Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt om den før men denne skal jeg ha! leker vogn. Denne var finere enn emmaljunga syns jegNoen som har erfaring med Tutek turran? Er innenfor vårt budsjett. Skulle gjerne hatt en Emmaljunga, men det får vente til barn 2 eller 3
Vis vedlegget 208291
Åj den var skikkelig lekker! Men her er kronisk til å få ting skitten, så kunne ikke hatt hvit vogn selv Men det ser så eksklusivt utAldri hørt om den før men denne skal jeg ha! leker vogn. Denne var finere enn emmaljunga syns jeg
Da har du kommet til rett tråd!Vogna etter mine to første er ødelagt, så eg treng vogntips!
Jeg skal nok ikke ha hvit [emoji2] er en brun en jeg sikler etter[emoji7] den var fin den du har valgt [emoji2]Åj den var skikkelig lekker! Men her er kronisk til å få ting skitten, så kunne ikke hatt hvit vogn selv [emoji14] Men det ser så eksklusivt ut
Akkurat ja det er nok lettere å holde rent Jeg falt helt pladask for den vogna, den virker så smidig og lett Jeg har jo allerede flaggskipet, emmaljunga edge, så fint med en vogn med andre kvaliteterJeg skal nok ikke ha hviter en brun en jeg sikler etterden var fin den du har valgt
Da har du kommet til rett tråd!
Hva ser du etter i en vogn, størrelse og egenskaper? Hvordan bor du og hvor blir du å trille mest?
Ja hva med en ala den jeg la ut bilde av lengre oppe, Bumbleride? I samme klasse finner man jo mountain buggy og tfk, tror begge har plass til lange barn. Stor bag blir det vel værre med på den slags. Hvis du vil ha stor bag kan jeg anbefale emmaljunga edge, jeg syns den er god å trille på tur også. Vil du ha en virkelig stor bag har du jo emmaljunga big star supremeDet høyrest bra ut! Eg får lange barn, så eg treng ei vogn med stor vognbag, og med sportsvogndel som er lang i ryggen. Både eg og mannen er lange, så vogna bør heller ikkje vera for lav.
Eg har tidlegare hatt vogn med 3 hjul. Synst det var veldig greit i butikkar og sånt, men synst vogna var litt ustabil når eg skulle gå tur ute, og framhjulet løsna lett sjølv om det stod i låst posisjon. Så eg er litt usikker på om eg vil ha vogn med 3 eller 4 hjul denne gangen. Synst det er mange fordeler med 3 hjul, men då må i så fall framhjulet vera stort og stabilt.
Og så vil eg at vognbagen skal vera vendt mot meg. Ikkje like viktig med sportsvogndelen. Ellers kjem eg ikkje på nokon andre krav til vogna akkurat no.
Ja hva med en ala den jeg la ut bilde av lengre oppe, Bumbleride? I samme klasse finner man jo mountain buggy og tfk, tror begge har plass til lange barn. Stor bag blir det vel værre med på den slags. Hvis du vil ha stor bag kan jeg anbefale emmaljunga edge, jeg syns den er god å trille på tur også. Vil du ha en virkelig stor bag har du jo emmaljunga big star supreme