Vogntråd

Her har vi en simo kombivogn etter førstemann, så vi kommer ikke til å kjøpe ny.

Første gang jeg skulle ha vogn var kriteriene mine at vogna hadde god plass til baby med vinterpose, den skulle ha 4 hjul (mer stabil) og den skulle ha store gode hjul som er lettere å trille på snøen med.
 
Sist (for 11 år siden) hadde vi en gigantisk, blytung og umanøvrerbar Emmaljunga edge duo combi. Så denne gangen svinger jeg helt andre veien og vil ha det letteste på markedet. Jeg er 99% sikker på at det blir en Bugaboo Fox:hilarious:
 
Jeg kommer nok til å kjøpe en emmaljunga super nitro om jeg finner en :notworthy
 
Til første hadde vi Emmaljunga mondial de luxe, elsket den! Men den ble litt for stor og tung. Etterhvert kjøpte vi city jogger mini gt som hun enda bruker som sovevogn. Men vil gjerne ha en høy og lett vogn, er det noen som har eller har hatt Stokke trailz?:anyone
 
Kjøpte Britax Sm.ile 2 til storebror, den blir nok brukt nå også.
 
Jeg har hørt at det er mulig å ha en emmaljunga nxt60 med nxt90 hjul, har noen prøvd det? Evt. har bilde?:happy:
 
Vi har en Stokke Trailz etter frøkna, og jeg er så fornøyd med den! Vi hadde en Emmaljunga edge duo som sovevogn i barnehagen og jeg hater den! Foreldrene mine har en BRIO-vogn vi bruker mens vi er her, og den er ikke stort bedre. Tunge og fryktelig lave, men gode nok som ekstravogn.

Vi er litt usikre på om vi skal ha flere, nå som vi venter en til. Trenger vi det? Eldste er 2 år og 2 mnd når neste blir født... Vi har bæremeis, sele og sjal...
 
Til første hadde vi Emmaljunga mondial de luxe, elsket den! Men den ble litt for stor og tung. Etterhvert kjøpte vi city jogger mini gt som hun enda bruker som sovevogn. Men vil gjerne ha en høy og lett vogn, er det noen som har eller har hatt Stokke trailz?:anyone

Elsker trailzen! Den er så lett og god å trille, og et stort pluss at den er så høy og har mye plass under. Den tar jo en god del plass i bilen, men det har ikke vært et problem for oss.
 
Vi brukte bugaboo buffalo til første.
Kommer til å kjøpe liggedel og bruke Thule urban glide med neste. Den vognen er så behagelig å trille :)
 
Jeg har hørt at det er mulig å ha en emmaljunga nxt60 med nxt90 hjul, har noen prøvd det? Evt. har bilde?:happy:
Ja det kan du, men du må ha 90 sine hjulgafler på framhjulene da.
 
Jeg har Emmaljunga NXT60 Ergo. Er veldig fornøyd med den. Mitt krav var at jeg ikke ville ha en stor og uregjerlig vogn. Utrolig fornøyd med svinghjul fremme og vogna størrelse.

Har tenkt å kjøpe NXT Twin understell, slik at jeg kan bruke bagdel og sportsdel jeg allerede har. Og kjøpe en sportsdel til når spiren trenger det. Da kan jeg veksle mellom enkelt eller dobbelt understell alt etter om jeg skal ut med begge eller en. Hun som foreløpig er yngst vil være 1 år og 7/8 mnd når baby kommer.


Men, det er mine tanker foreløpig. Kan jo endres flere ganger. Vurderer og Bugaboo Donkey.
 
Skal ha bugaboo donkey denne gangen. Har buffalo vogna til minste hjemme nå og elsker den. Har bært gjennom Simo, city premier, mountain buggy og indie. Bugaboo er soleklar favoritt
 
Må nok ha tvillingvogn da det kun blir 15 mnd mellom de minste.
Skal ha tfk tvillingvogn har jeg bestemt. Hadde planer om det da vi planla nummer 2, men tok så lang tid å bli gravid da at vi ikke trengte tvillingvogn, men har tfk joggster twister nå og jeg er så fornøyd med den vogna der
 
Vi er kjempefornøyd med vår Britax Go Big. Har en som kun sover i vogn i bevegelse på dagtid, så har trillet mildt sagt masse... Og den vognen er super :) Så den blir brukt til andremann også.
 
Har en bugaboo buffalo fra før, og troooor jeg blir å bruke den, men kjenner jeg meg rett så ender jeg vell opp med en ny :hilarious: men er veldig fornøyd med den, så skjønner ikke hvorfor jeg eventuelt skulle ha byttet den ut.
 
Har en bugaboo buffalo fra før, og troooor jeg blir å bruke den, men kjenner jeg meg rett så ender jeg vell opp med en ny :hilarious: men er veldig fornøyd med den, så skjønner ikke hvorfor jeg eventuelt skulle ha byttet den ut.

Vi har også den fra før. Veldig fornøyd med den :)
Men som deg, kjenner jeg også på lysten på en ny
 
Back
Topp