Vogn

Vurderer Simo Duo eller Emmaljunga Edge Duo, noen argument for eller i mot?

Blir en Simo Duo her denne gangen også, som med forrige baby. Veldig fornøyd med den vogna altså! God plass i bagen til høst/vinterbaby med plass til pose og alt, og veldig god å trille! Har hatt Peg Perego duo tidligere og veldig god vogn det også, men bagen ble i minste laget (mine barn har vert store så..).

Har ikke råd til å kjøpe vogn nå,hvertfall ikke ny. Sitter å ser litt på finn.no for å finne noe billig,helst Emmaljunga :)

Har ikke råd til å kjøpe vogn nå,hvertfall ikke ny. Sitter å ser litt på finn.no for å finne noe billig,helst Emmaljunga :)
Sånn er det med oss også, men syns det er helt greit i grunn :) hvis vi får mere igjen på skatten så blir det nok ny tfk joggster twist understell fra nett og bag og tilbehør fra finn.no :)

Vi kjøpte brukt emmaljunga på finn - fant en i nærheten til 2000,- :-) Det vi trenger i tillegg i forhold til 'vognutstyr' er egentlig bare stelleveske, det fulgte ikke med.

Sånn er det med oss også, men syns det er helt greit i grunn :) hvis vi får mere igjen på skatten så blir det nok ny tfk joggster twist understell fra nett og bag og tilbehør fra finn.no :)

ja,har ikke noe imot å kjøpe på finn.no :) håper bare jeg finner noen i trondheim som selger en vogn til grei nok pris ;)

Vi kjøpte brukt emmaljunga på finn - fant en i nærheten til 2000,- :) Det vi trenger i tillegg i forhold til 'vognutstyr' er egentlig bare stelleveske, det fulgte ikke med.

wow..det var jo ganske billig vogn :D håper jeg er like heldig ;)

Jeg fikk her om dagen høre at emmaljunga city cross bag delen blir for liten for høst barn igjennom vinteren og at den smaler inn ved beina. Hva tenker dere? Ble plutselig veldig usikkert på om vi skal ha den eller ikke....

wow..det var jo ganske billig vogn :D håper jeg er like heldig ;)
e660b1c1c07a11ffffd9a364af0eb9f6

Mulig jeg har lagt ut bilde her tidligere, men her er den i alle fsll. Var litt skeptisk til fargeb, men både jeg og sambo liker den bare bedre og bedre. Kanskje spesielt han siden han ikke vil ha som 'alle andre'. Med det mener han grå, svart, hvit...

Håper du finner en du liker til en god pris! :-)

e660b1c1c07a11ffffd9a364af0eb9f6

Mulig jeg har lagt ut bilde her tidligere, men her er den i alle fsll. Var litt skeptisk til fargeb, men både jeg og sambo liker den bare bedre og bedre. Kanskje spesielt han siden han ikke vil ha som 'alle andre'. Med det mener han grå, svart, hvit...

Håper du finner en du liker til en god pris! :)

den var jo kjempe fin :)

takk,sitter å titter hver dag om jeg finner noe :P :D

Jeg mottok min Tutek Turran for ei uke siden og med nervøse hender pakket jeg den opp for å se an kvaliteten! HELT FANTASTISK! ❤️
Absolutt ingenting å utsette på verken, kvalitet eller utseende!
Den var bare litt mindre enn en emmaljunga mondial, så fortsatt god og romslig men var også veldig lett å manøvrere rundt og god demping :) klikklåsene som bytter mellom liggedel, sittedel og bilsete gjøres knall enkelt uten hjelp!
Fikk med ekstra hjul, stelleveske, regntrekk, myggnetting, det var kalesjer til hver av delene så vi slipper å flytte den ene kalesjen fra ligge til sittedel :) Jeg var lamslått og med sommerfugler i magen manøvrerte jeg meg gjennom trange ganger og dørkarmer, sambo trodde jeg hadde klikka :D haha! Så lykkelig. Nå står den i gangen og jeg greier ikke la være å stryke over den og se for meg lille i den om 5 mnd oooog nå begynte jeg å grine.... LOL..

Hei, Jeg planlegger også å kjøpe Tutek Turran, men jeg finner ikke mange tester på det. Er du fortsatt fornøyd med den? Vi bor på en gård i fjellene i Sør Trøndelag og jeg er ikke sikker på om denne barnevognen vil være egnet for vinteren, turer i skogen med snø, is og ujevnt terreng?:nailbiting:

Pluss, på nordbaby.no jeg finner ikke liggemål bag?

Hei, Jeg planlegger også å kjøpe Tutek Turran, men jeg finner ikke mange tester på det. Er du fortsatt fornøyd med den? Vi bor på en gård i fjellene i Sør Trøndelag og jeg er ikke sikker på om denne barnevognen vil være egnet for vinteren, turer i skogen med snø, is og ujevnt terreng?:nailbiting:

Pluss, på nordbaby.no jeg finner ikke liggemål bag?

Jeg er knallfornøyd :-)
Den er kjempe vakker, skinn så lett og rengjøre og lett å manøvrere. Den er litt stor, men jeg liker det :-)
Tror ikke den er beregnet for røft terreng, men den har god demping, jeg har selv kun gått tur på asfalt og grusveier med den, tursti terreng og den holder seg flott der i alle fall :)

Innvendige mål i liggedel er 80x40 cm :)

Vi kjøpte Emmaljunga Mondial de luxe, den har stor og god bag, er lett og en drøm å trille! Å så er den utrolig flott å se på, så er super fornøyd :)

Back
Topp