Vognvalg

Hihi :-) samme her! Den er sååå fin! Så ei på byen her om dagen som hadde den...og var like før jeg måtte bort å spørre om hun var fornøyd ;-) Digger at barnet kommer så høyt oppe og ikke ligger helt "ved bakkenivå".
Hihi, ja den er virkelig rålekker :D Det jeg ikke helt har funnet ut er hvor stor babybagen faktisk er, og hvor lenge den kan brukes (lengdemessig).
Sant, mange fordeler med å ha barnet oppe i "normal" høyde :P

Vi har en TFK Joggster fra før av, og kommer til å bruke den nå og, med Multi-X bag :)

Vi har en easy walker June vi brukte sist som er så liten og genial å ha vi bilen på tur. Hjemme har jeg fått en gedigen basson vogn av venninna mi. Hadde den sist og den er så stor og dyp. Elsker den. Vurderer å kjøpe ny bag til den da de er så billige men får se

Hihi, ja den er virkelig rålekker :D Det jeg ikke helt har funnet ut er hvor stor babybagen faktisk er, og hvor lenge den kan brukes (lengdemessig).
Sant, mange fordeler med å ha barnet oppe i "normal" høyde :p

Det er veldig god plass i bagen. Vi måtte bytte til sportsdel lenge før vår hadde vokst ut av den :)

Kjempefornøyd :) god å trille på alle slags underlag, og masse plass til varer under. Stort pluss å kunne ha barnet vendt i begge retninger :)
Så bra! Godt å høre, blir så kjekt ♥️
:D det å kunne velge selv hvilken vei en vil ha barnet er et viktig sjekkpunkt på vogn synes jeg. Har en city elite fra før, men siden jeg ikke vil ha barnet vendt vekk fra meg før h*n har blitt ganske stor så velger jeg å heller bruke den til vogn i barnehagen el. lignende :)

Så bra! Godt å høre, blir så kjekt ♥️
:D det å kunne velge selv hvilken vei en vil ha barnet er et viktig sjekkpunkt på vogn synes jeg. Har en city elite fra før, men siden jeg ikke vil ha barnet vendt vekk fra meg før h*n har blitt ganske stor så velger jeg å heller bruke den til vogn i barnehagen el. lignende :)

Ja det er uansett greit å ha en annen vogn i bhg :)

Her kommer storesøsters Emmaljunga Egde Duo tilbake ♡ Synd det var litt søtt å tenke på at de begge skal få ligge i samme vognen :) . Satser på at søskenvogn ikke trengs :P

Har babyjogger city elite som jeg kjøpte ny til minstemann. Elsker den vogna !
Synes alt er positivt med den. Kommer ikke på en eneste negativ ting å si om den.
Solgte baby bagen så den må vi kjøpe ny :)
Til førstemann prøvde vi Brio og simo, men synes det var tunge og klumpete vogner som tok mye plass :/Vis vedlegget 207404

Ååh har City Elite selv her i gangen til storesøster. Men er bagen god? Syns den var så vinglete i butikken. Elsker sportsdelen og den skal bli brukt til spira i magen når h*n er stor nok :D

Ååh har City Elite selv her i gangen til storesøster. Men er bagen god? Syns den var så vinglete i butikken. Elsker sportsdelen og den skal bli brukt til spira i magen når h*n er stor nok :D
Elsket bagen og :) det er jo en gammel type bag og en ny. Kan det være den gamle typen du tenker på? Vi hadde den nye (delux pram bag) legger ved bilde av den vi hadde. lett å klikke av og på om du vil ha bagen med inn. Ikke vinglete i det hele. ImageUploadedByBV Forum1479364559.252471.jpg

Jeg er nedstemt når det gjelder å kjøpe ny vogn. Har TFK og var kjempefornøyd. Men er spå mange fine. Skal uansett prøve å få meg City elite som ekstra trille. Eller er det noen som har erfaring med en god joggevogn?

Jeg er nedstemt når det gjelder å kjøpe ny vogn. Har TFK og var kjempefornøyd. Men er spå mange fine. Skal uansett prøve å få meg City elite som ekstra trille. Eller er det noen som har erfaring med en god joggevogn?
Vi har TFK joggster 3 (fast hjul med svinghjul som utskiftbart) og den er fantastisk å jogge med! Gleder meg til å bruke den igjen med nestemann.

Her blir det enten Emmajungla eller Simo. Har overhodet ikke sansen for Brio, slike med tre hjul, eller sånne snurrehjul -umulige greier å manøvrere!

Har en emmaljunga city cross og bumbleride indie. Mulig vi selger emmaljungavogna, evt bare bagen og sparer sportsdelen til bruk i barnehagen når den tid kommer. Vi har veldig stor bil men skal ha en bil nr to som ikke blir like stor og da vil jeg ha en mindre vogn siden den bilen mest sannsynlig vil bli brukt mest (EL-bil). Så vi får se :) Ser på brukte vogner jeg da, mange fine og mange er lite/pent brukt fordi det er mange med vogndilla der ute som bytter ofte :p Får se om det blir nytt eller brukt, men heller mer mot brukt om jeg finner en fin :)
Hei, jeg har kanskje spurt deg om Indie før, men pytt :p
Jeg har sett på den, og står fast mellom den og Britaxsmile 2. Jeg liker utseendet veldig godt, liker at den kan jogges med og masse annet. Ulempen er selvfølgelig at den ikke kan vendes, men så syns jeg det ser ut som barnet blir sittende veldig bakoverlent i den? Eller ser det bare sånn ut på bildene?

Her kommer storesøsters Emmaljunga Egde Duo tilbake ♡ Synd det var litt søtt å tenke på at de begge skal få ligge i samme vognen :) . Satser på at søskenvogn ikke trengs :p
Jeg gleder meg også vanvittig til å ta frem edge'n som storebror lå i, det blir så nostalgisk, og den er så fiiiin! Min skiller seg ganske ut i forhold til farge syns jeg da, for her i området ser jeg mest mørke vogner
image.jpeg

Her blir det Simo. Rakk å kjøpe siste utgave før de gikk ut av produksjon. Av alle 5 vogn merkene jeg har prøvd så er Simo den aller beste, iallefall for nordnorske forhold:)

Back
Topp