Vognvalg

Anbefaler fire gode gummihjul hvis det skal trilles i snø. Har prøvd med tre hjul og det var ikke så optimalt.
 
Må slå et lite slag for bugaboo buffalo i dag :) selv med et ettåring på over 11 kg klarer jeg å bære/slepe vogna over se verste brøytekantene. Hjulene er store, så snø er som regel ikke noe problem. Hjulene foran er svingbare, så den er lett å manøvrere til vanlig, men de kan låses så de ikke setter seg fast i brøytespor :)
 
Jeg har emmaljunga super nitro som vi fortsatt bruker som vogn til snuppa våres nå. Hun kommer sikkert til å bruke den som sove vogn i en stund til, så spørs om vi faktisk må se på en ny vogn til. Ellers så har vi også baby jogger mini gt, den kan også ha bag. Ser også for meg at vi kommer til å bruke mye sjal/sele når den kommer og da er det kanskje mulig at vi ikke trenger ny vogn
 
Vi har en easy walker June etter jentungen som er utrolig liten og lett. Kommer til å bruke den når vi skal steder, til tur til sentrum osv. Men tror jeg skal lete etter en større sovevogn vi også kan bruke i barnehagen når den tid kommer
 
Jeg har falt pladask for Emmaljunga sin nye modell, NXT90, skal med tiden stikke å se og prøve den ut:happy:
Virker veldig stødig og sporty,4 hjul men bevegelige i front og man kan kjapt skifte til større og faste om man skal ferdes i terreng.
Har tenkt mye på babyjogger city elite men den blir jeg å kjøpe bare som sportsvogn når vår/sommer kommer igjen:)
Noen som har prøvd den nye Emmaljunga NXT90?
 
Må slå et lite slag for bugaboo buffalo i dag :) selv med et ettåring på over 11 kg klarer jeg å bære/slepe vogna over se verste brøytekantene. Hjulene er store, så snø er som regel ikke noe problem. Hjulene foran er svingbare, så den er lett å manøvrere til vanlig, men de kan låses så de ikke setter seg fast i brøytespor :)

Enig! Syns den er veldig god :happy:
 
Finnes teutonia (eller hvordan det skrives) enda? Hadde en slik for 10 år siden :p
Ja, men etter hva jeg har fått med meg er dem faktisk ikke like gode som for 10 år siden. Jeg kjøpte min i 05 og var kjempe fornøyd. Men har tittet på dem nå og dem er ikke like, kunne ikke tenkt meg dem som finnes nå
 
Her får vi to tette, men tror kanskje jeg dropper søskenvogn. Faktisk så er vogn det mest bortkastede jeg kjøpte til mini denne gangen. Bruker den omtrent ikke da vi nesten alltid bare bærer når vi er ute på noe. Jeg har gått fra å være vognmamma til å bli bæremamma. Vi bærer i sjal, rs og meitai <3
 
En slik har jeg bestemt meg for i grunn, (Phil & teds) men kunne tenkt meg enda større hjul ;)
 

Vedlegg

  • 1479187034897.jpg
    1479187034897.jpg
    53,3 KB · Visninger: 70
Har en emmaljunga city cross og bumbleride indie. Mulig vi selger emmaljungavogna, evt bare bagen og sparer sportsdelen til bruk i barnehagen når den tid kommer. Vi har veldig stor bil men skal ha en bil nr to som ikke blir like stor og da vil jeg ha en mindre vogn siden den bilen mest sannsynlig vil bli brukt mest (EL-bil). Så vi får se :) Ser på brukte vogner jeg da, mange fine og mange er lite/pent brukt fordi det er mange med vogndilla der ute som bytter ofte :p Får se om det blir nytt eller brukt, men heller mer mot brukt om jeg finner en fin :)
 
Har babyjogger city elite som jeg kjøpte ny til minstemann. Elsker den vogna !
Synes alt er positivt med den. Kommer ikke på en eneste negativ ting å si om den.
Solgte baby bagen så den må vi kjøpe ny :)
Til førstemann prøvde vi Brio og simo, men synes det var tunge og klumpete vogner som tok mye plass :/ImageUploadedByBV Forum1479195854.483765.jpg
 
Jeg sikler på Stokke trailz :D

Signerer den :) trodde vi kom til å gå for bugaboo buffalo for en stund tilbake, men da jeg fant ut at den var så lav, fikk jeg øynene opp for Stokke trailz vogna! Gleder meg til jeg har kommet såpass langt i svangerskapet at det er "ok" å gå i butikken for å prøvetrille :D
 
Signerer den :) trodde vi kom til å gå for bugaboo buffalo for en stund tilbake, men da jeg fant ut at den var så lav, fikk jeg øynene opp for Stokke trailz vogna! Gleder meg til jeg har kommet såpass langt i svangerskapet at det er "ok" å gå i butikken for å prøvetrille :D
Hihi :) samme her! Den er sååå fin! Så ei på byen her om dagen som hadde den...og var like før jeg måtte bort å spørre om hun var fornøyd ;-) Digger at barnet kommer så høyt oppe og ikke ligger helt "ved bakkenivå".
 
Back
Topp