Vognvalg

Hei, jeg har kanskje spurt deg om Indie før, men pytt :p
Jeg har sett på den, og står fast mellom den og Britaxsmile 2. Jeg liker utseendet veldig godt, liker at den kan jogges med og masse annet. Ulempen er selvfølgelig at den ikke kan vendes, men så syns jeg det ser ut som barnet blir sittende veldig bakoverlent i den? Eller ser det bare sånn ut på bildene?

Jeg får ikke alltid opp varsel så om du har spurt før så har jeg bare ikke fått det med meg, det var tilfeldig at jeg så det nå :p Men jeg føler ikke min ble sittende veldig bakoverlent. Føler vi fikk satt ryggen ganske greit opp og rett egentlig :) Vi har ikke fått brukt den kjempemye siden han knappest ville sitte i vogn etter han ble 1,5 år så kan ikke huske eksakt hvor rett han kunne sitte :p Super vogn :)
 
Har denne etter brødrene :)
Nydeligste på jord! <3

Blir å ha en 3-hjulet sportsvogn etterhvert, hadde easywalker tidligere. Så noe i den gaten, OTH eller TFK eller noe :)
#vognnørd :p
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1479415570.908285.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1479415570.908285.jpg
    138,8 KB · Visninger: 62
Jeg har et problem!!
Hadde egentlig bestemt meg for stokke trailz...men i går var jeg innom babyshop for å ta den litt mer i øyesyn. Syns den var i overkant stor (og jeg er ganske lang!) Og ikke minst det vi sier her på sørlandet "riggalaus". Og da mener jeg ikke at dempingen var god. Mer at det var litt slark i understellet og ikke så fast og god som jeg hadde sett for meg. Så fikk jeg kloa i en bugaboo buffalo...og trillet den en runde. Det var mer fastheten jeg liker, og håndtak med skinn var mye bedre og penere enn stokke sitt i skum. Men jeg liker at barnet kommer så høyt opp på stokke sin. Så nå må jeg ha noen nye runder med meg selv... favoritten fra de to andre barna er mountain buggy urban jungle, som jeg har hatt flere eksemplarer av. Men siden barnet ikke kan sitte vendt mot en blir det ikke den vogna før i 1.5 års alderen. Digga emmaljubga duo kombinvogna mi også men den blir veldig stor og tung i forhold til andre vogner. Nei dette er ikke til å bli klok på......
 
Jeg har et problem!!
Hadde egentlig bestemt meg for stokke trailz...men i går var jeg innom babyshop for å ta den litt mer i øyesyn. Syns den var i overkant stor (og jeg er ganske lang!) Og ikke minst det vi sier her på sørlandet "riggalaus". Og da mener jeg ikke at dempingen var god. Mer at det var litt slark i understellet og ikke så fast og god som jeg hadde sett for meg. Så fikk jeg kloa i en bugaboo buffalo...og trillet den en runde. Det var mer fastheten jeg liker, og håndtak med skinn var mye bedre og penere enn stokke sitt i skum. Men jeg liker at barnet kommer så høyt opp på stokke sin. Så nå må jeg ha noen nye runder med meg selv... favoritten fra de to andre barna er mountain buggy urban jungle, som jeg har hatt flere eksemplarer av. Men siden barnet ikke kan sitte vendt mot en blir det ikke den vogna før i 1.5 års alderen. Digga emmaljubga duo kombinvogna mi også men den blir veldig stor og tung i forhold til andre vogner. Nei dette er ikke til å bli klok på......
Brio vognene virker jo veldig faste og ikke minst små :) de er fine og kanskje verdt å ta en titt på? :)
 
Jeg har et problem!!
Hadde egentlig bestemt meg for stokke trailz...men i går var jeg innom babyshop for å ta den litt mer i øyesyn. Syns den var i overkant stor (og jeg er ganske lang!) Og ikke minst det vi sier her på sørlandet "riggalaus". Og da mener jeg ikke at dempingen var god. Mer at det var litt slark i understellet og ikke så fast og god som jeg hadde sett for meg. Så fikk jeg kloa i en bugaboo buffalo...og trillet den en runde. Det var mer fastheten jeg liker, og håndtak med skinn var mye bedre og penere enn stokke sitt i skum. Men jeg liker at barnet kommer så høyt opp på stokke sin. Så nå må jeg ha noen nye runder med meg selv... favoritten fra de to andre barna er mountain buggy urban jungle, som jeg har hatt flere eksemplarer av. Men siden barnet ikke kan sitte vendt mot en blir det ikke den vogna før i 1.5 års alderen. Digga emmaljubga duo kombinvogna mi også men den blir veldig stor og tung i forhold til andre vogner. Nei dette er ikke til å bli klok på......

Vi har en bugaboo buffalo og er veldig fornøyd!! Så vil si at lander du der, så har du gjort et godt valg :happy:
Elsker kalesjen, at den er så lett å manøvrere og at man kan ga den lille mot seg når man bytter liggedelen. Og ikke minst at den tar liten plass i bilen.
 
Jeg hadde TFK sist. Fornøyd med den, men tror kanskje det blir Mountain buggy neste gang :)

Jeg har en mountain buggy med bare sitte del fra 2010. Vet du om jeg kan kjøpe en NY bag til den? Eller er de for noe så de ikke passer liksom :)
 
Jeg har et problem!!
Hadde egentlig bestemt meg for stokke trailz...men i går var jeg innom babyshop for å ta den litt mer i øyesyn. Syns den var i overkant stor (og jeg er ganske lang!) Og ikke minst det vi sier her på sørlandet "riggalaus". Og da mener jeg ikke at dempingen var god. Mer at det var litt slark i understellet og ikke så fast og god som jeg hadde sett for meg. Så fikk jeg kloa i en bugaboo buffalo...og trillet den en runde. Det var mer fastheten jeg liker, og håndtak med skinn var mye bedre og penere enn stokke sitt i skum. Men jeg liker at barnet kommer så høyt opp på stokke sin. Så nå må jeg ha noen nye runder med meg selv... favoritten fra de to andre barna er mountain buggy urban jungle, som jeg har hatt flere eksemplarer av. Men siden barnet ikke kan sitte vendt mot en blir det ikke den vogna før i 1.5 års alderen. Digga emmaljubga duo kombinvogna mi også men den blir veldig stor og tung i forhold til andre vogner. Nei dette er ikke til å bli klok på......
Med tanke på at du har hatt vogndilla og har erfaring, så gleder jeg meg til å se hva du ender opp med!!:):)
 
Jeg har et problem!!
Hadde egentlig bestemt meg for stokke trailz...men i går var jeg innom babyshop for å ta den litt mer i øyesyn. Syns den var i overkant stor (og jeg er ganske lang!) Og ikke minst det vi sier her på sørlandet "riggalaus". Og da mener jeg ikke at dempingen var god. Mer at det var litt slark i understellet og ikke så fast og god som jeg hadde sett for meg. Så fikk jeg kloa i en bugaboo buffalo...og trillet den en runde. Det var mer fastheten jeg liker, og håndtak med skinn var mye bedre og penere enn stokke sitt i skum. Men jeg liker at barnet kommer så høyt opp på stokke sin. Så nå må jeg ha noen nye runder med meg selv... favoritten fra de to andre barna er mountain buggy urban jungle, som jeg har hatt flere eksemplarer av. Men siden barnet ikke kan sitte vendt mot en blir det ikke den vogna før i 1.5 års alderen. Digga emmaljubga duo kombinvogna mi også men den blir veldig stor og tung i forhold til andre vogner. Nei dette er ikke til å bli klok på......
Sliter med det samme valget, står mellom bumbleride som ikke kan vendes, og smile2 som kan vendes... vil helst ha den vendbar, men tror trillekonforten er bedre på bumbleride. I tillegg er den finere og har finere fottrekk :p
 
Jeg gleder meg også vanvittig til å ta frem edge'n som storebror lå i, det blir så nostalgisk, og den er så fiiiin! Min skiller seg ganske ut i forhold til farge syns jeg da, for her i området ser jeg mest mørke vogner
Vis vedlegget 207774

3ed656ba4b48b3deb5e4a1f17db26a92


Her er vår, elsket den ♡ Håper den er lige god nå :p
 
Jeg har hatt over 30 vogner (minst :p ), men den siste jeg kjøpte til lillesøster er en buggaboo buffalo diesel edition :love7
Helt klart den beste vognen jeg har hatt, og jeg har prøvd mange!
Babybaggen er ubrukt, og det er bare tilfeldigheter som gjør at den ikke ble solgt før jeg fant ut at jeg var gravid. Veldig glad for det nå! :D
 
Jeg har hatt over 30 vogner (minst :p ), men den siste jeg kjøpte til lillesøster er en buggaboo buffalo diesel edition :love7
Helt klart den beste vognen jeg har hatt, og jeg har prøvd mange!
Babybaggen er ubrukt, og det er bare tilfeldigheter som gjør at den ikke ble solgt før jeg fant ut at jeg var gravid. Veldig glad for det nå! :D

Samme som vi har. Er blitt så glad i den:happy:
I motsetning til deg er det den eneste jeg har hatt...:p
 
Hadde huset fullt av vogner til førstemann. Så denne gang har mannen satt foten ned og vil ikke ha ny vogn, men har klart og overtale han til at vi skal kjøpe ny bagdel til tfk joggster twisten vi har stående;). Aller helst ville jeg hatt en Stokke trailz...sukk!:smiley-ashamed008
 
Samme som vi har. Er blitt så glad i den:happy:
I motsetning til deg er det den eneste jeg har hatt...:p


Hadde jeg vært lur så hadde jeg kjøpt den med en gang og ikke ventet for å kjøpe den som siste vogn :hilarious: Tenkte nemlig på første trilletur at jeg burde jammen fått meg en baby til bare så jeg fikk brukt vognen med bag også, men nå viser det seg at jeg er jo kjempeheldig og får bruke den gjennom en hel vognperiode likevel! :D ;)
 
Hadde jeg vært lur så hadde jeg kjøpt den med en gang og ikke ventet for å kjøpe den som siste vogn :hilarious: Tenkte nemlig på første trilletur at jeg burde jammen fått meg en baby til bare så jeg fikk brukt vognen med bag også, men nå viser det seg at jeg er jo kjempeheldig og får bruke den gjennom en hel vognperiode likevel! :D ;)

Hehe, det er bare å glede seg :joyful:
Vi må ha søskenvogn, så da blir det nok bugaboo donkey :happy:
 
Hehe, det er bare å glede seg :joyful:
Vi må ha søskenvogn, så da blir det nok bugaboo donkey :happy:


Men donkeyen og er sååå fin!!!! :happy: Lillesøster (eventuelt yngste storesøster :p) vil nærme seg 3 år til sommeren så da tenker jeg at det holder med et ståbrett (håper jeg ihvertfall).
 
Her blir det og bruke den vi kjøpte til frøkna, emmaljunga Edge duo 2014 model, var kjempe fornøyd med den da, og synes jo det er litt gøy at de skal ligge i samme vogn... er jo litt nostalgisk:) har også en grepa vogn fra jeg var liten, den blir også brukt litt;)
 
Men donkeyen og er sååå fin!!!! :happy: Lillesøster (eventuelt yngste storesøster :p) vil nærme seg 3 år til sommeren så da tenker jeg at det holder med et ståbrett (håper jeg ihvertfall).

"Storebror" her vil være 16 mnd om spira sitter til juli. Så har hørt at da er søskenvogn helt nødvendig. Bare å glede seg :happy:
 
Back
Topp