Vogn

Simo her :)

Har Emmaljunga City cross etter forrige baby, så nå er blitt litt stor, så den bruker vi. Elsker den <3

Jeg har sett på emmaljunga edge ( svingbare hjul) vs TFK ! Noen som har erfaringer !?

Har MB urban jungle til jenta vår, kommer ikke til å bytte

Vi skal ha en Bugaboo Donkey :) har hatt en god del vogner, men denne må det nesten bli, pga aldersforskjellen til barna (18 mnd mellom).

Har hatt emmaljunga Før og er kjempefornøyd.. så litt på simo dennegang siden den er helt vanntett, men emmaljunga blir valget da den er finere og mer utstyr til... -)

Blir mountain buggy denne gangen :)
Bodde på bygda sist, og da var simo kombi helt genial! Men nå vil jeg ha en letter vogn som tar mindre plass og som jeg kan jogge med :)

Har en hvit emmaljunga Edge duo etter storesøster! Elsker den! Så blir å bruke denne til kyllingen også :)
ImageUploadedByBV Forum1424741375.873575.jpg

Jeg tror det blir Simo Duo eller Simo Kombivogn på oss.. men jeg synes Emmaljunga har noen veldig greie modeller. Kommer til å gå mye trilleturer i friluftsområdene i og rundt Kristiansand så at den er stødig og triller godt på grus er et absolutt krav.

Kjøpte den i strømstad; -) ga 8400 svenske kroner for vognen, fikk med sportsdelen, stelleveske og regnskydd; -)

Har brio happy etter de 2 første.. baggen kan vel brukes, men sportsdelen er vel godt brukt og kan tenke meg ny. Vurderer emmaljunga, men vet ikke hvor mye jeg skal bruke på vogn ;p

Har holdt av denne vogna, men er litt usikker på fargene. Hekt ærlig fra dere; hva syns dere om den?

Det som er veldig positivt er at den har en fin pris med både bag- og sportsdel. (Brukt)

Vedlegg

• 1425325231510.jpg
    1425325231510.jpg
    64,6 KB · Visninger: 148
Back
Topp