Vi har en Emmaljunga edge duo, og en babyjogger city elite. Må også ha søskenvogn nå, men vet ikke hvordan enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da burde du ha en vogn som er stor, litt tung, og med ganske store hjul vi gikk for emmaljunga edge duo, på grunn av at vi har hund, og den er fiiin
Den er utrolig fin, den er liksom flaggskipet innenfor vognverdenenJeg har kikka litt på den, og den virker veldig fin!
Vet du om sittedelen kan vendes mot deg? Og kan du noe om ulikhetene på understellet?Vi skal ha Emmaljunga Mondial DeLUX
Hva er bra med den? Kan sittedelen vendes mot deg? Hilsen hun som har null peiling på vognerSkal ha emmaljunga mondial duo har vært bestemt på det i noen år allerede, haha
Det vet jeg ikke, men med erfaring fra nr 1 syns han det var veeeeeldig stas å følge medVet du om sittedelen kan vendes mot deg? Og kan du noe om ulikhetene på understellet?
Hva er bra med den? Kan sittedelen vendes mot deg? Hilsen hun som har null peiling på vogner
Den kan vendes jaGanske sikker på at den kan vendes ja Jeg vil ha emmaljunga fordi jeg syns de har de absolutt fineste vognene på markedet, de er utrolig gode å kjøre, og de virker mer rustet mot hardt vær enn andre merker
JaFinnes teutonia (eller hvordan det skrives) enda? Hadde en slik for 10 år siden
Er de bra enda også? hehe