Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det med oss også, men syns det er helt greit i grunn hvis vi får mere igjen på skatten så blir det nok ny tfk joggster twist understell fra nett og bag og tilbehør fra finn.noHar ikke råd til å kjøpe vogn nå,hvertfall ikke ny. Sitter å ser litt på finn.no for å finne noe billig,helst Emmaljunga
Vi kjøpte brukt emmaljunga på finn - fant en i nærheten til 2000,- Det vi trenger i tillegg i forhold til 'vognutstyr' er egentlig bare stelleveske, det fulgte ikke med.Har ikke råd til å kjøpe vogn nå,hvertfall ikke ny. Sitter å ser litt på finn.no for å finne noe billig,helst Emmaljunga
Sånn er det med oss også, men syns det er helt greit i grunn hvis vi får mere igjen på skatten så blir det nok ny tfk joggster twist understell fra nett og bag og tilbehør fra finn.no
Vi kjøpte brukt emmaljunga på finn - fant en i nærheten til 2000,- Det vi trenger i tillegg i forhold til 'vognutstyr' er egentlig bare stelleveske, det fulgte ikke med.
wow..det var jo ganske billig vogn håper jeg er like heldig
Mulig jeg har lagt ut bilde her tidligere, men her er den i alle fsll. Var litt skeptisk til fargeb, men både jeg og sambo liker den bare bedre og bedre. Kanskje spesielt han siden han ikke vil ha som 'alle andre'. Med det mener han grå, svart, hvit...
Håper du finner en du liker til en god pris!
Jeg mottok min Tutek Turran for ei uke siden og med nervøse hender pakket jeg den opp for å se an kvaliteten! HELT FANTASTISK!
Absolutt ingenting å utsette på verken, kvalitet eller utseende!
Den var bare litt mindre enn en emmaljunga mondial, så fortsatt god og romslig men var også veldig lett å manøvrere rundt og god demping klikklåsene som bytter mellom liggedel, sittedel og bilsete gjøres knall enkelt uten hjelp!
Fikk med ekstra hjul, stelleveske, regntrekk, myggnetting, det var kalesjer til hver av delene så vi slipper å flytte den ene kalesjen fra ligge til sittedel Jeg var lamslått og med sommerfugler i magen manøvrerte jeg meg gjennom trange ganger og dørkarmer, sambo trodde jeg hadde klikka haha! Så lykkelig. Nå står den i gangen og jeg greier ikke la være å stryke over den og se for meg lille i den om 5 mnd oooog nå begynte jeg å grine.... LOL..
Hei, Jeg planlegger også å kjøpe Tutek Turran, men jeg finner ikke mange tester på det. Er du fortsatt fornøyd med den? Vi bor på en gård i fjellene i Sør Trøndelag og jeg er ikke sikker på om denne barnevognen vil være egnet for vinteren, turer i skogen med snø, is og ujevnt terreng?
Pluss, på nordbaby.no jeg finner ikke liggemål bag?