Vogntråd

Hvilke vogner er gode på snø (østlandet, så ikke svære mengder, men fortsatt litt)?
Finnes det noen som er greie på grus og asfalt, men samtidig smidige på kjøpesenter ol.?
Vil gjerne finne en vogn som dekker alle behov, men uten å være veldig stor og tung :angelic:
 
Vi har tenkt å kjøpe bugaboo fox 2, da den er enkel å ta med seg rundt, og fin til oss som er litt lavere ☺️ Har også tenkt å kjøpe adapter og bilstol fra cybex som passer på rammen!
 
Noen som vet om en vogn som kan frakte både hun som er på vei og storebror som blir 5 år en måneds tid etter hun blir født cirka .. min sønn er på høyde med en 6 åring men er kun 4,7 år no .. han er lang . Og utfordringen blir å få trillet han og babyen som kommer til barnehagen .. har sett på søsken vogn men ikke funnet noe som går over hans vekt å lengde han er 20 kilo .. stå brett funker ikke ..
 
Noen som har erfaring Beemoo Easy Fly Lux?
Vi har allerede "stor" vogn, så jeg leter etter en trille å ha på senter o.l.
Litt sent kanskje, men ei god venninne har 2018 modellen og den har vært i gid bruk i 2 år nå. Vi har vært på utallige trilleturer sommer som vinter og hun er veldig fornøyd. Vet hun kjøpte ekstra vinterhjul (faste) som hun brukte i perioden med mest snø hvis vi skulle gå der det var dårlig brøytet.
Lett å snu både bagdel en og sittedelen, veier ikke stort heller. Gutten der er over 2 nå og passer fint fremdeles, men nå får baby nr 2 glede av å bruke den.

Fargen har holdt seg bra også, ikke falmet og lett å tørke av. Hun hadde en olivenfarge på sin.

Har du tatt en avgjørelse? Lykke til!
Jeg slår et slag for disse litt rimelige merkene, mange av de kan være like bra ;)
Vi hadde beemoo easy travel selv. En bitteliten vogn. Vi skulle ut å reise til Thailand i 3 mnd da baby var ca 2 mnd så var ment til det. Men vi endte opp med å bruke den til baby var nærmere året. Da gikk vi over til annen vogn for å få litt mer plass i varekurven.
 
Litt sent kanskje, men ei god venninne har 2018 modellen og den har vært i gid bruk i 2 år nå. Vi har vært på utallige trilleturer sommer som vinter og hun er veldig fornøyd. Vet hun kjøpte ekstra vinterhjul (faste) som hun brukte i perioden med mest snø hvis vi skulle gå der det var dårlig brøytet.
Lett å snu både bagdel en og sittedelen, veier ikke stort heller. Gutten der er over 2 nå og passer fint fremdeles, men nå får baby nr 2 glede av å bruke den.

Fargen har holdt seg bra også, ikke falmet og lett å tørke av. Hun hadde en olivenfarge på sin.

Har du tatt en avgjørelse? Lykke til!
Jeg slår et slag for disse litt rimelige merkene, mange av de kan være like bra ;)
Vi hadde beemoo easy travel selv. En bitteliten vogn. Vi skulle ut å reise til Thailand i 3 mnd da baby var ca 2 mnd så var ment til det. Men vi endte opp med å bruke den til baby var nærmere året. Da gikk vi over til annen vogn for å få litt mer plass i varekurven.


Supert.
Takk for svar :)
Venter ikke nest før i februar, så vurderer fortsatt.
 
Back
Topp