5+2, og nå bør det være et lite hjerte som har begynt å banke sterkt. [emoji813]red
Jeg hadde ikke skrevet ned noe plass når jeg begynte å spotte sist svangerskap, men heldigvis så har vi jo BV så jeg gikk inn på mai 2017 og bladde meg tilbake til september i fjor, og da fant jeg ut at spottinga begynte 5+1. Dvs jeg er forbi den tiden nå, og det har ikke vært antydning til noe form for spotting enda. Måtte det vare.
Jeg har vært litt trøttere de siste par dagene, men ikke sånn heftig trøtt som jeg var sist. Men som nevnt så var det jo endel andre ting som og spilte inn da. Brystene er fortsatt ikke ømme, og det er skikkelig merkelig for det er jo for det første det vanligste symptomet hos de fleste, og sist så kunne jeg knapt gå i motvind uten at det var vondt. Hadde jeg ikke vært prøver og hatt stålkontroll på el så hadde jeg ikke hatt en mistanke i det hele tatt. Kunne havnet på I didn't know I was pregnant.

Okei, jeg hadde nok hatt mistanke når mensen hadde vært så sein da, men ellers er det fint lite som tyder på at det spirer og gror en liten dings her. Dog, om jeg kjenner virkelig godt etter så kan det være jeg kjenner littegranne murringer, men da er jeg virkelig på symptomjakt. [emoji14]
18 dager til TUL nå. Nærmer seg, men jeg syns ikke det går spesielt fort.