Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer å reise til Sverige og handle vogn der. Hele svigerfamilien er jo svenske og bor der så vi skal uansett dit å hilse på i mai. Er det billigere med barnevogn der? Noen som vet?
Jo, det er det jeg er litt redd for selv. Har gått mye trilleturer med mine niese og nevø og de lå begge i en Simo kombivogn.. men jeg kan ikke huske hvor tungt det var Vurdere også en vogn som er enklere å svinge med... Var ute og kikket litt i går og skjønner at dette ikke blir bare lett Mye fint og praktisk å velge i!
Vi og har alt handla vogn. Vi må fordele utgiftene utover framover, da vi skal sette opp hytte til våren. Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo m/sportsdel brukt til 2000kr, og vi er helt sikre på vårt valg er jo morsomt å handle og da, pluss at det ikke blir så store utgifter på kort tid kjempefin vogn du har kjøpt deg!Vi henta denne i dag. Litt tidlig, kanskje. Men fant ut at det er greit å fordele utgiftene litt. Betalte 2000,- for komplett edge. I tillegg fikk jeg med søskenbrett og fire bøker om bla. svangerskap og fødsel i prisen :-D
Vi og har alt handla vogn. Vi må fordele utgiftene utover framover, da vi skal sette opp hytte til våren. Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo m/sportsdel brukt til 2000kr, og vi er helt sikre på vårt valg er jo morsomt å handle og da, pluss at det ikke blir så store utgifter på kort tid kjempefin vogn du har kjøpt deg!
Ja, den ser nå lik ut bortsett fra fargen tror jeg blir veldig fornøyd med den vognen Vi tenker å kjøpe bilstol neste gang, det blir vel det dyreste å kjøpe iom at jeg ikke vil kjøpe det bruktGodt å høre flere har kjøpt! Samme som vår det, eller?
Gleder oss til neste kjøp - hva enn det blir
Ja, den ser nå lik ut bortsett fra fargen tror jeg blir veldig fornøyd med den vognen Vi tenker å kjøpe bilstol neste gang, det blir vel det dyreste å kjøpe iom at jeg ikke vil kjøpe det brukt
Har helt ærlig ikke lest meg opp på bilstoler enda, så det vet jeg ikke. Men vet de velger kvalitet. Mulig den heter besafe ellernoe..Fin vogn, men bilstolen blir vell ikke etter norsk standard og godkjenning? Nå er jeg veldig nazi på akkurat det punktet da.. kjøper ikke hva som helst
Har helt ærlig ikke lest meg opp på bilstoler enda, så det vet jeg ikke. Men vet de velger kvalitet. Mulig den heter besafe ellernoe..
Haha. Stemmer...Var vel ikke mitt innlegg du svarte på.. sorry - tidlig morgen
Fin vogn, men bilstolen blir vell ikke etter norsk standard og godkjenning? Nå er jeg veldig nazi på akkurat det punktet da.. kjøper ikke hva som helst
Det ble svart Ville først ha hvit, men fant fort ut at det ikke er så lurtfine vogner syns jeg! Farge valgte dere da?
Vi får kanskje arve/kjøpe bilstol av et søskenbarn av knøttet - den vet vi er sikker, og ikke vært i kræsj