Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å strikke et sikk-sakk-teppe og har rota litt i lageret.
Tror det blir disse fargene.
Vis vedlegget 323449
Takk må jobbe med å finne kjønnsnøytralt, vet ikke om vi vil vite kjønn.Fin kombinasjon!
Takk må jobbe med å finne kjønnsnøytralt, vet ikke om vi vil vite kjønn.
Det er et av mine favorittgarn! Det er jo så mange fine farger i det!Tenkte å strikke et sikk-sakk-teppe og har rota litt i lageret.
Tror det blir disse fargene.
Vis vedlegget 323449
Jeg elsker rein ull. Min lokale garnbutikk fører heldigvis både Finull, Lamull og mye annet fra Rauma.Det er et av mine favorittgarn! Det er jo så mange fine farger i det!
Ja, jeg også. Hva er «log»teknikk? Det har jeg ikke hørt om før.Jeg elsker rein ull. Min lokale garnbutikk fører heldigvis både Finull, Lamull og mye annet fra Rauma.
Begynte nå i kveld. Blir ikke sikk-sakk likevel, men improvisert rillestrikket i «log»-teknikk.
Vet ikke hva man kaller det på norsk? Sånn her, men improvisert: https://www.ravelry.com/patterns/library/four-colour-log-cabin-baby-blanketJa, jeg også. Hva er «log»teknikk? Det har jeg ikke hørt om før.
Det blir fint!Skal spørre mamma om å sende oppskrift til Marius vognteppe som jeg har garn til, når jeg forteller henne om graviditeten når jeg når uke 5
Skal visst se litt sånn ut:
Vis vedlegget 323620
Bilde tatt fra nett.
Så fint mønster!Jeg holder på med ein slik en Klarer aldri å vente til ting er mer sikkert. Viss ikke så får den havne i gave boksen.
Nydelig!Jeg holder på med ein slik en Klarer aldri å vente til ting er mer sikkert. Viss ikke så får den havne i gave boksen.