XuperBs vei mot familieforøkelse

Jeg både gruer og gleder meg. Kommer til å holde pusten til hjerteslagene er bekreftet!

Ja, virkelig. Jeg håper og tror at det var den polyppen på livmortappen som laga krøll. Roa seg jo veldig ned med blødningene etter at den var nappet bort og såret grodd.

Ja, dét skjønner jeg! Hvilken dato er det? :)

5+2, og nå bør det være et lite hjerte som har begynt å banke sterkt. :Heartred

Jeg hadde ikke skrevet ned noe plass når jeg begynte å spotte sist svangerskap, men heldigvis så har vi jo BV så jeg gikk inn på mai 2017 og bladde meg tilbake til september i fjor, og da fant jeg ut at spottinga begynte 5+1. Dvs jeg er forbi den tiden nå, og det har ikke vært antydning til noe form for spotting enda. Måtte det vare. :smiley-angelic001

Jeg har vært litt trøttere de siste par dagene, men ikke sånn heftig trøtt som jeg var sist. Men som nevnt så var det jo endel andre ting som og spilte inn da. Brystene er fortsatt ikke ømme, og det er skikkelig merkelig for det er jo for det første det vanligste symptomet hos de fleste, og sist så kunne jeg knapt gå i motvind uten at det var vondt. Hadde jeg ikke vært prøver og hatt stålkontroll på el så hadde jeg ikke hatt en mistanke i det hele tatt. Kunne havnet på I didn't know I was pregnant. :knegg: Okei, jeg hadde nok hatt mistanke når mensen hadde vært så sein da, men ellers er det fint lite som tyder på at det spirer og gror en liten dings her. Dog, om jeg kjenner virkelig godt etter så kan det være jeg kjenner littegranne murringer, men da er jeg virkelig på symptomjakt. :p

18 dager til TUL nå. Nærmer seg, men jeg syns ikke det går spesielt fort.

5+2, og nå bør det være et lite hjerte som har begynt å banke sterkt. [emoji813]red

Jeg hadde ikke skrevet ned noe plass når jeg begynte å spotte sist svangerskap, men heldigvis så har vi jo BV så jeg gikk inn på mai 2017 og bladde meg tilbake til september i fjor, og da fant jeg ut at spottinga begynte 5+1. Dvs jeg er forbi den tiden nå, og det har ikke vært antydning til noe form for spotting enda. Måtte det vare. :smiley-angelic001

Jeg har vært litt trøttere de siste par dagene, men ikke sånn heftig trøtt som jeg var sist. Men som nevnt så var det jo endel andre ting som og spilte inn da. Brystene er fortsatt ikke ømme, og det er skikkelig merkelig for det er jo for det første det vanligste symptomet hos de fleste, og sist så kunne jeg knapt gå i motvind uten at det var vondt. Hadde jeg ikke vært prøver og hatt stålkontroll på el så hadde jeg ikke hatt en mistanke i det hele tatt. Kunne havnet på I didn't know I was pregnant. :knegg: Okei, jeg hadde nok hatt mistanke når mensen hadde vært så sein da, men ellers er det fint lite som tyder på at det spirer og gror en liten dings her. Dog, om jeg kjenner virkelig godt etter så kan det være jeg kjenner littegranne murringer, men da er jeg virkelig på symptomjakt. [emoji14]

18 dager til TUL nå. Nærmer seg, men jeg syns ikke det går spesielt fort.
Sniker litt fra Mai 2017:
Gratulerer så mye! :-D det er så koselig å se at du venter igjen :-)
Krysser fingrene og følger med videre:-D

Ååååå gratulerer så mye!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Så herlig[emoji2][emoji2] veldig veldig hyggelig [emoji5] superglad på deres vegne[emoji173]️

Hurra for hjerteslag ❤️ Nå er det ikke mange ukene igjen til UL på deg :D

Sniker litt fra Mai 2017:
Gratulerer så mye! :-D det er så koselig å se at du venter igjen :)
Krysser fingrene og følger med videre:-D

Takk. :) Håper vi kommer helt i mål denne gangen. :)

Ååååå gratulerer så mye!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Så herlig[emoji2][emoji2] veldig veldig hyggelig [emoji5] superglad på deres vegne[emoji173]️

Takk! :Heartred

Hurra for hjerteslag ❤️ Nå er det ikke mange ukene igjen til UL på deg :D

Nei, under 3 uker! :D 17 dager, 13 timer og 36 minutter for å være nøyaktig. :p

Jeg gleder meg sånn til du skal på TUL! :D

Jeg har mest vondt i magen med tanken. :p

Du skal ikke ta en digital til, da, for å få 3+? :D ( :rolleyes: )

:knegg: Nei, nå får det være nok g-tester altså. Nå har to leger kikka på UL og på tappen min og sagt at det ser ut som starten på en graviditet, jeg har tatt to hCG-prøver (selv om jeg ikke aner hva første hadde for verdi for det er tydeligvis ikke mulig å få svar fra sykehuset over telefon uten at den rette legen er der :rolleyes:), og har passert 12 g-tester. Jeg stresser nok med graviditeten om jeg ikke skal ta en digital og risikere at den kødder og skaper panikk (for det har skjedd, enkelte her inne har jo hatt skyhøy hCG og ikke fått 3+). Testetøsa er låst vekk for nå. :p :hilarious:

Og da ringte endelig legen fra sykehuset. 12 dpo haddejeg hcg på 33,og 14 dpo hadde det økt til 105.

Screenshot_20171009-141053.png

Så helt normal økning ja.

Jeg har mest vondt i magen med tanken. :p

:knegg: Nei, nå får det være nok g-tester altså. Nå har to leger kikka på UL og på tappen min og sagt at det ser ut som starten på en graviditet, jeg har tatt to hCG-prøver (selv om jeg ikke aner hva første hadde for verdi for det er tydeligvis ikke mulig å få svar fra sykehuset over telefon uten at den rette legen er der :rolleyes:), og har passert 12 g-tester. Jeg stresser nok med graviditeten om jeg ikke skal ta en digital og risikere at den kødder og skaper panikk (for det har skjedd, enkelte her inne har jo hatt skyhøy hCG og ikke fått 3+). Testetøsa er låst vekk for nå. :p :hilarious:

Uff, jeg forstår det altså. Jeg blir helt nervevrak før hver eneste UL og er sikker på at babyen er død :rolleyes: Men den første var definitivt verst! Det blir godt å få det overstått, da :)

Haha, greit da :) Det er lov å prøve seg :hilarious: Neida, men jeg har full forståelse for det, altså :)

Ååå har ikke fått et eneste varsel om at du har skrevet i dagboka di... Var på vei inn for å etterlyse deg :P

Så bra at stigningen er som den skal! Ikke lenge til TUL heller :) Dagene går vel ikke så fort men.. Håper du har masse å fylle dagene med slik at TUL er her før du vet ordet av det :D

Hurra for god økning! [emoji1]

Doblingstiden er litt under 29 timer også, siden de ikke ble tatt til samme tid på døgnet. Men veldig godt innafor normalen. Synd at jeg tok for tidlig til å bruke den hCG-kalkulatoren jeg syns har best diagram. Ble ikke helt rett når jeg plotta inn 14 og 16 dpo (fikk ikke velge tidligere enn 12 dpo på den), selv om jeg da lå på middelverdien. :p

Uff, jeg forstår det altså. Jeg blir helt nervevrak før hver eneste UL og er sikker på at babyen er død :rolleyes: Men den første var definitivt verst! Det blir godt å få det overstått, da :)

Haha, greit da :) Det er lov å prøve seg :hilarious: Neida, men jeg har full forståelse for det, altså :)

Her blir det nok bare verre og verre jo mer jeg nærmer meg uka hvor babyen var død sist. :sorry:

Jepp, helt lov - men jeg kjenner jeg bare får vondt i magen med tanken på enda en test så det får holde med 2-3 denne gangen. :hilarious:

Ååå har ikke fått et eneste varsel om at du har skrevet i dagboka di... Var på vei inn for å etterlyse deg :p

Så bra at stigningen er som den skal! Ikke lenge til TUL heller :) Dagene går vel ikke så fort men.. Håper du har masse å fylle dagene med slik at TUL er her før du vet ordet av det :D

Hehe nei, her har det nok vært jevn aktivitet. :) Må jo ha nye å fylle tiden med. :hilarious:

Snegler seg avgårde, men har nå litt prosjekter å holde på med, og hunder som krever oppmerksomhet. Så dagene går da fremover. Men det blir noen veldig lange måneder kjenner jeg. :hungover:

Doblingstiden er litt under 29 timer også, siden de ikke ble tatt til samme tid på døgnet. Men veldig godt innafor normalen. Synd at jeg tok for tidlig til å bruke den hCG-kalkulatoren jeg syns har best diagram. Ble ikke helt rett når jeg plotta inn 14 og 16 dpo (fikk ikke velge tidligere enn 12 dpo på den), selv om jeg da lå på middelverdien. :p

Her blir det nok bare verre og verre jo mer jeg nærmer meg uka hvor babyen var død sist. :sorry:

Jepp, helt lov - men jeg kjenner jeg bare får vondt i magen med tanken på enda en test så det får holde med 2-3 denne gangen. :hilarious:

Hehe nei, her har det nok vært jevn aktivitet. :) Må jo ha nye å fylle tiden med. :hilarious:

Snegler seg avgårde, men har nå litt prosjekter å holde på med, og hunder som krever oppmerksomhet. Så dagene går da fremover. Men det blir noen veldig lange måneder kjenner jeg. :hungover:

Ja det kan jeg absolutt se for meg at det blir! Jeg er jo verdens mest utålmodige person, så kan absolutt relatere meg til lange dager :P Men ja, veldig greit med litt aktiviteter slik at ukene går litt fort. Håper at du slipper unna den verste kvalmen, for tiden går jo såå sakte på sofan når man ikke føler seg bra.. Var du noe kvalm og trøtt sist?

Ja, fy søren! Det må være forferdelig. Du er tøff ❤️

Ja det kan jeg absolutt se for meg at det blir! Jeg er jo verdens mest utålmodige person, så kan absolutt relatere meg til lange dager :p Men ja, veldig greit med litt aktiviteter slik at ukene går litt fort. Håper at du slipper unna den verste kvalmen, for tiden går jo såå sakte på sofan når man ikke føler seg bra.. Var du noe kvalm og trøtt sist?

Var vel bare litt småkvalm sist, husker det ikke så godt så var sikkert bare om jeg var sulten eller hadde spist for mye. :p Var trøtt da, helt hinsides trøtt. Men da hadde jeg endel andre ting som hang over meg og som stjal energi + blødningene da. Nå er jeg vel faktisk ganske så symptomløs om en ser bort fra at jeg har ganske livaktige drømmer og ikke har mensen. Er kanskje litt trøttere, og sovna på sofaen i går, men ikke sånn veldig helt enda. Hadde det ikke vært for forrige svangerskap og hvordan det gikk hengende over meg så hadde jeg vært storfornøyd. Nå vil jeg gjerne kjenne litt på at jeg faktisk ER gravid. Så rart det enn høres ut. :p Sist var jeg jo trøtt, og så hadde jeg særdeles ømme bryst og metallsmak i munnen. Så hadde jo ikke overflod av symptomer da heller. Fikk tidlig problem med bekkenet da.

Ja, fy søren! Det må være forferdelig. Du er tøff ❤️

:Heartred har ikke så mye valg der. Men satser på at det går bedre denne gangen. Gleder meg til å begynne på blodfortynnende, sånn at jeg VET det i alle fall gjøres noe for å unngå samme resultat som sist. Men enda noen uker igjen til det ...

Var vel bare litt småkvalm sist, husker det ikke så godt så var sikkert bare om jeg var sulten eller hadde spist for mye. :p Var trøtt da, helt hinsides trøtt. Men da hadde jeg endel andre ting som hang over meg og som stjal energi + blødningene da. Nå er jeg vel faktisk ganske så symptomløs om en ser bort fra at jeg har ganske livaktige drømmer og ikke har mensen. Er kanskje litt trøttere, og sovna på sofaen i går, men ikke sånn veldig helt enda. Hadde det ikke vært for forrige svangerskap og hvordan det gikk hengende over meg så hadde jeg vært storfornøyd. Nå vil jeg gjerne kjenne litt på at jeg faktisk ER gravid. Så rart det enn høres ut. :p Sist var jeg jo trøtt, og så hadde jeg særdeles ømme bryst og metallsmak i munnen. Så hadde jo ikke overflod av symptomer da heller. Fikk tidlig problem med bekkenet da.

:Heartred har ikke så mye valg der. Men satser på at det går bedre denne gangen. Gleder meg til å begynne på blodfortynnende, sånn at jeg VET det i alle fall gjøres noe for å unngå samme resultat som sist. Men enda noen uker igjen til det ...

Nei, det er sant det. Man har ikke noe valg om man vil ha barn.

Hvor lenge må du vente før du kan begynne på det og hvorfor må du vente?

Nei, det er sant det. Man har ikke noe valg om man vil ha barn.

Hvor lenge må du vente før du kan begynne på det og hvorfor må du vente?

Nei, adopsjon er jo heller ikke noe særlig aktuelt. Det tar jo hundre år og en vet ikke hvor gammelt barnet er når en får det heller.

Skal starte på det i uke 10-12, når morkaken tar over. Vet ikke hvorfor de venter til da, mulig det ikke har noe effekt før den tid? Skal spørre når jeg er på kontroll. :)

Back
Topp