Vogn

vi likte begge to dallas sykt godt når vi så den i virkeligheten, super fin <3 googlet dakar nå, de ser jo egentlig ganske like ut, men med de hvite små detaljene/sømmene/eller hva jeg kan kalle det på dallas så kanskje den ikke blir så ensfarget liksom? nå skal ikke jeg blande meg da :p begge er jo fine uansett ;)
Jeg tror jeg overlater valget til mamma, siden hun insisterer på å betale. Så slipper jeg å tenke mer på det. ;) Blir nok veldig fornøyd uansett.

I dag var mannen med å tittet på vogn :) fant ut at tfk joggster twist er vognen for oss, så da gjenstår det bare å kjøpe en. Men vi vill se om det kommer noen tilbud. Vi har jo ikke akkurat dårlig tid :)

Vi har kjøpt Emmaljunga mondial duo, 2010 mod. Fikk den for 5000,- og da fikk vi med maaasse ekstra ting, som seng osv :)

Vedlegg

• 11076270_389786951193986_4844936168615933034_n.jpg
    11076270_389786951193986_4844936168615933034_n.jpg
    63,8 KB · Visninger: 77
Jeg mottok min Tutek Turran for ei uke siden og med nervøse hender pakket jeg den opp for å se an kvaliteten! HELT FANTASTISK! ❤️
Absolutt ingenting å utsette på verken, kvalitet eller utseende!
Den var bare litt mindre enn en emmaljunga mondial, så fortsatt god og romslig men var også veldig lett å manøvrere rundt og god demping :) klikklåsene som bytter mellom liggedel, sittedel og bilsete gjøres knall enkelt uten hjelp!
Fikk med ekstra hjul, stelleveske, regntrekk, myggnetting, det var kalesjer til hver av delene så vi slipper å flytte den ene kalesjen fra ligge til sittedel :) Jeg var lamslått og med sommerfugler i magen manøvrerte jeg meg gjennom trange ganger og dørkarmer, sambo trodde jeg hadde klikka :D haha! Så lykkelig. Nå står den i gangen og jeg greier ikke la være å stryke over den og se for meg lille i den om 5 mnd oooog nå begynte jeg å grine.... LOL..

Jeg fikk litt å tenke på i går.. Var med ei venninne som måtte reklamere på vogna si, og da ble det jo automatisk kikking på vogn.. Da viste ekspeditøren oss en ny tysk kvalitets test der de har testa forskjellige type barnevogner. Testen var avansert og hadde testet alt fra sikkerhet, kvalitet og bruk. Tfk og Stokke ble SLAKTA de fikk kjempedårlig evaluering på både kvalitet og sikkerhet. Bla. At de er ustødige, og tåler veldig lite. Vi hadde jo bestemt oss for TfK :( så nå må jeg finne ei annen vogn..
Emmaljunga var ikke mer i besten
brio go next kom veldig godt ut..

Jeg mottok min Tutek Turran for ei uke siden og med nervøse hender pakket jeg den opp for å se an kvaliteten! HELT FANTASTISK! ❤️
Absolutt ingenting å utsette på verken, kvalitet eller utseende!
Den var bare litt mindre enn en emmaljunga mondial, så fortsatt god og romslig men var også veldig lett å manøvrere rundt og god demping :) klikklåsene som bytter mellom liggedel, sittedel og bilsete gjøres knall enkelt uten hjelp!
Fikk med ekstra hjul, stelleveske, regntrekk, myggnetting, det var kalesjer til hver av delene så vi slipper å flytte den ene kalesjen fra ligge til sittedel :) Jeg var lamslått og med sommerfugler i magen manøvrerte jeg meg gjennom trange ganger og dørkarmer, sambo trodde jeg hadde klikka :D haha! Så lykkelig. Nå står den i gangen og jeg greier ikke la være å stryke over den og se for meg lille i den om 5 mnd oooog nå begynte jeg å grine.... LOL..
Kan du ikke legge ut litt bilder da? Kjekt å se hvordan den ser ut!

Her ble det bestilt Emmaljunga Duo Edge med Delux Chrome/Leather-understell i fargen Black Symphoni:) Sååå fin!

Understellene med svingbare hjul er jo en drøm, men vi bor ved grusvei og mye snø om vinteren, så ville ha fire, store faste lufthjul. Både jeg og BF er høye, så da ble Delux-understellet mest praktisk for oss :)

Da er vogn bestilt og jeg ble endelig enig med meg selv når det gjaldt farge. Emmaljunga Edge Duo med Classic Chrome understell (annet enn bildet). Da er det bare å glede seg til levering! :happy:

vogn.jpg

Hjelp.. Hadde egentlig bestemt oss for Stokke Trailz, men så har vi sett litt på Emmaljunga Mondial De luxe og har selfølgelig falt litt for denne også. Syns den ser så romslig og god ut til kalde vinterdager :)
Noen erfaringer?

Back
Topp