FrøkenMG
Forumet er livet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Aprilspirene 2023
Hvem må bytte?Liker profilbildet ditt frøkenMG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem må bytte?Liker profilbildet ditt frøkenMG
du har flere stjerner så vi får satse på det holderHvem må bytte?
Jeg ble forvirra så jeg bytta. Så ser jeg forskjell selv.du har flere stjerner så vi får satse på det holder
Så mye fint du har laget!Vi har prøvd I over to år, så jeg har å et lite lager allerede. Men har store planer. Strikker av lageret frem til vi vet kjønn iallefall. Blir det jente så må jeg trå til med litt rosa kjenner jeg
Noe av det jeg har strikket.
Så mye fint du har laget! For min del har det vært alt for emosjonelt å strikke babytøy, i alle fall hvis jeg har tenkt at det skal være noe vi kan bruke selv. Så her blir det strikket lite før vi er ganske sikre på at det skal gå bra.Tusen takk. Jeg har masse. ja faller mer og mer for petiteknit nå. Storebror er 7 år så mange av disse designene fantes ikke da han var liten nok til å bruke dem så blir kok altfor mye. Men det får heller være. Tenker å få strikka mest mulig fra 0-12 mnd så slipper jeg "stresse" med strikk når det er babykos
Følg meg gjerne på littleknitsbyheffamama på insta om dere vil
Strikket garntopia babyteppe og et par små sokker Blir der jente beholder jeg selv, hvis ikke blir det gave til ei venninne som venter ei jente i august
Den rlbbebodyen på IG, hvilket hefte er den fra?Tusen takk. Jeg har masse. ja faller mer og mer for petiteknit nå. Storebror er 7 år så mange av disse designene fantes ikke da han var liten nok til å bruke dem så blir kok altfor mye. Men det får heller være. Tenker å få strikka mest mulig fra 0-12 mnd så slipper jeg "stresse" med strikk når det er babykos
Følg meg gjerne på littleknitsbyheffamama på insta om dere vil
Så fin!Min mor har strikket og satt sammen denne deilige posen til minien
Vis vedlegget 322819 Vis vedlegget 322820 Vis vedlegget 322821
Vi har prøvd I over to år, så jeg har å et lite lager allerede. Men har store planer. Strikker av lageret frem til vi vet kjønn iallefall. Blir det jente så må jeg trå til med litt rosa kjenner jeg
Noe av det jeg har strikket.
Den er fra lammull hefte fra rauma garnDen rlbbebodyen på IG, hvilket hefte er den fra?
Ja, jeg har trålet nettsidene til Rauma nettopp og fant den der. Spørs om jeg ikke må en tur ned på garnbutikken etterhvert!Den er fra lammull hefte fra rauma garn
Sykt mye fint i det heftet og lammull er deilig å strikke iJa, jeg har trålet nettsidene til Rauma nettopp og fant den der. Spørs om jeg ikke må en tur ned på garnbutikken etterhvert!
Jeg lærte det av en av bestemødrene mine tror jeg.Har veldig lyst å lære meg å strikke. Hvordan lærte dere å strikke?
Vi har ingen i familien som strikker så har veldig lyst å lære meg