Vogn

Har holdt av denne vogna, men er litt usikker på fargene. Hekt ærlig fra dere; hva syns dere om den?

Det som er veldig positivt er at den har en fin pris med både bag- og sportsdel. (Brukt)

Vogna ser fin ut, men har hørt at understellet der er veldig tungt.

Okei :) Vet du om den er tung å trille? Eller er det ved løfting i bil ol.?

Aldri prøvd det selv, men har hørt at den er tung å trille, skal jo en baby oppi der også. Vil anta at den kan være tung å løfte inn i bil også. Tenker også at det kan være en grunn til at de ikke selger det understellet mere.

Vurderer å reise til Sverige og handle vogn der. Hele svigerfamilien er jo svenske og bor der så vi skal uansett dit å hilse på i mai. Er det billigere med barnevogn der? Noen som vet?

Kommer nok til å bruke city crossen igjen. Elsker den vogna! Eneste er at jeg kunne tenkt meg annet understell, men det er ingen verdenskrise. Og ja, bagen er ikke så stor, men det er null problem å pakke de godt inn i sportsdelen :)
Enig :) Jeg brukte voksi urban i bag'n :)

Vurderer å reise til Sverige og handle vogn der. Hele svigerfamilien er jo svenske og bor der så vi skal uansett dit å hilse på i mai. Er det billigere med barnevogn der? Noen som vet?
Spsrer kanskje rundt 2000,- men så spørs det jo hvor mye man bruker i reiseutgifter også

Jeg tror det blir Simo Duo eller Simo Kombivogn på oss.. men jeg synes Emmaljunga har noen veldig greie modeller. Kommer til å gå mye trilleturer i friluftsområdene i og rundt Kristiansand så at den er stødig og triller godt på grus er et absolutt krav.
Blir ikke sumo veldig tung om du skal bruke den mye i friluftsområder?

Blir ikke sumo veldig tung om du skal bruke den mye i friluftsområder?

Jo, det er det jeg er litt redd for selv. Har gått mye trilleturer med mine niese og nevø og de lå begge i en Simo kombivogn.. men jeg kan ikke huske hvor tungt det var ;) Vurdere også en vogn som er enklere å svinge med... Var ute og kikket litt i går og skjønner at dette ikke blir bare lett ;) Mye fint og praktisk å velge i!

Da bør du være sikker på å få den med deg samme dag. Kjett å måtte reise tilbake. Da blir det fort dyrt for reisen også :)

Da bør du være sikker på å få den med deg samme dag. Kjett å måtte reise tilbake. Da blir det fort dyrt for reisen også :)

Ja da gidder jeg ikke ;) Kanskje jeg skal sende svigerinnen min på noen sjekkrunder før vi setter oss i bilen og kjører over. Skal være der litt over en uke så forhåpentligvis ordner det seg. Evt. blir det vognshopping her i Kristiansand :)

Hadde egentlig ikke tenkt å bruke å mye på vogn denne gangen, siden det er nr 3 og jeg har tenkt at "jeg syns ikke det er så viktig nå". Men, så har jeg tittet litt på vogn og forelsket meg i Stokke trailz! Mannen syns også den ser super ut. Har ikke sett den live enda, men den skal sjekkes ut! :-D Noen som har sett på den?

Fikk akkurat en melding av kona til svigerfar og hennes datter har en nesten ny vogn hun skal selge til en billig penge. Så den skal jeg helt sikkert ta en titt på og så kan vi ta den med hjem til Norge når vi har vært der i mai. Håper bare ikke den er hvit eller veldig typisk det ene eller andre kjønn. Blir uansett spennende å se :)

Hei. Jeg har en bugaboo buffalo som eldstemann brukte. Kjøpte den i oktober i fjor på 50% på åpning av barnashus butikk. Kjempe fornøyd! Utrolig god vogn. Et godt tips : følg gjerne ned på nyhetsbrev fra forskjellige butikker, de har gode tilbud som regel. I mitt tilfelle var det de 50 første kundene som fikk 50% på valgfri vare. Heldig

Har emmaljunga city cross etter de to andre. Kjøper bare ny bag del antageligvis brukt tenkte jeg blir ikke brukt mange mnd.

Kan jeg spørre.. Er første gang for meg, og ser litt rundt på nett etter vogner. Skal gå i butikk og "prøve" noen forskjellige også tenkte jeg, men bare lurer jo litt på hva jeg skal se etter. Har sett på emmaljunga som mange snakker om her, og elsker den utseendemessig, og leser den er veldig bra. Har også venninner som har anbefalt den. Men er det en stor fordel med svingbare hjul? Bor i by, men blir kanskje en tur i ny og ne på en tursti e.l. Greit å få den inn og ut av bil enkelt også.. Eneste jeg har lyst på er fire hjul og at jeg har lille imot meg.. Noen spesielle anbefalinger? :-)

Kan jeg spørre.. Er første gang for meg, og ser litt rundt på nett etter vogner. Skal gå i butikk og "prøve" noen forskjellige også tenkte jeg, men bare lurer jo litt på hva jeg skal se etter. Har sett på emmaljunga som mange snakker om her, og elsker den utseendemessig, og leser den er veldig bra. Har også venninner som har anbefalt den. Men er det en stor fordel med svingbare hjul? Bor i by, men blir kanskje en tur i ny og ne på en tursti e.l. Greit å få den inn og ut av bil enkelt også.. Eneste jeg har lyst på er fire hjul og at jeg har lille imot meg.. Noen spesielle anbefalinger? :)

Emmaljunga har ulike str på baggene, og ulike understell. Noen er litt tyngre enn andre, så anbefaler deg å reise å se på vognene :) Jeg liker emmaljunga godt ;) Har sett på simo også, syns de virker fine også :) Lest om flere her inne med god erfaring på simo også.
Vi lander nok på en emmaljunga :)

Valget falt på TFK Joggster twist her, av ulike grunner, bl.a fordi mannen er høy og de fleste vogner blir ugreie å trille på for han. Sort vogn/understell og helsort hardbag. :)

Back
Topp