Vi hat emmaljunga Edge duo. Superfornøyd med bagdelen! Syns sportsdelen er litt lav, men ellers super. Digg å kjøre i litt ulendt terreng har litt lyst på en ny vogn, uten at jeg har noen god grunn til det.... Men tror ikke det blir prioritert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil gjerne ha en litt lett vogn. Vi har en Emmeljungan fra før, men jeg kunne tenkt meg noe annet. Har dere noen tips?
Britax 3, Stokke beat og Bugaboo fox er lette og kjekke vogner!
Det skal stå Britax s m i l e 3 forrestenTusen takk for mange gode tips. Det skal sjekkes ut!
Det skal stå Britax s m i l e 3 forresten
Den har jeg også lyst påHadde Simo til han største som nå er 12, og hadde også en Simo til han som nå er snart 6, men det gikk kansje 4-5 mnd så solgte jeg den å kjøpte Emmajunga City Cross (med svingbare forhjul), å var utrulig fornøyd med den.. Syns simo var veldig stor og tung.. Meg å kjæresten var faktisk å kikka på vogn på barnas hus i dag å vi ble veldig fort enig om at vi skal ha en NTX90
Jeg har ikke personlig erfaring med Stokke Trailz, men ei venninne ble litt frustrert over at kalesjen var så åpen. Det kom mye sollys direkte på babyen. Jeg har fox, og er veldig fornøyd - bruker samme vogn på nestemann, men jeg har fryktelig lyst på fox 2
Så bra at de har utbedret detDen gamle modellen har ganske kort kalesje. Jeg har løst det med å bruke en solskjerm fra Tinkafu på.
De har utvidet kalesjen på den nye modellen.
Tenker du forresten å ha ergo eller den flate sitte delen?Hadde Simo til han største som nå er 12, og hadde også en Simo til han som nå er snart 6, men det gikk kansje 4-5 mnd så solgte jeg den å kjøpte Emmajunga City Cross (med svingbare forhjul), å var utrulig fornøyd med den.. Syns simo var veldig stor og tung.. Meg å kjæresten var faktisk å kikka på vogn på barnas hus i dag å vi ble veldig fort enig om at vi skal ha en NTX90
Tenker du forresten å ha ergo eller den flate sitte delen?
Får liksom ikke bestemt meg
Den hadde jeg til forrige, så den blir det igjen her, veldig fornøydJeg kommer nok til å kjøpe en emmaljunga super nitro om jeg finner en