Vognvalg

Noen som har erfaring med Tutek turran? Er innenfor vårt budsjett. Skulle gjerne hatt en Emmaljunga, men det får vente til barn 2 eller 3 :p
upload_2016-11-21_12-57-12.png

Jeg sliter litt med å velge mellom emmaljunga edge og City. Altså den med litt mindre bag... er det store forskjeller på de to? Har City samme spesifikasjonene som det edge har?

Noen som har erfaring med Tutek turran? Er innenfor vårt budsjett. Skulle gjerne hatt en Emmaljunga, men det får vente til barn 2 eller 3 :p
Vis vedlegget 208291
Aldri hørt om den før men denne skal jeg ha! :) leker vogn. Denne var finere enn emmaljunga syns jeg :)
d72692fb66c8fd674915b10da4f6fc1d

Vogna etter mine to første er ødelagt, så eg treng vogntips!

Aldri hørt om den før men denne skal jeg ha! :) leker vogn. Denne var finere enn emmaljunga syns jeg :)
d72692fb66c8fd674915b10da4f6fc1d
Åj den var skikkelig lekker! Men her er kronisk til å få ting skitten, så kunne ikke hatt hvit vogn selv :p Men det ser så eksklusivt ut :D

Jeg har bestemt oss for denne, Bumbleride Indie! Har enda ikke fått sett den i virkeligheten, men den blir perfekt for oss :D Vi skal ha den i rød da, men fant ikke bilder av det
IMG_5509.JPG IMG_5508.GIF

Vogna etter mine to første er ødelagt, så eg treng vogntips!
Da har du kommet til rett tråd! :p
Hva ser du etter i en vogn, størrelse og egenskaper? Hvordan bor du og hvor blir du å trille mest?

Åj den var skikkelig lekker! Men her er kronisk til å få ting skitten, så kunne ikke hatt hvit vogn selv [emoji14] Men det ser så eksklusivt ut :D
Jeg skal nok ikke ha hvit [emoji2] er en brun en jeg sikler etter[emoji7] den var fin den du har valgt [emoji2]

Blir TFK, enten adventure eller trail. 2017 modell. Med multi-x bag.

Vi endte opp med å kjøpe vogn brukt i dag- fikk brått tak i en emmaljunga big star supreme meget billig :-D er avhengig av å ha bag inni baggen! Elsk med stor vogn :-) noen andre som har denne?

Jeg skal nok ikke ha hvit
emoji2.png
er en brun en jeg sikler etter
emoji7.png
den var fin den du har valgt
emoji2.png
Akkurat ja det er nok lettere å holde rent :) Jeg falt helt pladask for den vogna, den virker så smidig og lett :) Jeg har jo allerede flaggskipet, emmaljunga edge, så fint med en vogn med andre kvaliteter :)

Vi har kjøpt en 10 år gammel Emmaljunga Edge, bortsett fra en liten rift i beskyttelsen på håndtaket ser den fabrikkny ut [emoji16]

IMG_0132.PNG Jeg har hatt mange vogner. Likte best bugaboo Cameleon og hadde den til de to eldste .

denne gangen blir det nok Stokke :love017

Emmaljunga er fine, men ikke noe vogn og løfte inn og ut av bil, den tar mye plass i bagasjerommet også .

Last edited:
Da har du kommet til rett tråd! :p
Hva ser du etter i en vogn, størrelse og egenskaper? Hvordan bor du og hvor blir du å trille mest?

Det høyrest bra ut! :) Eg får lange barn, så eg treng ei vogn med stor vognbag, og med sportsvogndel som er lang i ryggen. Både eg og mannen er lange, så vogna bør heller ikkje vera for lav.

Eg har tidlegare hatt vogn med 3 hjul. Synst det var veldig greit i butikkar og sånt, men synst vogna var litt ustabil når eg skulle gå tur ute, og framhjulet løsna lett sjølv om det stod i låst posisjon. Så eg er litt usikker på om eg vil ha vogn med 3 eller 4 hjul denne gangen. Synst det er mange fordeler med 3 hjul, men då må i så fall framhjulet vera stort og stabilt.

Og så vil eg at vognbagen skal vera vendt mot meg. Ikkje like viktig med sportsvogndelen. Ellers kjem eg ikkje på nokon andre krav til vogna akkurat no. ;)

Det høyrest bra ut! :) Eg får lange barn, så eg treng ei vogn med stor vognbag, og med sportsvogndel som er lang i ryggen. Både eg og mannen er lange, så vogna bør heller ikkje vera for lav.

Eg har tidlegare hatt vogn med 3 hjul. Synst det var veldig greit i butikkar og sånt, men synst vogna var litt ustabil når eg skulle gå tur ute, og framhjulet løsna lett sjølv om det stod i låst posisjon. Så eg er litt usikker på om eg vil ha vogn med 3 eller 4 hjul denne gangen. Synst det er mange fordeler med 3 hjul, men då må i så fall framhjulet vera stort og stabilt.

Og så vil eg at vognbagen skal vera vendt mot meg. Ikkje like viktig med sportsvogndelen. Ellers kjem eg ikkje på nokon andre krav til vogna akkurat no. ;)
Ja hva med en ala den jeg la ut bilde av lengre oppe, Bumbleride? I samme klasse finner man jo mountain buggy og tfk, tror begge har plass til lange barn. Stor bag blir det vel værre med på den slags. Hvis du vil ha stor bag kan jeg anbefale emmaljunga edge, jeg syns den er god å trille på tur også. Vil du ha en virkelig stor bag har du jo emmaljunga big star supreme :D

Ja hva med en ala den jeg la ut bilde av lengre oppe, Bumbleride? I samme klasse finner man jo mountain buggy og tfk, tror begge har plass til lange barn. Stor bag blir det vel værre med på den slags. Hvis du vil ha stor bag kan jeg anbefale emmaljunga edge, jeg syns den er god å trille på tur også. Vil du ha en virkelig stor bag har du jo emmaljunga big star supreme :D

Takk for tips! Eg skal sjekka ut desse vognene. :) Ikkje krise om vognbagen ikkje er kjempestor, for den blir jo ikkje brukt så lenge uansett. Det viktigaste er at sportsvogndelen har lang rygg!

Eg har muligens fått tak i ei brukt Emmaljunga City Cross med både bag og sportsdel [emoji7] Kan legge ut bilete når eg har fått fingrane på den [emoji6]

Blir babyjogger city elite her! Den passet supert til mannen på 2 meter tilogmed :D (å trille uten å sparke i altså :p )

Får kjøpe brukt av en venninne, superheldige der!

Back
Topp