Vognvalg

Vi rakk å kjøpe vogn på tilbud, før sa-en i juli.. klør i fingrene etter å prøve den igjen! Vi har bestilt helt svart understell og svarte hjul :) kjøpte også med bilstol som kan festes på hjulene til denne vogna :)
Gubben falt for denne vogna, jeg ble overbevist når jeg så bilstolen, og at bilstolen kom ut best i test tidligere i år :)
ImageUploadedByBV Forum1477846113.538905.jpg
 
Jeg har babyjogger ciry elite her nå til storesøster på 1.5år, men usikker på om jeg skal kjøpe bag til den. eller kjøpe emmaljunga egde som jeg så på idag ♡ nydelig vogn, falt pladask. men 10 000kr er mye penger for oss, vanskelig..
 
Vi rakk å kjøpe vogn på tilbud, før sa-en i juli.. klør i fingrene etter å prøve den igjen! Vi har bestilt helt svart understell og svarte hjul :) kjøpte også med bilstol som kan festes på hjulene til denne vogna :)
Gubben falt for denne vogna, jeg ble overbevist når jeg så bilstolen, og at bilstolen kom ut best i test tidligere i år :)
Vis vedlegget 205108
Hvilken vogn er det, klarer ikke helt å se navnet på den..?
 
Blir Emmaljunga mondial duo fra førstemann. Var så fornøyd med den så ser ingen grunn til å bytte :)
 
Vi har Emmaljunga Mondial etter forrige, har lyst på ny men gubben nekter :) Veldig fornøyd med den men den er vanskelig i butikker synes jeg
 
Her blir det nok emmaljunga edge et eller annet.. har aldri hatt vogn dilla :p mannen er kreeeesen og vil ha en stor og robust vogn. Jeg derimot bryr meg ikke så lenge den kan trilles i oslo ;)
 
Èn av de mange gledene ved å gå gravid er jo å forsype seg i utstyrsjungelen, som vi snart får bruk for :-D
Med skikkelig vogndilla bak meg til barn nr.1 og 2, har jeg hatt over 25(!) ulike vogner, og siden minstemann ble født i 2010 har det skjedd mye på barnevognfronten... Kribler i fingre og tær etter å finne den perfekte vogna, og gjøre den klar til sommeren. Etter alle mine vogner har jeg 3 klare favoritter. Monutain Buggy, Brio GO og Emmaljunga på en 3.kplass. Men denne gangen tenker jeg å prøve noe helt nytt. :) Har falt veldig for stokke trailz! Må ha en vogn som fungerer i terrenget så vel som til bybruk, og da ser denne veldig OK ut. Kanskje noen her inne har erfaringer med denne? Eller har gjort seg opp noen tidlige tanker om vognvalg for sommerbabyen?

Jeg hadde Stokke Trailz til første :) helt fantastisk vogn for meg som stort sett går og reiser kollektivt. God å trille, stødig og masse plass til varer. Har også en veldig god sportsdel som vi byttet til ved 4 mnd. Pga en som var for nysgjerrig til å ligge flatt. Ingen problem å bruke den fra 3-4 mnd alder. Den er også lett å slå sammen og legge i bilen.
Nå har vi dessverre solgt den til fordel for en eldre mountainbuggy som egner seg bedre til å ha stående i barnehagen, men som tar mye mer plass i bilen, har lite plass til varer osv.
 
Fikk så lyst på stokke trailz vogn!:):):) Bare synd prisen er litt stiv. Førstegangsgravid så har rett å slett liten peiling på hva utstyr koster. Noen vogner som kan sammenlignes med stokke, men er billigere?
 
Fikk så lyst på stokke trailz vogn!:):):) Bare synd prisen er litt stiv. Førstegangsgravid så har rett å slett liten peiling på hva utstyr koster. Noen vogner som kan sammenlignes med stokke, men er billigere?
Da tror jeg jeg hadde prøvd å fått kjøpt en brio go brukt. Den er også helt topp syns jeg! Og bar et kan sitte lene i den uten å se ut som en forvokst baby :) Trillekomforten er en av de beste jeg har hatt på ei vogn. Har hatt to av denne vogna tidligere. Den er kjapp å legge sammen og blir utrolig kompakt! Virkelig ei vogn jeg kunne hatt igjen.
 
Da tror jeg jeg hadde prøvd å fått kjøpt en brio go brukt. Den er også helt topp syns jeg! Og bar et kan sitte lene i den uten å se ut som en forvokst baby :) Trillekomforten er en av de beste jeg har hatt på ei vogn. Har hatt to av denne vogna tidligere. Den er kjapp å legge sammen og blir utrolig kompakt! Virkelig ei vogn jeg kunne hatt igjen.
Tusen takk! Skal sjekke den ut:)
 
Vi har en babyjogger city elite til min bonussønn på 3, og jeg elsker den. Men jeg syntes babybaggen er litt liten, spesielt når man får sommerbaby. Da vil den jo være større når vinteren og vognpose skal være oppi, pluss at du ikke kan ha babyen mot deg når de skal bytte til sportsdel. Sikler på Stokke Trailz her også.
 
Jeg liker å trene, så jeg har baby jogger city elite :) svingbart hjul som kan låses, har tre hjul. var veldig skeptisk, men angrer ikke ett sekund. har løpt på grusveier med den uten problemer. Tar liten plass og er lett å manøvrere!
 
Jeg liker å trene, så jeg har baby jogger city elite :) svingbart hjul som kan låses, har tre hjul. var veldig skeptisk, men angrer ikke ett sekund. har løpt på grusveier med den uten problemer. Tar liten plass og er lett å manøvrere!
Hvordan er den vognen på vinterføre?:happy:
Hvis man møter på fortau som ikke er brøytet osv?
 
Hvordan er den vognen på vinterføre?:happy:
Hvis man møter på fortau som ikke er brøytet osv?
Si det, opplevde det ikke som ett problem i fjor vinter, men da var det myyye snø her så ble ikke mye trilling. Nytt byggefelt og dårlig brøyting.. men tror ikke feks emmaljunga hadde taklet det bedre? Hadde emmaljunga (den er barnehagevogn nå), og den var så himla tung :p Synes den var grusom på vinterføre, men den var igså 3 år gammel da.. Jeg vil tro det går greit, hjulene kan jo låses, men jeg kan tenke over det nå i vinter :)
 
Back
Topp