Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må slå et lite slag for bugaboo buffalo i dag selv med et ettåring på over 11 kg klarer jeg å bære/slepe vogna over se verste brøytekantene. Hjulene er store, så snø er som regel ikke noe problem. Hjulene foran er svingbare, så den er lett å manøvrere til vanlig, men de kan låses så de ikke setter seg fast i brøytespor
Her blir det behov for søskenvogn, så tips mottas med stor takknemlighet!
Ja, men etter hva jeg har fått med meg er dem faktisk ikke like gode som for 10 år siden. Jeg kjøpte min i 05 og var kjempe fornøyd. Men har tittet på dem nå og dem er ikke like, kunne ikke tenkt meg dem som finnes nåFinnes teutonia (eller hvordan det skrives) enda? Hadde en slik for 10 år siden
Haha... fantastisk jeg kjøpte en og har den enda kanskje jeg må oppgradereMed skikkelig vogndilla bak meg til barn nr.1 og 2, har jeg hatt over 25(!) ulike vogner, ?
Jeg og Synes det virker bra at man kan bytte til sittedelen når ungen blir større.Jeg sikler på Stokke trailz
Denne falt jeg for utseendemessig Noen som vet noe om den?Ååå jeg sitter og drømmer meg bort dette er desidert drømmevogna<3
Ikke annet enn at den er griselekkerDenne falt jeg for utseendemessig Noen som vet noe om den?
Jeg sikler på Stokke trailz
Hihi samme her! Den er sååå fin! Så ei på byen her om dagen som hadde den...og var like før jeg måtte bort å spørre om hun var fornøyd ;-) Digger at barnet kommer så høyt oppe og ikke ligger helt "ved bakkenivå".Signerer den trodde vi kom til å gå for bugaboo buffalo for en stund tilbake, men da jeg fant ut at den var så lav, fikk jeg øynene opp for Stokke trailz vogna! Gleder meg til jeg har kommet såpass langt i svangerskapet at det er "ok" å gå i butikken for å prøvetrille