Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Ååååh, jeg seeeer :gen014 :cool05 :excited001:love017
 
Ååh, så hyggelig at dere er inne å ser! Dere er gode❤️❤️❤️


Men jeg tror jeg ble litt overoptimistisk tidligere idag, når jeg innså at jeg har vel fått sånne skygger på make sure vanlig før :depressed:

Tok en test til nå, og det var bare teit, for jeg har dukket masse og alt. Nå gir jeg meg testeforbud til imorgen tidlig!
Ser fortsatt noe kjempe svakt, men jeg har allerede mistet litt troa for det burde kanskje økt allerede nå, eller? :arghh: Ææææsj denne Berg og dalbanen blir jeg litt gal av.

D4805213-CDC0-40E0-B9EC-C51E48F619E6.jpeg
 
Ååh, så hyggelig at dere er inne å ser! Dere er gode❤️❤️❤️


Men jeg tror jeg ble litt overoptimistisk tidligere idag, når jeg innså at jeg har vel fått sånne skygger på make sure vanlig før :depressed:

Tok en test til nå, og det var bare teit, for jeg har dukket masse og alt. Nå gir jeg meg testeforbud til imorgen tidlig!
Ser fortsatt noe kjempe svakt, men jeg har allerede mistet litt troa for det burde kanskje økt allerede nå, eller? :arghh: Ææææsj denne Berg og dalbanen blir jeg litt gal av.

Vis vedlegget 406232
Ser strek på denna og, jeg :love017 :gen014
 
Ååh, så hyggelig at dere er inne å ser! Dere er gode❤️❤️❤️


Men jeg tror jeg ble litt overoptimistisk tidligere idag, når jeg innså at jeg har vel fått sånne skygger på make sure vanlig før :depressed:

Tok en test til nå, og det var bare teit, for jeg har dukket masse og alt. Nå gir jeg meg testeforbud til imorgen tidlig!
Ser fortsatt noe kjempe svakt, men jeg har allerede mistet litt troa for det burde kanskje økt allerede nå, eller? :arghh: Ææææsj denne Berg og dalbanen blir jeg litt gal av.

Vis vedlegget 406232
Jeg synes denne har økt!!
 
Ååh, så hyggelig at dere er inne å ser! Dere er gode❤️❤️❤️


Men jeg tror jeg ble litt overoptimistisk tidligere idag, når jeg innså at jeg har vel fått sånne skygger på make sure vanlig før :depressed:

Tok en test til nå, og det var bare teit, for jeg har dukket masse og alt. Nå gir jeg meg testeforbud til imorgen tidlig!
Ser fortsatt noe kjempe svakt, men jeg har allerede mistet litt troa for det burde kanskje økt allerede nå, eller? :arghh: Ææææsj denne Berg og dalbanen blir jeg litt gal av.

Vis vedlegget 406232
Med nattfilter på skjermen, så jeg ingenting på forrige test; men her skimter jeg. Så må i så fall være sterkere.

Og om ikke, så kan jeg jo komme med hele leksa om urinkonsentrsasjon, ulik sensitivitet på hver individuelle test og øking av hcg i rykk og napp.... :p

Spent på morgendagens test!!
 
Hvordan ser dagens test ut? :angelic:
 
Jeg har ikke turt å teste enda :nailbiting:
Ruger fortsatt på andregangsurinen og er bare helt overbevist om at det ikke har gått. Det er faktisk ikke en eneste celle i meg som har testetrang. Men jeg skal gjøre det allikevel snart og få det ut av verden!

Men fy søren så hyggelig å ha dere som heiagjeng!!❤️❤️❤️
 
Jeg har ikke turt å teste enda :nailbiting:
Ruger fortsatt på andregangsurinen og er bare helt overbevist om at det ikke har gått. Det er faktisk ikke en eneste celle i meg som har testetrang. Men jeg skal gjøre det allikevel snart og få det ut av verden!

Men fy søren så hyggelig å ha dere som heiagjeng!!❤️❤️❤️

Så spent!!!
 
Streken er sterkere- gratulerer så mye med spiren :love017 :gen014 :cool05 :happy093:talk017:dance011:Heartpink:Heartblue:love7
 
Åh, nå er jeg usikker altså.. Tok en ny nå, har drukket en del men klarte å vente fire timer og den er jo ikke noe sterkere. Heller svakere :depressed:

636A9EC4-0391-45AA-951D-0096C47E7127.jpeg

965F260A-50E4-445B-A72F-94ACA96FD518.jpeg
 
Spent på dagens tester :angelic: ❤️
 
Back
Topp