Vis meg hva du syr/strikker/hekler til spiren

Vi har prøvd I over to år, så jeg har å et lite lager allerede. Men har store planer. Strikker av lageret frem til vi vet kjønn iallefall. Blir det jente så må jeg trå til med litt rosa kjenner jeg :angel11

Noe av det jeg har strikket.
Så mye fint du har laget! :)
 
Tusen takk. Jeg har masse. :angelic:ja faller mer og mer for petiteknit nå. Storebror er 7 år så mange av disse designene fantes ikke da han var liten nok til å bruke dem så blir kok altfor mye. Men det får heller være. Tenker å få strikka mest mulig fra 0-12 mnd så slipper jeg "stresse" med strikk når det er babykos :Heartbigred

Følg meg gjerne på littleknitsbyheffamama på insta om dere vil :dance011
Så mye fint du har laget! For min del har det vært alt for emosjonelt å strikke babytøy, i alle fall hvis jeg har tenkt at det skal være noe vi kan bruke selv. Så her blir det strikket lite før vi er ganske sikre på at det skal gå bra.

Men det klør i fingrene etter å begynne nå! Må bare bli ferdig med teppet jeg holder på med først.
 
Fant gratis vogndyne og dyne til senga på finn.no, så da sydde jeg noen sengetrekk. Så enkelt og morsomt!

IMG_20200502_175848.jpg IMG_20200502_183856.jpg IMG_20200502_183930.jpg
 
Tusen takk. Jeg har masse. :angelic:ja faller mer og mer for petiteknit nå. Storebror er 7 år så mange av disse designene fantes ikke da han var liten nok til å bruke dem så blir kok altfor mye. Men det får heller være. Tenker å få strikka mest mulig fra 0-12 mnd så slipper jeg "stresse" med strikk når det er babykos :Heartbigred

Følg meg gjerne på littleknitsbyheffamama på insta om dere vil :dance011
Den rlbbebodyen på IG, hvilket hefte er den fra? :)
 
Har ikke begynt på noe enda, men tenker å lage babynest slik som jeg gjorde til frøkna, samt litt pysjer, joggebukser og slik ☺️ Er ikke flink å strikke, men jeg kan sy
 
Tusen takk har en skuff allerede. Jeg har så mye restegarn som må strikkes opp og da er babytøy perfekt. Om ikke det skulle gå så er det tiltenkt barselgaver. Og når vi vet kjønn blir det nok mer typ gutte og jentefarger. Eller blir mer rosa om det blir en lillesøster for å si det sånn. Enn så lenge er det en deilig hobby først og fremst. Så er bare bonus at forhåpentligvis så kan vår egen baby bruke det til vinteren ❤️
 
Dårlig fargegjengivelse i kjellerstua, men første prosjekt er helt ferdig, vasket og alt. Har ikke målt, men teppet er ca 1 m x 1 m, og mykt og godt i Finull og Lamull. Strikket på p 5. :)
 

Vedlegg

  • 9218571F-A04B-47C6-A0A6-65680AD77A84.jpeg
    9218571F-A04B-47C6-A0A6-65680AD77A84.jpeg
    77,6 KB · Visninger: 46
Så mye flott dere har laget :Heartpink

Jeg har ikke strikket noe eller lagt noen planer enda. Vi har enorme mengder strikk fra førstemann, så jeg vil vente til litt lengre ut i svangerskapet før jeg planlegger noe særlig mer. Kanskje et teppe. Veldig lyst på Prinseteppe denne gangen.
 
Strikket en Ankersdrakt, men bommet på strikkefastheten... strikket størrelse 0-3 mnd, men endte opp med 18-24 mnd.. :facepalm: Armene har rett lengde i det minste. :hilarious:
 
Har veldig lyst å lære meg å strikke. Hvordan lærte dere å strikke? :D
Vi har ingen i familien som strikker så har veldig lyst å lære meg:D
 
Har veldig lyst å lære meg å strikke. Hvordan lærte dere å strikke? :D
Vi har ingen i familien som strikker så har veldig lyst å lære meg:D
Jeg lærte det av en av bestemødrene mine tror jeg.

Mange lærer av YouTube. Mitt tips er å finne noe du har lyst til å strikke og begynne med det, og få hjelp av YT underveis. :)
 
Back
Topp