Snorkfrøken1991
Andre møte med forumet
Vis vedlegget 324421
Spiren vår var planlagt,så jeg har strikket ganske mange plagg allerede i prøvetiden! Blandt annet dette settet❤
Så nydelig!! Er det Ellen sett fra PetiteKnit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 324421
Spiren vår var planlagt,så jeg har strikket ganske mange plagg allerede i prøvetiden! Blandt annet dette settet❤
Ja det stemmer,blir nok fler av disse etterhvertSå nydelig!! Er det Ellen sett fra PetiteKnit?
Strikket garntopia babyteppe og et par små sokker Blir der jente beholder jeg selv, hvis ikke blir det gave til ei venninne som venter ei jente i august
Ja det stemmer,blir nok fler av disse etterhvert
Åh,den er fin Har strikka ankersdrakt,ankerskyse,willumsbukse,nybegynnerjakke,lillebrorsrompere fra petit knit,sikkert fler au,men var disse jeg kom på i farta! Elsker de oppskriftene!!Hun har så mye fint! Har selv kjøpt oppskriften + mange fler, så gleder meg til å de kommende månedene Men først må jeg bli ferdig med sunday suit
Åh,den er fin Har strikka ankersdrakt,ankerskyse,willumsbukse,nybegynnerjakke,lillebrorsrompere fra petit knit,sikkert fler au,men var disse jeg kom på i farta! Elsker de oppskriftene!!
JaaÅå, har strikka to willums jeg også, de er så fine!
Vis vedlegget 324421
Dsa,sterkDet er så fint! Det er mitt neste prosjekt - i hvitt/kitt hvilket garn har du brukt?
Ja,men oppskriftene på endel av det er så vanskelige.. holder på med en strømpebukse derfra nå,den er ganske grei daKnitting for Olive har også mye fint.
Vi har prøvd I over to år, så jeg har å et lite lager allerede. Men har store planer. Strikker av lageret frem til vi vet kjønn iallefall. Blir det jente så må jeg trå til med litt rosa kjenner jeg
Noe av det jeg har strikket.
Veldig fint,veldig mange av de samme plaggene har jeg også strikket elsker ankers drakten!Vi har prøvd I over to år, så jeg har å et lite lager allerede. Men har store planer. Strikker av lageret frem til vi vet kjønn iallefall. Blir det jente så må jeg trå til med litt rosa kjenner jeg
Noe av det jeg har strikket.
Herlighet, så mye fint!
Tusen takk. Jeg har masse. ja faller mer og mer for petiteknit nå. Storebror er 7 år så mange av disse designene fantes ikke da han var liten nok til å bruke dem så blir kok altfor mye. Men det får heller være. Tenker å få strikka mest mulig fra 0-12 mnd så slipper jeg "stresse" med strikk når det er babykosVeldig fint,veldig mange av de samme plaggene har jeg også strikket elsker ankers drakten!