Håper du husker å ta vare på både deg selv og lille spiren, det er sannsynligvis ingen som takker deg for å presse deg på jobb.5+6 i dag, og jeg har starta dagen med litt hjemmekontor. Dessverre er det ikke så mye mer jeg får gjort her hjemmefra nå, så må dra innover til kontoret. Gruer meg litt for jeg er trøtt og det vises (håper jeg er alene der i dag!), og i tillegg fryser jeg. Sov veldig dårlig, drømte mye og har vært oppe på do hundre ganger - minst. Sovna seint også for hodet gikk helt amok i går kveld. Ikke noe tanker om svangerskapet, men alle mulige andre verdensproblemer. Ubehagelig når det bare går fortere og fortere oppe i hodet og en har null sjans til å stoppe det. Skulle funnes en av-bryter.
Og så er jeg konstant sulten, men jeg kan jo ikke spise hele tiden heller. Dessverre.
Godt det straks er helg, må bare overleve to arbeidsdager først og så har jeg tre dager å hente meg inn igjen på. Og i morgen er jeg jaggu meg 6+0! Om jeg ikke spotter i dag heller har jeg kommet meg igjennom hele uke 5 uten en dråpe blod! Sist svangerskap så var jo blødningene verst den uka + uke 6 (frem til polyppen ble fjerna i uke 6+5). Etter det var det bare litt småtteri, antageligvis fra såret etter polyppen. Var himla stressende uansett om det var en så uskyldig grunn, så jeg er veldig glad jeg til nå har sluppet det.
Blødningene har værsågod å holde seg unna, håper du slipper det ekstra stressmomentet. Tenk at du er 6+0 i morgen da!
Og nå er det bare to uker til TUL!
Har heldigvis en annen jobb nå enn for et år år siden, da ble man overvåket på statistikk (jobbet på et callsenter) og hadde jeg hatt den jobben nå hadde jeg vært sykemeldt med en gang. Nå kan jeg ta det ganske med ro (har i tillegg en sjef som bruker halve tiden på nettaviser så har ikke såååå dårlig samvittighet for noen pauser nå og da 
). Kjemper jo litt mot denne kroppen, som aller helst vil være veldig overvektig. Skjønner nemlig ikke sitt eget beste den!
Spennende da.