle. :knegg:

Hehe, typisk nok akkurat da den ringer ja. Når man venter på viktige telefoner får man gjort så lite mens man venter og når man prøver å få gjort noe og ikke helt er tilgjengelig DA ringer det selvfølgelig.

Hehe, typisk nok akkurat da den ringer ja. Når man venter på viktige telefoner får man gjort så lite mens man venter og når man prøver å få gjort noe og ikke helt er tilgjengelig DA ringer det selvfølgelig.

Ja, og jeg fikk jo ikke noe konkret tidspunkt eller dag hun skulle ringe heller, og det er litt vanskelig å være tilgjengelig hele tiden i flere dager. Jeg liker best å legge telefonen fra meg når jeg trener hund også, både fordi jeg da ofte trener sammen med andre og syns ikke telefonen trenger å forstyrre - men også fordi jeg liker å ha pause fra den.

Hadde hun enda ringt et kvarter tidligere hadde jeg enda vært i bilen. :p

Ja, og jeg fikk jo ikke noe konkret tidspunkt eller dag hun skulle ringe heller, og det er litt vanskelig å være tilgjengelig hele tiden i flere dager. Jeg liker best å legge telefonen fra meg når jeg trener hund også, både fordi jeg da ofte trener sammen med andre og syns ikke telefonen trenger å forstyrre - men også fordi jeg liker å ha pause fra den.

Hadde hun enda ringt et kvarter tidligere hadde jeg enda vært i bilen. :p
Hihi, typisk.
Ja, vrient når det er så langt tidsperspektiv.

Skrev jo opp noen "milepæler" tidligere:

Stigning på CB+ - Jepp!
2-3 på digital - Jepp!
Stigning mellom dagens og mandagens hCG-prøve - vet ikke enda, siden å få snakket med lege på sykehuset virker vanskeligere enn å få tak i anriket uran. :hilarious: Håper de prøver å ringe meg i dag igjen fra sykehuset.
Bestille time hos jordmor - ikke fått gjort enda.
TUL 8+0 - den blir 7+6, og det er hele 22 dager igjen enda! :wtf:

4+5, og hadde jeg ikke tatt så mange positive tester så hadde jeg virkelig ikke hatt peiling på at jeg er gravid. Kjempesært altså. Sist gang hadde jeg i det minste en mistanke de siste dagene før test, og det ble bare verre og verre. Mulig symptomene kicker inn om noen uker, ev. så får jeg ingen. Vet mamma hadde veldig ulike svangerskap, hvor hun kasta opp da hun gikk med meg og da hun gikk med yngstemann oppdaget hun det ikke før hun var nesten 4 mnd på vei (blødninger + ustabil syklus som noen ganger kunne være rimelig sein). Får snakke med henne når katta kommer ut av sekken om ikke så lenge. :p

Startet dagen med hjemmekontor, magen krangler og jeg sovna superseint i går så kroppen var som sirup i dag. Godt jeg da kan tilrettelegge litt for meg selv, uten å måtte gjennom sjefen. :p Må straks innover til kontoret da, har jo bare et par oppgaver til som kan gjøres hjemme.

4+6 - ny uke i morgen! :D

Fikk svar på legesenteret ang hCG-prøven jeg tok forrige fredag, 14 dpo. Den var på 105, så ligger jo rett over median i følge tabeller rundt omkring. Sier jo ikke så mye med enkeltresultat i grunn, for sykehuset hadde ikke sendt inn den jeg tok 12 dpo. Og jeg får fortsatt ikke snakket med noen som kan gi meg et svar der. Legene er opptatt og de på laben ville ikke gi meg resultatet (de har vel noen retningslinjer på det). Så får vente i spenning der, men tipper jeg ligger ca på median i stigning da. :)

5+0 i dag. Ikke noe spesielt nytt å melde, er mest bare ventetid nå fremover til TUL kjenner jeg. Godt å ha kommet til 5+0, og over grensa for kjemisk. Nå ville jeg blitt overrasket om det hadde vært en kjemisk med de testene jeg har hatt, men uansett en milepæl å komme seg over. Og i morgen er den store hjerteslagdagen. :love7

Nede i 20 dager igjen til TUL. De kan bare glemme at jeg skal vente fire uker mellom hver UL kjenner jeg. Akkurat nå går det ganske greit, for det har ikke sunket helt inn hva som faktisk foregår - jeg surrer bare forvirra rundt og skjønner fint lite.

Symptomene uteblir jo fortsatt også, har vel om jeg legger godviljen til vært noe trøttere på ettermiddagen, men jeg kommer meg jo ikke i seng til rett tid på kveldene så er vel heller det som slår inn. :knegg: Matlysten er blitt bedre, magen likeså. Eneste helt klare "symptomet" som er likt nå og forrige gang, er at jeg drømmer veldig livlige drømmer fortsatt, hver natt hele natten. I natt var det blant annet bjørn som fanget laks rett nedenfor huset vårt, og en hund som stjal fangsten. :knegg:

Jeg er spent på hvordan resten av uka kommer til å gå. Det var rundt 5+3-ish jeg begynte å blø sist ... Håper så inderlig at jeg slipper det nå, jeg har nok nerver som det er!

Hurra for ny uke! Tenk at hjertet begynner å slå i morgen da :Heartred

Du kan hilse kroppen din fra alle oss her inne og informere om at det ikke er aktuelt med blødninger denne gangen. Pass på at du har et veldig strengt og bestemt tonefall når du gir beskjeden slik at kroppen skjønner at det ikke er noe rom for å tulle :D

Hurra for ny uke! Tenk at hjertet begynner å slå i morgen da :Heartred

Du kan hilse kroppen din fra alle oss her inne og informere om at det ikke er aktuelt med blødninger denne gangen. Pass på at du har et veldig strengt og bestemt tonefall når du gir beskjeden slik at kroppen skjønner at det ikke er noe rom for å tulle :D

Ja, det er helt utrolig! :wideyed: Og jeg som skulle hatt full nedtelling til lapraskopi nå, har heller nedtelling til TUL. :hilarious:

Jeg får bruke samme tonefall som jeg bruker til hundene når de forsøker å forsyne seg av tallerkenen min (jeg har matgale retrievere). :hilarious::hilarious:

Hurra for 5+0 og over grensen for kjemisk! :D Og tenk at hjertet begynner å slå i morgen ❤️ Jeg gleder meg til du skal på TUL :smiley-bounce012

Håper du slipper unna blødninger denne gangen! Det er absolutt nervepirrende nok som det er, ja :wideyed:

Ja, det er helt utrolig! :wideyed: Og jeg som skulle hatt full nedtelling til lapraskopi nå, har heller nedtelling til TUL. :hilarious:

Jeg får bruke samme tonefall som jeg bruker til hundene når de forsøker å forsyne seg av tallerkenen min (jeg har matgale retrievere). :hilarious::hilarious:
Synes nedtelling til TUL er mye bedre enn nedtelling til lapraskopi altså. Måtte bare de 20 dagene gå fort :)

Det høres ut som en god plan, håper kroppen er lydig ;)

Gratulerer med å ha kommet til 5+0!
Lykke til med nedtellinga til TUL :Heartred

Hurra for 5+0 og over grensen for kjemisk! :D Og tenk at hjertet begynner å slå i morgen ❤️ Jeg gleder meg til du skal på TUL :smiley-bounce012

Håper du slipper unna blødninger denne gangen! Det er absolutt nervepirrende nok som det er, ja :wideyed:

Jeg både gruer og gleder meg. Kommer til å holde pusten til hjerteslagene er bekreftet!

Ja, virkelig. Jeg håper og tror at det var den polyppen på livmortappen som laga krøll. Roa seg jo veldig ned med blødningene etter at den var nappet bort og såret grodd.

Synes nedtelling til TUL er mye bedre enn nedtelling til lapraskopi altså. Måtte bare de 20 dagene gå fort :)

Det høres ut som en god plan, håper kroppen er lydig ;)

Det er i grunn det ja. :D

Gratulerer med å ha kommet til 5+0!
Lykke til med nedtellinga til TUL :Heartred

Takk. :happy::Heartred

Back
Topp