Vognvalg

Vi har en Emmaljunga edge duo, og en babyjogger city elite. Må også ha søskenvogn nå, men vet ikke hvordan enda:)
 
Skal ha emmaljunga mondial duo :) har vært bestemt på det i noen år allerede, haha
 
Her bestemmer mannen. Han har bestemt at det blir emmaljunga edge et eller annet. Sist gang hadde jeg brio et eller annet. Også hadd e jeg emmaljunga søsken vogn. Mest fornøyd med emmaljunga. Men siden det er hans første barn, så lar jeg han få bestemme mest mulig :p jeg ser han elsker det. Så da blir det sånn. Jeg får ikke vogn med tre hjul har han sagt
 
Ååå jeg sitter og drømmer meg bort :eek: dette er desidert drømmevogna<3
2371d113b5fc6d78fa5dca8b823d4eed
 
Hva er bra med den?:) Kan sittedelen vendes mot deg? Hilsen hun som har null peiling på vogner

Ganske sikker på at den kan vendes ja :) Jeg vil ha emmaljunga fordi jeg syns de har de absolutt fineste vognene på markedet, de er utrolig gode å kjøre, og de virker mer rustet mot hardt vær enn andre merker :)
 
Har vogn etter eldstemann. Easywalker med babybag og Emmaljunga sportsvogn som brukes i barnehagen. Regner med vi sparer penger og gjenbruker det vi har!
 
Vi har Emmaljunga Edge duo, som storebror bruker nå. Kjøpte ny i fjor. Storebror blir 10 mnd neste uke, så vi trenger nok vogn til han også i juli. Vurderte søskenvogn, men tror vi heller går for en ny litt enklere og mindre sportsvogn til han. Så får den minste emmaljungaen :)
 
Vi må ha en søskenvogn, også har vi en baby jogger city elite som babyen kan overta når minsten er ferdig med den. Ellers får vi se hva annen vogn vi kjøper. Kjøpte brukt emmaljunga sist, men den er allerede ødelagt etter knapt ett år:p men blir nok en brukt vogn, siden jeg ikke vil bruke så mye penger på en vogn når vi nå nettopp har kjøpt oss nytt hus også :)
 
Har emmaljunga vogn mondial deluxe Den er svært og hvit, klassisk design. Kjøpte ny til første man, kommer til å bruke samme på neste :) veldig bra vogn,men veldig tung. Den er nesten på maks vekt i forhold til fly.
Har også en emmaljunga sportsvogn i bhg som er kjøpt brukt. :)

Eldste er snart 3 år når neste mann kommer.
 
Ganske sikker på at den kan vendes ja :) Jeg vil ha emmaljunga fordi jeg syns de har de absolutt fineste vognene på markedet, de er utrolig gode å kjøre, og de virker mer rustet mot hardt vær enn andre merker :)
Den kan vendes ja :)
Enig med deg, emmaljunga er de fineste og beste :)
 
Jeg hadde TFK sist. Fornøyd med den, men tror kanskje det blir Mountain buggy neste gang :)
 
Back
Topp