Vis meg hva du syr/strikker/hekler til spiren

Jeg har bladd gjennom alle strikkebøkene mine og funnet masse som jeg vil lage. Jeg har alltid ønsket meg min egen Nøstebarndress, så det må nok bli den først. Så fort jeg er ferdig med teppet da.
 
Hun har så mye fint! Har selv kjøpt oppskriften + mange fler, så gleder meg til å de kommende månedene :happy: Men først må jeg bli ferdig med sunday suit :Heartred
Åh,den er fin Har strikka ankersdrakt,ankerskyse,willumsbukse,nybegynnerjakke,lillebrorsrompere fra petit knit,sikkert fler au,men var disse jeg kom på i farta! Elsker de oppskriftene!!
 
Åh,den er fin Har strikka ankersdrakt,ankerskyse,willumsbukse,nybegynnerjakke,lillebrorsrompere fra petit knit,sikkert fler au,men var disse jeg kom på i farta! Elsker de oppskriftene!!

Åå, har strikka to willums jeg også, de er så fine!
 
Så flinke dere er:gen014 Selv er jeg såpass nybegynner med strikking at jeg sikkert kommer til å ønske meg mest fra mamma og svigermor:Heartred
 
Jeg hekler et stort sofateppe til meg og baby❤️ og når den tid kommer ska jeg lage noe annet til baby❤️
 
Hekler ikke og strikker ikke, men må bare si WOW så flinke dere er! :)
Krysser fingrene for at moren min strikker/hekler noe til den lille...hihi
 
Vi har prøvd I over to år, så jeg har å et lite lager allerede. Men har store planer. Strikker av lageret frem til vi vet kjønn iallefall. Blir det jente så må jeg trå til med litt rosa kjenner jeg :angel11

Noe av det jeg har strikket.
 

Vedlegg

  • IMG_20200424_163524_230.jpg
    IMG_20200424_163524_230.jpg
    63,4 KB · Visninger: 56
  • IMG_20200306_104634_684.jpg
    IMG_20200306_104634_684.jpg
    54,8 KB · Visninger: 56
  • IMG_20200216_002945_639.jpg
    IMG_20200216_002945_639.jpg
    56,3 KB · Visninger: 55
Vi har prøvd I over to år, så jeg har å et lite lager allerede. Men har store planer. Strikker av lageret frem til vi vet kjønn iallefall. Blir det jente så må jeg trå til med litt rosa kjenner jeg :angel11

Noe av det jeg har strikket.

Herlighet, så mye fint!:love017
 
Vi har prøvd I over to år, så jeg har å et lite lager allerede. Men har store planer. Strikker av lageret frem til vi vet kjønn iallefall. Blir det jente så må jeg trå til med litt rosa kjenner jeg :angel11

Noe av det jeg har strikket.
Veldig fint:Heartred,veldig mange av de samme plaggene har jeg også strikket elsker ankers drakten!
 
Herlighet, så mye fint!:love017
Veldig fint:Heartred,veldig mange av de samme plaggene har jeg også strikket elsker ankers drakten!
Tusen takk. Jeg har masse. :angelic:ja faller mer og mer for petiteknit nå. Storebror er 7 år så mange av disse designene fantes ikke da han var liten nok til å bruke dem så blir kok altfor mye. Men det får heller være. Tenker å få strikka mest mulig fra 0-12 mnd så slipper jeg "stresse" med strikk når det er babykos :Heartbigred

Følg meg gjerne på littleknitsbyheffamama på insta om dere vil :dance011
 
Back
Topp