Jeg tror kanskje symptomene begynner å ta litt form her, om det ikke bare er symptomjakt og ønsketenkning. Magen har jo vært i ulage hele uka, men mye har nok vært nerver der. Men jeg har vært litt ... uvel også. Ikke direkte kvalm, men litt uvel og har dårlig matlyst. Også det kan være engstelse og nerver, men jeg har det også i de korte øyeblikkene jeg glemmer at jeg er gravid (som da jeg var ute og spiste med et vennepar). Jeg har ei skål med godis her nå, som ikke frister like mye som tidligere. Og det er litt rart for jeg har vært på sukker"rehab" ei stund og burde være rimelig sugen.
Og så holder puppene på å velte ut av bh-en. Og den har vært litt stor i det siste egentlig. Akkurat DET er jo et symptom vi alle syns er greit vel?
Større pupper er jo bare stas. 
Hatt en fin dag. Fin stigning på CB+, besøk av noen venner og mannen var en snartur hjemme for å partere og pakke elg før han suste avgårde igjen, og jeg har spist god mat ute. Ble riktignok litt uvel etterpå, men det var jo så mye mat! Klarte ikke alt, og det er uvanlig til meg å være.
Nå håper jeg bare symptomene blir sterkere og sterkere. Det er litt rart å ønske seg, men jeg vil veldig gjerne kjenne på det at jeg er gravid.
Og så holder puppene på å velte ut av bh-en. Og den har vært litt stor i det siste egentlig. Akkurat DET er jo et symptom vi alle syns er greit vel?

Hatt en fin dag. Fin stigning på CB+, besøk av noen venner og mannen var en snartur hjemme for å partere og pakke elg før han suste avgårde igjen, og jeg har spist god mat ute. Ble riktignok litt uvel etterpå, men det var jo så mye mat! Klarte ikke alt, og det er uvanlig til meg å være.
Nå håper jeg bare symptomene blir sterkere og sterkere. Det er litt rart å ønske seg, men jeg vil veldig gjerne kjenne på det at jeg er gravid.

Om ei uke-halvannen så sprekker jeg sikkert. 
Pluss to hCG-prøver og undersøkelse av to leger (jeg skulle jo egentlig inn til forundersøkelse før operasjon, ble brukt til noe annet den timen gitt 
(ikke at jeg var i tvil da, testene dine er jo så SÅ fine!)