Vogntråd

Vi hat emmaljunga Edge duo. Superfornøyd med bagdelen! Syns sportsdelen er litt lav, men ellers super. Digg å kjøre i litt ulendt terreng :happy: har litt lyst på en ny vogn, uten at jeg har noen god grunn til det.... Men tror ikke det blir prioritert :rolleyes:
 
Jeg vil gjerne ha en litt lett vogn. Vi har en Emmaljungan fra før, men jeg kunne tenkt meg noe annet. Har dere noen tips?
 
Last edited:
Har en emmaljunga edge duo fra før, kommer nok til å bruke denne.
 
Jeg vil ha Stokke Trailz. Har ingen fra før, men har flere venninner som har den, og ble veldig imponert. Min samboer vil ha Silver cross wave, noe jeg forsåvidt er med på, men den er litt dyrere :wacky: Regner med foreldrene våre vil spytte i, og vi har laget en sparing til baby, så får se hva vi går for når tiden kommer ☺️
 
Hadde Simo til han største som nå er 12, og hadde også en Simo til han som nå er snart 6, men det gikk kansje 4-5 mnd så solgte jeg den å kjøpte Emmajunga City Cross (med svingbare forhjul), å var utrulig fornøyd med den.. Syns simo var veldig stor og tung.. Meg å kjæresten var faktisk å kikka på vogn på barnas hus i dag å vi ble veldig fort enig om at vi skal ha en NTX90 :hungry:
 
Hadde Simo til han største som nå er 12, og hadde også en Simo til han som nå er snart 6, men det gikk kansje 4-5 mnd så solgte jeg den å kjøpte Emmajunga City Cross (med svingbare forhjul), å var utrulig fornøyd med den.. Syns simo var veldig stor og tung.. Meg å kjæresten var faktisk å kikka på vogn på barnas hus i dag å vi ble veldig fort enig om at vi skal ha en NTX90 :hungry:
Den har jeg også lyst på :happy:
Så de hadde den på tilbud nå, så var I vurderingen om å kjøpe allerede :dummy::dummy1:
 
Jeg har ikke personlig erfaring med Stokke Trailz, men ei venninne ble litt frustrert over at kalesjen var så åpen. Det kom mye sollys direkte på babyen. Jeg har fox, og er veldig fornøyd - bruker samme vogn på nestemann, men jeg har fryktelig lyst på fox 2 :p
 
Har Britax Go Next, og kommer til å bruke den de første seks månedene. Og så håper jeg vi klarer å bli enige om hvilken vogn vi skal ha etter det.

Veldig god demping - kan humpes ned trapp uten store problemer.
Fire hjul! Og nokså store dekk så passer godt på ulike underlag.
 
Vi har en Stokke Trailz som vi bruker til kommende storesøster. Er veldig fornøyd med den. Men den tar litt plass å få me seg. Så vi har en Britax B Motion 4 Plus som vi tar med oss hvis vi har dårligere plass.

Ser for meg at vi nå kommer til å bruke Stokke vogna til babyen og fortsette å bruke Britaxen til storesøster når det trengs.

Spent på hvordan vi skal få me oss begge vognene når den tid kommer. :p
 
Jeg har ikke personlig erfaring med Stokke Trailz, men ei venninne ble litt frustrert over at kalesjen var så åpen. Det kom mye sollys direkte på babyen. Jeg har fox, og er veldig fornøyd - bruker samme vogn på nestemann, men jeg har fryktelig lyst på fox 2 :p

Den gamle modellen har ganske kort kalesje. Jeg har løst det med å bruke en solskjerm fra Tinkafu på.
De har utvidet kalesjen på den nye modellen.
 
Hadde Simo til han største som nå er 12, og hadde også en Simo til han som nå er snart 6, men det gikk kansje 4-5 mnd så solgte jeg den å kjøpte Emmajunga City Cross (med svingbare forhjul), å var utrulig fornøyd med den.. Syns simo var veldig stor og tung.. Meg å kjæresten var faktisk å kikka på vogn på barnas hus i dag å vi ble veldig fort enig om at vi skal ha en NTX90 :hungry:
Tenker du forresten å ha ergo eller den flate sitte delen?
Får liksom ikke bestemt meg :facepalm:
 
Har to barn på 9 og 12, til de hadde vi en Emmaljunga edge duo, tror jeg den het. Fin, men stor og tung. Denne gangen vil jeg ha en vogn med svingbare forhjul som tar liten plass i bagasjerommet. Har foreløpig sett meg ut fire vogner, der alle har pluss og minus ved seg. Tipper det ikke blir den dyreste vogna... men de fire er:
Emmaljunga NXT 90
Britax s mile 3
Stokke Trailz
Petite chérie heritage

Vil ikke ha ei vogn som er for lav der ungen skal ligge/sitte. Noen vogner må man jo kjøpe ekstra utstyr til, som regntrekk, fottrekk, myggnett... Skal besøke en utstyrsbutikk og prøvetrille litt forskjellig. Har jo enda god tid på oss;)
 
Last edited:
Back
Topp